Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נאחס - אי אפשר להתפטר ממנו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 17.3.2024 בשעה 22:38, orankohn כתב:

עדכון - עברו כחודשיים פלוס מאז פתחתי את השירשור. 

 

הרכב המשיך להיות מפורסם  במקביל הן ביד 2,  הן במספר קבוצות פייסבוק תואמות  ובהתאם לייעוץ כאן גם פה בפורום למכירה. דווקא ראיתי הרבה מאוד צפיות במודעה כאן בפורום.

 בכל התקופה הזו התעניינות הייתה קרובה לאפס. לא עזרו הורדות במחיר ביד 2. החזרתי למחיר הקודם. מספר המתעניינים  היה פחות מאצבעות יד אחת.

מעניין שבימינו אף אחד לא מתקשר - אפס שיחות טלפוניות. פה ושם הודעת ווטס אפ וניתוק מגע.

ואז לפני מספר ימים עוד התעניינות בווטס אפ. בקשה לצילום מסוים ועדכון לאחר כמה ימים שרוצה לבוא. 

הגיע בחור סימפטי בשעות החושך. ביקש להתניע. לא ביקש אפילו להזיז את הרכב מהחנייה. מייד אמר - בוא נעביר בעלות. לא ביקש אפילו שקל הנחה, שילם גם ביוזמתו העברת בעלות ותוך 12 דקות מהגיעו קיבל את הרכב עם הסבר קצר וזוג מפתחות ומחזיק מפתחות מתכתי מקורי של לנצ'יה.. 

בקיצור ,סבלנות לא מזיקה...(וגם מזל לא מזיק). 

וכאן בימיה האחרונים אצלי לצד מחליפתה הירקרקה. 

 

20240305_133933.thumb.jpg.24acbddfad05d3ab1fe94d4999eaed1f.jpg

 

 

 

 

 

בשעה טובה

 

לא הבנתי באיזה מחיר נמכר?

 

בכל מקרה הבעיה העקרית שלך היתה שהסתכלת יותר מידי על הקושי למכור ופחות מידי על כך שהיה לך רכב ששירת אותך מצויין לאורך תקופה ארוכה

 

ואכן סבלנות זה חשוב. בעיקר כשזה רכב ייחודי

פורסם

תודה. דווקא בהחלט הערכתי את ייחוד ואיכות הרכב שנתן תמורה מצויינת. אני קצת מתגעגע אליו... 

אולם אין להתכחש לכך שכמעט שלושה חודשים ארך למכור אותו והייתה ממש מעט התעניינות.

בחודש האחרון פורסם פה בפורום המכירה ב - 8,888 וביד 2 במחיר 9,001 ש"ח (נתתי הנחה לחברי הפורום, כולל הבטחה למתנה שווה לקונה). 

הרכב נמכר בהנחה של 1 ש"ח - 9,000 במזומן כאשר הקונה באופן טבעי ביצע על חשבונו את העברת הבעלות. 

פורסם

ובדיוק כשחשבת שנפרדת ממנה לעולמים - הודיעו אתמול שהייפסילון החדשה תקבל גם גרסא היברידית. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
בתאריך 17.3.2024 בשעה 22:38, orankohn כתב:

לא ביקש אפילו שקל הנחה

אבל קיבל.

עכשיו עם מערכת העברת בעלות באתר הממשלתי העברת הבעלות היא על חשבון המוכר. אפשר להתקזז כמובן. אבל בעסקאות גדולות אני מניח שזה לא מהווה פקטור והמוכר משלם ונסגר הסיפור.

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
×
×
  • תוכן חדש...