Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: איך נפלו גיבורים - או איך התחדשתי ב- BYD SEAL כפולת מנועים


הלוחש למכוניות

פוסטים מומלצים

@הלוחש למכוניות אחרי שאתה על A4 שהוא רכב שאתה מגהץ איתו נסיעות של שלוש שעות ויוצא כמו חדש (היה לי) לחשוב על מעבר לטסלה זה קשה, אפילו מאוד.

הסיל כנראה חשמלית הרבה יותר דומה למה שאתה מכיר ולכן היא התאימה לך יותר לרכישה.

 

כלפי הלקוחות, מציע לך להביא נקודת מבט שונה על טסלה, אתה מקבל שם משהו אחר... אחר בעיצוב, אחר בממשק, אחר בתחושה - לטוב ולרע.

בפועל, אני לא מכיר בעלים אחד של טסלה שהיום היה רוצה רכב אחר וזה בעייני המבחן הכי גדול, לוקח זמן להתרגל לרכב הזה, אבל אחרי זמן אתה מבין שהוא שלם מסך חלקיו.

כל מה ש"הפריע" לך, למעט החום מהגג שזה דבר פתיר, ממש לא יפריע לכל מי שיורד מרכבים שהעלות שלהם היא עד 200,000 ש"ח.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעניין מעמיק  חלקית ומלמד,  אבל…. לא התייחסת למשל לבטיחות נושא חשוב,  לזמינות  טעינהציבורית   נושא חשוב עבורך, ועוד ועוד.... ואגב גם בכתבות אחרות הדנות בהשוואות אלו בדיוק, עולה תמונה קצת אחרת, ( די הפוכה לדעתך האמת). ומכאן עולה שאלה קשורה,  או קי - למען הגילוי הנאות ….האם קיבלת הנחה או הטבה משמעותית. בקניית הרכב BYD? מעבר לקפה ? רמז. מטסלה לא קיבלת יותר מקפה…

 

 

  • רעיון גרוע 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יסדר לך הנחה יפה מBYD ללא צורך בV.I.P חריג, הם מתאמצים למכור וגם מצליחים לא רע.

יש קורלציה בצמפיון בין שאר המותגים למותג החדש.

 

וברצינות אם אתה רוצה הנחה יפה נדאג לך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לדאוג לכולכם לאנחה יפה - אוווייייישששששששש

 

זהו, רק אומר. 

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, BoazB11 כתב:

אנשים קטנים עם עיניים צרות (ולא ממוצא אסייאתי...) לא מחפשים הנחות.

הם באים לנאחס.

תודה על האבחנה,  לא עניין של רוחב עיניים,   יש   הרבה נקודות לטובת BYD, ו גם ונקודות לטובת טסלה,   כשאני קורא   כתבה שאמורה להיות אוביקטיבית, ומתעלמת  מצד אחד,  צריך להבין מי כתב ולמה...   BYD אחלה  רכב אגב.   אבל הכתבה חד-צדדית 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, BoazB11 כתב:

זה פורום לא מגזין.

הכותב לא אובייקטיבי. הוא מספר על רכב שהוא אישית קנה ומסביר את מערכת השיקולים שלו.

הוא לא ערך בפוסט הזה שום מבחן דרכים, ולא פסק ש BYD עדיף אבסולוטית על טסלה,

אלא שעבורו באופן אישי ה-BYD יותר מתאים ועליו הוא שם את מיטב כספו.

 

התגובה שלך רומזת ש'מישהו' שילם לו "יותר מקפה" כדי שיכתוב מה שכתב,

והוא בעצם עושה סיבוב על חברי הפורום התמימים שילכו בעקבותיו, ויקנו בי"ד ולא טסלה.

נו באמת... (ובמיוחד כשזה בא מניק חדש שכנראה נרשם במיוחד כדי להגיב ככה)

 

 

לא חושב שמישהו שילם לו, אבל להתחיל את השרשור עם

"כאשר אתה יועץ רכב לפרנסתך, ומתיימר "ללחוש למכוניות", זה מחייב."

ואז לסיים עם לינק ל "מאמר המלא" זה מחייב אותך להיות אובייקטיבי לפחות ברמה הערכית והמקצועית, גם אם זה לא נכתב במגזין רכב.

 

מה שנכתב, בטח בחד צדדיות, לא עובר חלק בגרון ובטח לא ממש מתכתב עם נתוני המסירות אז אם אתה יועץ רכב לפרנסתך אתה אמור להיות אובייקטיבי כלפי אחרים הרבה יותר ממה שנרשם כאן. ואם מה שנרשם הוא אוביקטיבי לחלוטין אז תעברו לשורה הבאה.

 

ושוב, אני לא מכיר את הבחור ולא חושב לשניה שמישהו שילם לו, אבל אני אישית אחרי דבר כזה בטח לא הייתי חושב שהוא בעל מקצוע שיכול להמליץ על רכבים, מקסימום מכונאי שיודע לעשות בדיקת קניה מעולה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תסביר לי מה זה "ביקורת אובייקטיבית".

הספק מנוע ומידות צמיגים הם נתונים ברורים, מדעיים, מדידות עם סטיית תקן ידועה.

תחושה של מושב היא פונקציה של גודל הישבן שלך. זה כבר סובייקטיבי.

שביעות רצון מלוח מחוונים ומפקדים תלויה מאוד בגישה שלך אחרי התנסויות קודמות. הן שונות אפילו מאלה של אחיך ושל אשתך. זה מאוד סובייקטיבי.

ואפשר להמשיך בכך עוד ועוד. אז מערך השיקולים של הלוחש למכוניות שונה מזה של GTאי ששונה מזה של ספריאל ששונה מזה של אשתו ושל הבנים שלו. שים את ההתרשמות של הכותב במסגרת השיקולים שאותם הוא מפרט, ועשה עם המידע הזה מה שאתה רוצה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוביקטיבית זה איפשהו באזור החציון (ולא נריב אם תגיד ממוצע).

מה שיש כאן זה לא יותר מקניתי רכב ואני מאוהב בו (גם אם בפנים יש מידע ענייני ונכון, אני מסכים עם לא מעט מהתוכן).

אם אתה סתם חבר פורום שרושם אהלן וסהלן, אם אתה מתחיל את השרשור בזה שאתה יועץ רכב וזה המקצוע שלך אז התוצאה של החוו"ד מאוד מוזרה כבעל מקצוע {וכמובן זכותך לרשום מה שאתה רוצה כן?).

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באו נגדיר קודם כל את המונח יועץ רכב ונשווה למה שמצפים מעיתונאי רכב.

יועץ תפקידו להתאים מוצר לצרכים של הלקוח. במקרה הזה הלקוח הוא היועץ עצמו.

 

ההערות לגבי סובייקטיביות ואוביקטיביות תופסות יותר למי שמוגדר עיתונאי רכב. ואז סובייקטיביות היא לא דבר רצוי. 

 

אני נוטה לקבל לא מעט ממה שנכתב במאמר, גם לגבי ההסתיגות מטסלה משומשת - תזכרו , יש מגבלת תקציב שלא מאפשרת חדשה עם העדפת הביצועים. 

אישית, אילו הייתי בוחר בחשמלית, TYP ,תהיה הבחירה שלי, מן הסתם כי זה יותר ״אפוי״ טכנולוגית מאחרות . אם כי לא בפער גדול. 

תזכרו שהחים הם לא רק 0-100 אלא יותר נהיגה שגרתית, אבל שתהיה נוחה ובזה לא מעט מהחשמליות לוקות. כיול מיתלים זה לא plug and play. 

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zaf כתב:

באו נגדיר קודם כל את המונח יועץ רכב ונשווה למה שמצפים מעיתונאי רכב.

 

אישית, אילו הייתי בוחר בחשמלית, TYP ,תהיה הבחירה שלי, מן הסתם כי זה יותר ״אפוי״ טכנולוגית מאחרות . אם כי לא בפער גדול. 

 

 

 

אם אנחנו בהגדרות אז בואו נגדיר קודם מה זה "אפוי טכנולוגית"?

 

במה דגמי טסלה יותר אפויים טכנולוגית מרכבים חשמליים אחרים?

 

זו הפרכת סיסמה. אפשר להגיד עובדתית שטסלה היא חברה וותיקה יותר בייצור כלי רכב חשמליים נכון.

 

אבל היצרנים האחרים ובעיקר היצרנים הסיניים מציגים שלל דגמים חשמליים חדשים עם טכנולוגיות חדשות כל יום שני וחמישי וטסלה תקועה עם 2 רכבים וותיקים מרכזיים מודל 3 ומודל y ללא צפי להצגת דגמים חדשים לגמרי בקרוב, אפילו הטסלה הקטנה כנראה לא תיוצר בזמן הקרוב אלא רק גרסאות מוזלות של המודל 3 והמודל y.

 

למשל כתבות רק מהימים האחרונים:

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/byd-sea-lion-07-החשמלי-יוצא-לדרך-בסין

 

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/ניאו-onvo-l60-נחשף-בסין-מתחרה-לטסלה-מודל-y

 

הפלטפורמה החשמלית של  טסלה היא רק 400v לעומת 800v ו- 900v ברכבים המתחרים.

 

אין שקעי v2l ברכבים שלה.

 

מערכות בטיחות מבוססות רק על מצלמות לאחר שמאסק החליט שאפילו רדאר מיותר וגם פחות מקיפות מהרכבים המתחרים.

 

היא חסרה אבזור בסיסי.

 

הנדסת אנוש לקויה.

 

מערכת מולטימדיה סגורה וחסרה.

 

וראה גם את הרשימה שכתבתי בהודעה קודמת.

 

מה היתרון שלה? 

 

מערכת ניווט שמכוונת אותך לסופרצ'רג'רים, בסדר יפה מאד.

 

עדכוני ota יש גם ברכבים אחרים וטסלה איבדה את היתרון שלה גם בנושא זה. 

 

אומרים שתוכנתית טסלה מתקדמת יותר, אז אומרים יש גיבוי לזה? ואיך זה מתבטא? והאם זה משנה את התמונה הכוללת הנ"ל?

 

מאסק לדעתי נרדם בעמידה, טסלה הייתה חברה חדשנית וכעת היא הולכת ומשתרכת מאחור.

 

לדעתי הרכבים שלה הם גימיק מוטורי ואפשר גם להחליף את המילה "גימיק" למילה "פח", הנה אמרתי את זה ללא צנזורה, יש חופש ביטוי לא? אבל לא מדובר בתורה מסיני, כל אחד ומסקנותיו...

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, green כתב:

במה דגמי טסלה יותר אפויים טכנולוגית מרכבים חשמליים אחרים?


כמה ק"מ צברו רכבי טסלה וכמה צברו רכבי BYD?
בכמה רכבים ולאורך כמה שנים נמצאים הרכיבים של טסלה (סוללה/מנועים/ממירים) ובכמה של המתחרה BYD?

להציג מוצר שנותן את אותם ביצועים/אותה רמת גימור או טובה יותר זה דבר אחד.
להוכיח שהמוצר הזה יתפקד לאורך זמן ובאם תהיה תקלה היא תטופל זה דבר אחר.

טסלה היא פחות או יותר היצרן החשמלי היחיד שיכול להציג סטטיסטיקות שנאספו לאורך זמן. מי שקונה טסלה יודע במידה גבוהה של וודאות כמה טווח הוא יאבד אחרי שנה/שנתיים/8 שנים. איזה מכלולים התקלקלו ואיך הרכב יראה לאחר עשור.
יצרנים אחרים לא יכולים להציג נתונים כאלו כי אין להם מספיק מידע או שהם פשוט חדשים מדי.

סיכם את זה יפה פותח השרשור, לא היה לו זמן לקנות בננות צהובות אז הוא קנה בננות ירוקות והוא מקווה שהם יצהיבו עם הזמן כי על פניו אין סיבה שלא, אבל אנחנו יודעים שתמיד דברים יכולים להשתנות בטח במוצר כל כך מתוחכם טכנולוגית עם המון רכיבים יקרים שיכולים להתקלקל.
סיכון מחושב שהוא לקח ביודעין, מי שעושה את זה יכול לצאת ווינר גדול.
נאחל לו בהצלחה ושיהנה מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, BoazB11 כתב:

זה פורום לא מגזין.

הכותב לא אובייקטיבי. הוא מספר על רכב שהוא אישית קנה ומסביר את מערכת השיקולים שלו.

הוא לא ערך בפוסט הזה שום מבחן דרכים, ולא פסק ש BYD עדיף אבסולוטית על טסלה,

אלא שעבורו באופן אישי ה-BYD יותר מתאים ועליו הוא שם את מיטב כספו.

 

התגובה שלך רומזת ש'מישהו' שילם לו "יותר מקפה" כדי שיכתוב מה שכתב,

והוא בעצם עושה סיבוב על חברי הפורום התמימים שילכו בעקבותיו, ויקנו בי"ד ולא טסלה.

נו באמת... (ובמיוחד כשזה בא מניק חדש שכנראה נרשם במיוחד כדי להגיב ככה)

 

 

ה "כתבה"  הזו  הופיע גם במלא אתרים אחרים,  בכסות של בעל מקצוע  בתחום, ממנו אני מצפה לרצינות,  שלא מצאתי בכתבה שלו לכן הגבתי,  אני  חבר באתר פאסיבי מספר שנים,  וזה  שלא פירסמתי   הרבה לא  מוריד מדברי...נכון  אין לי כוכבים בלוגו -ניק כמוך  ממש באסה, למען הגילוי הנאות אני לא מתחום הרכב, ואין לי כל אינטרס  לכאן או לכאן,   אולי בכללי אינטרס לטובת רכב חשמלי כמו BYD  TESLA   בטר-פלייס  :-) , וכל השאר....

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, farkash7 כתב:


כמה ק"מ צברו רכבי טסלה וכמה צברו רכבי BYD?
בכמה רכבים ולאורך כמה שנים נמצאים הרכיבים של טסלה (סוללה/מנועים/ממירים) ובכמה של המתחרה BYD?

לך תלמד היסטוריה. BYD ייצרו סדרתית PHEV ב-2007 ו-BEV ב-2009. נדמה לי שזה קצת לפני טסלה.

אגב, כשביקרתי בסין ב-2017 שמתי לב שהרחובות מלאים רכבים חשמליים של BYD.

אז אלון מאסק גאום שיווק. אבל הסינים הקדימו אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...