Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדריך שהרבה אנשים רצו וחיכו לו - ומבחינתי הוא גם משפר את הבטיחות פלאים.

הרבה אנשים משתמשים בכיסויי הגה 'גנריים' למיניהם.
הם גם לא מרגישים נוח כמו כיסוי תפור והדוק, והם גם לא בטיחותיים אחרי תקופה מאחר והם מתרופפים.

אז תעשו טובה לעצמכם ותתחדשו בכיסוי הגה, פנו שעה מהלו"ז ותתפרו אותו בעצמכם.
אם יש לכם טכניקה אחרת שאתם מעדיפים להשתמש בה - אשמח לקרוא בתגובות

בהצלחה.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם

עם הצילום וכל הווג'ערס לקח לי שעה וחצי

בנטו בלי כל ההתעסקות עם הציוד צילום כנראה סביב ה50 דקות.

  • מעניין 1
פורסם

כל הכבוד על ההשקעה.

 

אני אישית פחות מתחבר לטרנד הכיסויים, ומעולם לא הגעתי למצב שההגה שלי צריך כיסוי (חונה בחניון תת-קרקעי ומנקה אותו עם חומרים ייעודים).

אין ספק שזה פתרון נחמד וזול למי שגלגל ההגה שלו נראה לא טוב.

 

שאלה: מדוע אתה שם כיסוי מלכתחילה לרכב שלך? גלגל ההגה שלך נראה במצב מאוד טוב ולא נראה שהוא צריך כיסוי. עם חומר ניקוי עור איכותי

וקונדישינר טוב הוא גם יראה כמו חדש מהמפעל, ואין על ההרגשה של מקורי. אז למה בעצם?

2016 BMW M235i.

פורסם

כי ההגה שלי נראה עכשיו טוב, כי יש עליו כיסוי כבר שנים רבות. אם לא היה עליו כיסוי, מי מבטיח שהוא היה נראה טוב עדיין? אולי כל השפשופים והקילופים שספגו הכיסויים לאורך השנים, היו נגמרים להגה עצמו?

פורסם

אם מנקים אותו עם חומר איכותי ושמים הגנה, הוא היה נשמר גם כך ללא כיסוי. אני השתמשתי בסדרת Profiline של Sonax והתוצאה

הייתה כאילו ההגה יצא מהמפעל (ניקוי ראשון אחרי 7 שנים שהרכב היה בבעלות של מישהו אחר). כמובן שלא בצורה מושלמת, הרי בסוף

נוגעים בזה עם הידיים כל הזמן שאנחנו ברכב וכן אפשר ״לפצוע״ אותו עם ציפורניים בטעות. אבל אני חושב שההרגשה של גלגל הגה מקורי

מתעלה על כל ציפוי כזה או אחר שתשים, שגם יוסיף עובי מסוים. אבל כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.

  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 8 דקות, Fraysa כתב:

אם מנקים אותו עם חומר איכותי ושמים הגנה, הוא היה נשמר גם כך ללא כיסוי. אני השתמשתי בסדרת Profiline של Sonax והתוצאה

הייתה כאילו ההגה יצא מהמפעל (ניקוי ראשון אחרי 7 שנים שהרכב היה בבעלות של מישהו אחר). כמובן שלא בצורה מושלמת, הרי בסוף

נוגעים בזה עם הידיים כל הזמן שאנחנו ברכב וכן אפשר ״לפצוע״ אותו עם ציפורניים בטעות. אבל אני חושב שההרגשה של גלגל הגה מקורי

מתעלה על כל ציפוי כזה או אחר שתשים, שגם יוסיף עובי מסוים. אבל כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.

 

בזמן האחרון אני מתחבר להודעות שלך <3

  • אהבתי 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני כשעה, Fraysa כתב:

אם מנקים אותו עם חומר איכותי ושמים הגנה, הוא היה נשמר גם כך ללא כיסוי. אני השתמשתי בסדרת Profiline של Sonax והתוצאה

הייתה כאילו ההגה יצא מהמפעל (ניקוי ראשון אחרי 7 שנים שהרכב היה בבעלות של מישהו אחר). כמובן שלא בצורה מושלמת, הרי בסוף

נוגעים בזה עם הידיים כל הזמן שאנחנו ברכב וכן אפשר ״לפצוע״ אותו עם ציפורניים בטעות. אבל אני חושב שההרגשה של גלגל הגה מקורי

מתעלה על כל ציפוי כזה או אחר שתשים, שגם יוסיף עובי מסוים. אבל כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.

מוגזם לדעתי, בעיקר שאני עובד עם הידיים אז הרבה פעמים אני עולה על ההגה עם ידיים לא הכי נקיות. מעדיף להחליף כיסוי אחת ל.. ולא לפגוע בהגה המקורי. 7 שנים זה יפה אבל הרכב שלי כבר בן 14 וכוחו במותניו.

פורסם
לפני שעה, מרק10 כתב:

 

בזמן האחרון אני מתחבר להודעות שלך <3

 

מקורי זה הכי אחי 😄 

 

לפני כשעה, פולו,גולף כתב:

איזה רכב זה?

זה סמל שאני לא מכיר..

 

ועדיף שלא תכיר גם...

 

לפני 51 דקות, EliC25 כתב:

מוגזם לדעתי, בעיקר שאני עובד עם הידיים אז הרבה פעמים אני עולה על ההגה עם ידיים לא הכי נקיות. מעדיף להחליף כיסוי אחת ל.. ולא לפגוע בהגה המקורי. 7 שנים זה יפה אבל הרכב שלי כבר בן 14 וכוחו במותניו.

 

בסדר גמור, זכותך. אני גם עובד המון עם הידיים אבל אני תמיד דואג לנקות אותן כשאני עולה על הרכב, או שתמיד יש לי זוג כפפות בתא המטען.

כל אחד ומה שהוא מעדיף. לדעתי אי אפשר לנצח הרגשה של גלגל הגה מקורי, וכל כיסוי באשר הוא סתם מוזיל אותו, אבל אני לגמרי מכבד ומקבל

את הטענות שלך ואם זה עובד לך - מדהים :) 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 15 דקות, Fraysa כתב:

ועדיף שלא תכיר גם...

 

אני בטוח שנהגת עליו לפחות פעם אחת

לפני 15 דקות, Fraysa כתב:

כל אחד ומה שהוא מעדיף. לדעתי אי אפשר לנצח הרגשה של גלגל הגה מקורי, וכל כיסוי באשר הוא סתם מוזיל אותו, אבל אני לגמרי מכבד ומקבל

 

ה0.2 מ"מ שכיסוי תפור מוסיף לא מורגש בידיים שלי.. אולי הן גסות מדי

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

אני בטוח שנהגת עליו לפחות פעם אחת

 

 

נהגתי על פורטה, אופטימה וספוראטז׳ וסבלתי מכל רגע. אבל אתה יותר ממוזמן להזמין אותי לנסות את המג׳נטיס,

ואתה בתמורה תנהג ב-M235 ונחליט מה יותר כיף :-)

2016 BMW M235i.

פורסם

מצטרף ל @Fraysa. לא סובל כיסויי הגה לא מקוריים, בין אם הם תפורים או סתם מונחים.

חייב הגה עור מקורי. וכשהוא בלוי, מחליף את כל ההגה לאחד במצב טוב. לחלופין - אם ההגה מהדגם הזה יקר מידי, הולך לאוטו אלגנס ביהוד ומשלם להם על תפירה של עור חדש ברמת מקורי.

בפעם האחרונה שהייתי אצלם הקשבתי לאיש המכירות שלהם, שהציע לי לשים עור נאפה שהולך היום במקום סוג העור ששימש בזמן ייצור הרכב(2011).

ההמלצה היתה מעולה, זה ממש נותן את התחושה של הכיף בזמן הנהיגה.

בכל מקרה, בשביל תפירת עור מקצועית צריך לפרק את ההגה מהרכב.

 

PXL_20231206_110623933.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 3 דקות, amosbmw כתב:

בכל מקרה, בשביל תפירת עור מקצועית צריך לפרק את ההגה מהרכב.

 

אתה צודק. המדריך שלי מטרתו לתת פתרון ועבודה לקהל הרחב ביותר, רוב האנשים לא יפרק את ההגה ויתפור כיסוי יעודי לדגם הרכב.

אני מסכים איתך שזה נראה הרבה יותר טוב.

כמה זמן עבר מאז שהחלפת לכיסוי הנוכחי?

לפני 36 דקות, Fraysa כתב:

נהגתי על פורטה, אופטימה וספוראטז׳ וסבלתי מכל רגע. אבל אתה יותר ממוזמן להזמין אותי לנסות את המג׳נטיס,

ואתה בתמורה תנהג ב-M235 ונחליט מה יותר כיף

אין לי ספק שהM2 מהנה יותר, זו לא הייתה משמעות דבריי

×
×
  • תוכן חדש...