Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האימפרזה החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שחף כניראה הבן אדם שיצר עושה בפוטושופ החליט בסוף לא להביא אותה לפס הייצור :-)

 

 

ולנושא: לדעתי הסובארו החדשה ניראת מדהים. שינוי ניכר מהדגמים האחרונים.

 

אני מאוהב.:lol:

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תמונות רשמיות

 

 

2050616.001.1L.jpg

 

1037big.jpg

 

1038big.jpg

1039big.jpg

 

1041big.jpg

 

1043big.jpg

 

1045big.jpg

 

1046big.jpg

 

1047big.jpg

 

1050big.jpg

 

s5_s.jpg

 

s8_s.jpg

s1_m.jpg

 

שמתם לב שברוב הסדאנים יש גם וישר מאחורה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לכבוד חברת פוג'י יפן :-P

איבזור פנימי ממש יפה לדעתי :-) ,הפנסים החדשים יפים מאוד, הגריל לא משהו

הניפוחים בכנפיים של ה-sti בטוב טעם אהבתי אהבתי

הפלסטיקים ב-sti מוגזמים ,כמה ספויילרים צריך לעזעזל , וגם על הכונס אפשר לוותר/ להצניע.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

רק לי הבקליוט מזכירות מעט את הבקליוט של הפולו החדשה? או שזה בגלל שלא ישנתי איזה יומיים\שלושה?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לגבי האימפרזה, אני אישית חושב שהיא לא יפה, וולגרית מדי.

אבל בכל מקרה, הדעה שלי, או של אף אחד אחר פה לא ממש משנה..

בכל מקרה היא תהיה נמכרת ביותר, (ע"ע האימפרזה המכוערת עוד יותר (ה Bug eyes)) (ובלי להעליב את מי שיש לו, הפרונט פשוט לאיפה..) ואין שום דברק שאנחנו יכולים לעשות בנידון.

 

 

 

שמתם לב שברוב הסדאנים יש גם וישר מאחורה ?

 

איציק

האמת היא שאני שמתי לב שלרוב הסדאנים אין וישרים מאחורה, דווקא לרוב ההאצ'בקים יש ווישר מאחורה.

 

אור.

פורסם
רק לי הבקליוט מזכירות מעט את הבקליוט של הפולו החדשה? או שזה בגלל שלא ישנתי איזה יומיים\שלושה?

רק לך :-)

 

 

האימפרזה נראית מעולה 8)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האמת היא שאני שמתי לב שלרוב הסדאנים אין וישרים מאחורה, דווקא לרוב ההאצ'בקים יש ווישר מאחורה.

 

אור.

הכוונה היתה לסדאנים שהוצגו בתמונות הנ"ל...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פנסים הקידמיים האלו, פשוט מכוערים. מה שכן היאנ ריאת טוב יותר מהאימפרזה הנוכחית.

לטעמי אימפרזה GT נראתה הרבה הרבה הרבה יותר טוב.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
לא אעיד על עיצוב האימפרזה החדשה, אחכה לראותה במציאות ולאחר זמן מה אגבש דעה.

עד אז - חפה מפשע עד שתוכח אשמתה.:wink:

 

האם מישהו יודע מה עלה בגורל הגרסה בעלת פנסי הישבן תואמי אלפא 156 (אך מלוכסנים לכיוון ההפוך)?

subaru-wrx-06-sti-2.JPG

 

בברכה,

שחף בן צבי.

אלה פנסים קדמיים של ה-B4 שעברו לישבן של האימפרזה.

מזל שזה לא יצא לפועל זה מכוער בטרוף.


×
×
  • תוכן חדש...