Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש ברשותי בקיה ספורטאז' מערכת מולטימדיה שרכשתי.

מחובר אליו דונגל Wifi שמחובר אליו סים שמקבל אינטרנט מהמספר שלי.

המערכת לא עובדת כמו שצריך, האינטרנט נתקע, היוטיוב נתקע.

 

יש פיתרון אחר לאינטרנט ברכב שיעבוד בצורה חלקה?

 

תודה רבה

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

לא נתת מספיק פרטים, האם הבעיה היא באיטיות של האינטרנט או בחומרה של המערכת?

מה המפרט של המערכת? כמה זיכרון פנימי יש לה? כמה ליבות במעבד?

 

פורסם
לפני 5 שעות, Sqwaden כתב:

לא נתת מספיק פרטים, האם הבעיה היא באיטיות של האינטרנט או בחומרה של המערכת?

מה המפרט של המערכת? כמה זיכרון פנימי יש לה? כמה ליבות במעבד?

 

1GRAM

16GROM

4 core

לדוג' שירים מתנגנים ופתאום נתקע ונעצר, הדונגל מסמן שהוא עובד אבל היוטיוב נתקע.

 

לא מבין אולי יש דרך אחרת להפעיל אינטרנט (מלבד דרך הפלאפון)

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
לפני 9 שעות, אמיל221 כתב:

1GRAM

16GROM

4 core

לדוג' שירים מתנגנים ופתאום נתקע ונעצר, הדונגל מסמן שהוא עובד אבל היוטיוב נתקע.

 

לא מבין אולי יש דרך אחרת להפעיל אינטרנט (מלבד דרך הפלאפון)

 

המערכת זו הבעיה ולא האינטרנט, החומרה חלשה מאוד.
תשדרג מערכת.

 

×
×
  • תוכן חדש...