Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נאחס - אי אפשר להתפטר ממנו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב שיש עוד מודעה אחת של רכב עם 160,000 באותו מחיר

כמובן אני לא משווה ברמת התחזוקה בין חבר פורום ללא.

אבל לא כולם יודעים להעריך.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לפני 12 שעות, דובצע כתב:

כמובן אני לא דוגמא בתור אחד שהיו לי בעבר 5 מכוניות ו8 אופנועים ואף אחד לא נימכר

אז כיום יש לך מגרש עם 13 גרוטאות?!?

  • מצחיק 2
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מזכיר לי שבזמנו חבר ניסה למכור הונדה סיוויק עם כמעט 400 אלף קילומטר, ואם לא הייתה תקלה בדואר באותו יום עם העברות בעלות, הוא היה מוכר אותה במחירון(!) לאיזה תמהוני

אנשים כאלה הם נדירים, אבל לפעמים נופלים עליהם.

פורסם (נערך)

בתור אחד שחיפש רכב כזה ואתמול קניתי אחת עם 127 אלף יד 00, ראיתי את המודעה שלך ב10 או 9 התעלמתי מהמודעה, בגלל הקמ הגבוהה אני אישית מפחד מקמ כזה (בשנת 2006 שהייתי נהג חדש קניתי סובארו 87 עם 300 אלף והחלפתי חצי אוטו, מאז למדתי לקח!)  וככה הרבה אחרים ששומעים מעל 200 אלף סוגרים וזה לגבי הרבה מכוניות ויתכן אם הייתה מפרסם ב6 אולי הייתי בודק (לפני שקניתי) בכל מקרה פרסם אותה קבוצה של לנציה גם אולי תמכור ואשמח אם תקבל איתי בפרטי, יש לי כמה שאלות לרכב הזה

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לפני 4 שעות, A900 כתב:

בתור אחד שחיפש רכב כזה ואתמול קניתי אחת עם 127 אלף יד 00, ראיתי את המודעה שלך ב10 או 9 התעלמתי מהמודעה, בגלל הקמ הגבוהה אני אישית מפחד מקמ כזה (בשנת 2006 שהייתי נהג חדש קניתי סובארו 87 עם 300 אלף והחלפתי חצי אוטו, מאז למדתי לקח!)  וככה הרבה אחרים ששומעים מעל 200 אלף סוגרים וזה לגבי הרבה מכוניות ויתכן אם הייתה מפרסם ב6 אולי הייתי בודק (לפני שקניתי) בכל מקרה פרסם אותה קבוצה של לנציה גם אולי תמכור ואשמח אם תקבל איתי בפרטי, יש לי כמה שאלות לרכב הזה

הרכב הראשון שלי היה אקסנט 95 עם 272 אלף קמ כשנקנתה ו312 אלף כשנמכרה

החלפתי רדיאטור ואלטרנטור במשך שנתיים

הרכב עצמו עלה לי 4 אלף שקל ונמכר ב2500

עניין של מזל כנראה

פורסם
בתאריך 18.3.2024 בשעה 22:30, avargel כתב:

פספסת שהוא מכר במחיר המבוקש

שמתי לב אחרי שהגבתי, לא ראיתי את התגובה שלו 

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
בתאריך 17.3.2024 בשעה 22:38, orankohn כתב:

ביקש להתניע. לא ביקש אפילו להזיז את הרכב מהחנייה. מייד אמר - בוא נעביר בעלות.

ואז אתה קם בוקר אחד וקורא בליינט על איזה בחור שהחזיק בקנאות לאנצ'יה איפסילון והיבואן הנוכחי החליט לשדרג אותו לדגם החשמלי (שהיא פג'ו 208 E בתחפושת). 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...