Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נאחס - אי אפשר להתפטר ממנו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא יודע - העיקר שהכריזמה בראש הרשימה 😅

 

וברצינות - ברגע שכבר נכנסתי לרשימת התוצאות, המודעה, התמונות וכו' יכולים לעניין את הקונה הפוטנציאלי שעד לפני שנייה לא ידע אפילו שהייצרן קיים.

לי זה עבד.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

תחשוב שיש פה חבר פורום שקנה רכב בסביב ה-25 אלף, שלפני 9 שנים איזהשהו מסכן קנה אותו ב-190 אלף. זה באמת באסה. 

אני מניח שדיברת עליי...

אז אף מסכן לא קנה אותו ב190 כי הרכב היה של היבואן (ומחירו היה 179000 ;) ) 

ושילמתי מתחת ל25.. הרבה מתחת.

אגב- את הקיה קניתי ב23 אלף שקל, לא 9 שנים אלא 7 שנים אחרי שאיזה מסכן קנה אותה ב175 אלף שקל מהחברה... די דומה.

ואם לא דיברת עליי - תסלח לנרקסיסטיות שבי.

 

@orankohn לגבי הסיפור עם הלנצ'יה - בקמ"ז כזה, בעובדה שזה רכב איטלקי, ובגילו ובוודאי במוזריותו - המחירון שלו לא מהווה אינדיקציה לשוויו. השווי תמיד יהיה ביחס לאלטרנטיבות. האלטרנטיבות הן.... פיאט פנדה למשל, שבק"מ כזה תהיה שווה סביב ה5000 שקל.

עכשיו תעשה עם המידע הזה מה שתרצה :)

לפני 20 דקות, Buki כתב:

מה הסיכוי שאני מתקשר למודעה של דה סוטו? 😜

 

מי מה? מה זה?

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני שעתיים, avargel כתב:

הכל עניין של מחיר

מכרתי קסארה 2003 עם 350K, תוך יום

מכרתי C4 מנוע 1.2 פיורטק מנוע שצורך שמן, תוך שבוע

מכרתי פולו קלאסיק 1.9 SDI עם 350K בימים ספורים
 

אולי גם עניין של מזל, יש לא מעט שמנסים למכור רכבים מבחירים אטרקטיבים ולא זז, ואחר עם אותו רכב רק דפוק יותר מוכר ביום...

פורסם

תפרסם פה בפורום,

כאן אתה יכול לצרף שלל תמונות והסבר באורך הגלות על האחזקה המצויינת שקיבל,

פה בפורום יש כאלה שמעריכים זאת

כבר חתמתי...

פורסם

הייתי במצב דומה, לא ניסיתי למכור, נתתי מתנה לאחי הגדול שחילץ ממנו עוד חמש שנים - רק כי הוא הזניח את הרכב

כבר חתמתי...

פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

אני מניח שדיברת עליי...

אז אף מסכן לא קנה אותו ב190 כי הרכב היה של היבואן (ומחירו היה 179000 ;) ) 

ושילמתי מתחת ל25.. הרבה מתחת.

אגב- את הקיה קניתי ב23 אלף שקל, לא 9 שנים אלא 7 שנים אחרי שאיזה מסכן קנה אותה ב175 אלף שקל מהחברה... די דומה.

ואם לא דיברת עליי - תסלח לנרקסיסטיות שבי.

 

 

אכן דיברתי עליך,

אין שום סיכוי בעולם שמגנטיס דיזל ידנית נמכרה ב-175 אלף, אולי רק באיזה קומבינה מטורפת להביא הנחה של 50 אלף למורי נהיגה/נהגי מוניות(שהם 99.9 אחוז  ממי שקנו ואריאציה כזאת). 

אם אני לא טועה גם אתה קנית אותה ממורה נהיגה, לכן זה לא הוגן להשוות, כי אם זה היה פרטי, ככול הניראה הייתה עולה לך כפול. 

בלע קשר, לא באתי להעליב את הרכב שלך, סה"כ זו הייתה דוגמא טריה. לפני כמה שנים היה פה מישהו שהייתה לו במוו ביבוא אישי, שאיבדה סביב ה-300 אלף שקל בעשור מהמחיר הרשמי שלה. זה כניראה יותר כואב.  

פורסם

ישר כשקראתי קפץ לי "אפסילון" לראש. יש בחנייה בשכונה אחת כזו ועד שלא ראיתי אותה לא ידעתי שקיימת.

מניח שלא מחפשים בלוחות. מה שימכור זה רק שלט למכירה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

פוקוס 2011,מחירון 15

פרסמתי ב 13,כלום.

פירסמתי ב 11 כלום. 

פרסמתי ב 8.5 התחילו לקשקש רק בטלפון, אמרו שיגיעו (סגרו טלפונית על 6) ולא הגיעו. 

רשמתי לא לקשקשנים כמעט אף אחד לא התקשר, היו 2 שרצו להוריד ל 5 ולא הסכמתי. 

 

הורדתי ל 6500 התקשרו אלי 2 ושאלו מה יש לרכב (המחיר הנמוך מאוד ביחס לאחרים החשיד) 

 

חזרתי ל 8500 ומישהו התקשר שהוא מגיע מהצפון ורצה לסגור באזור 5

 

מכאן לשם מכרתי ב 4800.

 

הרכב היה טוב, לא השקעתי עליו אבל גם לא היה עם תקלות מיוחדות. 

כל חודש שהוא עמד זה 350 שח על ביטוח צד ג, עמד 3 חודשים כבר זה כמעט 1000.

 

השוק היום לא משהו, תצטרך סבלנות והרבה, או לחכות שאיזה בן דוד יתקשר ויגיע לקנות ככה אבל במחיר נמוך. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 26 דקות, phpclub כתב:

או לחכות שאיזה בן דוד יתקשר ויגיע לקנות ככה אבל במחיר נמוך

זה לא מסוג הרכבים שאהובים במגזר.

  • רעיון גרוע 1
פורסם

אז יקח לך הרבה זמן למכור.

בשלב כלשהוא כבר התעצבנתי על האנשים שמתקשרים והעדפתי לחפש איזה מישהו מהמפונים ולתרום להם את זה בחינם מאשר להתעסק עם כל אלו שמקשקשים ורוצים שתביא להם את זה בחינם ועוד תשלם להם כסף.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

 

 

אכן דיברתי עליך,

אין שום סיכוי בעולם שמגנטיס דיזל ידנית נמכרה ב-175 אלף, אולי רק באיזה קומבינה מטורפת להביא הנחה של 50 אלף למורי נהיגה/נהגי מוניות(שהם 99.9 אחוז  ממי שקנו ואריאציה כזאת). 

אם אני לא טועה גם אתה קנית אותה ממורה נהיגה, לכן זה לא הוגן להשוות, כי אם זה היה פרטי, ככול הניראה הייתה עולה לך כפול. 

בלע קשר, לא באתי להעליב את הרכב שלך, סה"כ זו הייתה דוגמא טריה. לפני כמה שנים היה פה מישהו שהייתה לו במוו ביבוא אישי, שאיבדה סביב ה-300 אלף שקל בעשור מהמחיר הרשמי שלה. זה כניראה יותר כואב.  

חשבתי שדיברת על ה508 שנקנתה שלשום בכלל..

לגבי המגנטיס:

אתה צודק, בדקתי. 148000

לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

בלע קשר, לא באתי להעליב את הרכב

בכלל לא מעליב. להפך. קניה מוצלחת

פורסם

תנסח מודעה בכתב יד ותפרסם באוניברסיטאות איפה הלוח מודעות שלהם ב10.000-פשוט ניראה לי זה קהל היעד שמתאים למכונית הזאת

כמובן אני לא דוגמא בתור אחד שהיו לי בעבר 5 מכוניות ו8 אופנועים ואף אחד לא נימכר חח

אבל זה עיצה מאינטואיציה

×
×
  • תוכן חדש...