Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עסקת ליסינג בטעם רע - באילו מקרים ניתן לבטל?


ExtraD

פוסטים מומלצים

חלילה לא אישי נגדך. 

פשוט קודם טענת שזה איזה ניסיון רמאות ובאירופה זה לא היה קורה. 

אחר כך טענת שהנציג לא מקצועי. בסדר ניחא עם זה אפשר די בקלות להסכים. אז עולה השאלה למה לקנות מנציג כזה? למה באמת לא התייעצה אתך לפני הקניה? 

האם ידעה לפני שאמרת לה מה זה גיר רובוטי? 

אף אחד לא מתנפל עליך ועל המקצועיות של המוכר כבר הסכימו איתך, אבל זה נראה שבאת לפרוק תסכול ואין לך באמת טענה קונקרטית, אלא אתה יורה לכל הכיוונים למה חברת הליסינג לא בסדר. זה גם בסדר לפרוק, אבל אפשר גם קצת, או במקרה הזה הרבה, לקחת אחריות ולנהןג באחריותיות (אם כבר ישראל מול אירופה). 

בסוף לדעתי יש כאן סיכוי מאוד נמוך להחזיק את הרכב או לבטל עסקה ולקבל את המקדמה ללא הוכחה של נזק אמיתי שנגרם. למשל הסתירו תאונה? 

היא לקחה במקרה את הרכב לבדיקה מטעמה? אשער בזהירות שלא אז אולי שוחה לבדוק דוח סליקה ולקחת לבדיקה? אולי הסתירו תאונה? ככה תחזיר את הרכב ותקבל את המקדמה חזרה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגברת היתה מנהלת חברה שחוכרת 50 כלי רכב - סביר להניח שגם לה היו מחליפים.

 

נער הייתי גם זקנתי, ולמדתי שכשלא מאשימים אלא מנסים למצוא פתרון - כמעט תמיד זה מסתדר.

 

כשמאשימים - כל אחד מתבצר בעמדתו.

 

נקודת המוצא - הודאה בטעות, ושאלה אם אפשר לבוא לקראתה בהחלפה לדגם אחר.

לפני 2 דקות, ניקו פ. כתב:

חלילה לא אישי נגדך. 

פשוט קודם טענת שזה איזה ניסיון רמאות ובאירופה זה לא היה קורה. 

אחר כך טענת שהנציג לא מקצועי. בסדר ניחא עם זה אפשר די בקלות להסכים. אז עולה השאלה למה לקנות מנציג כזה? למה באמת לא התייעצה אתך לפני הקניה? 

האם ידעה לפני שאמרת לה מה זה גיר רובוטי? 

אף אחד לא מתנפל עליך ועל המקצועיות של המוכר כבר הסכימו איתך, אבל זה נראה שבאת לפרוק תסכול ואין לך באמת טענה קונקרטית, אלא אתה יורה לכל הכיוונים למה חברת הליסינג לא בסדר. זה גם בסדר לפרוק, אבל אפשר גם קצת, או במקרה הזה הרבה, לקחת אחריות ולנהןג באחריותיות (אם כבר ישראל מול אירופה). 

בסוף לדעתי יש כאן סיכוי מאוד נמוך להחזיק את הרכב או לבטל עסקה ולקבל את המקדמה ללא הוכחה של נזק אמיתי שנגרם. למשל הסתירו תאונה? 

היא לקחה במקרה את הרכב לבדיקה מטעמה? אשער בזהירות שלא אז אולי שוחה לבדוק דוח סליקה ולקחת לבדיקה? אולי הסתירו תאונה? ככה תחזיר את הרכב ותקבל את המקדמה חזרה. 

 

מאחר שמדובר ברכב חדש מהניילון - הצעתך תמוהה. 

  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, zvit כתב:

אם הגברת היתה מנהלת חברה שחוכרת 50 כלי רכב - סביר להניח שגם לה היו מחליפים.

 

נער הייתי גם זקנתי, ולמדתי שכשלא מאשימים אלא מנסים למצוא פתרון - כמעט תמיד זה מסתדר.

 

כשמאשימים - כל אחד מתבצר בעמדתו.

 

נקודת המוצא - הודאה בטעות, ושאלה אם אפשר לבוא לקראתה בהחלפה לדגם אחר.

 

מאחר שמדובר ברכב חדש מהניילון - הצעתך תמוהה. 

אופס. לא הבנתי שמדובר ברכב חדש מהניילון. 

חשבתי יד 1 מחברת הליסינג. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבין את העליהום שיצא על התיבות הרובוטיות בכל הקשור לחוסר אמינות של לא מעט יצרנים, אבל מבחינת אופי פעולה? ועוד ב-2024?

 

סתם קרקס.

מתרגלים תוך 800 מטר.

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, hans כתב:

מבחינת אופי פעולה? ועוד ב-2024?

זה נכון לדו מצמדי. את החד מצמדי אפשר קצת לרכך וזהו, זה ישאר רובוטי מורגש מאוד.

לא שאני מבין מה מפריע בזה, אף פעם לא הפריע לי. אבל זה מורגש מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ExtraD כתב:

הנה, בבקשה, יש תקדים.
תודה - מרגיש לי שהתנפלו עלי קצת 😄

ההחלפה היתה כנראה בתוך החברה... חברה ששוכרת עשרות או מאות רכבים יכולה לבצע החלפות בין משתמשי הקצה של הרכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, mottis כתב:

ההחלפה היתה כנראה בתוך החברה... חברה ששוכרת עשרות או מאות רכבים יכולה לבצע החלפות בין משתמשי הקצה של הרכבים.

 

זה לא ממש חשוב. מדובר על דגם נפוץ שאין שום בעיה למצור לו חוכר אחר. זה לא שמדובר על הזמנה מיוחדת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, hans כתב:

אבל מבחינת אופי פעולה? ועוד ב-2024?

 

סתם קרקס.

מתרגלים תוך 800 מטר.

לפני כמה שנים אחותי החליטה להחליף את ה -i10 הידנית שלה.

היא היתה מרוצה מהאוטו ובאופן טבעי רצתה להזמין אחת חדשה. לא היו ידניות בהתחלה, רק רובוטיות.

אמרתי לה שהגיר לא משהו, אבל היא חשבה שאני סתם מגזים.

עשתה נסיעת מבחן, וחזרה מזועזעת... "מה זה הח#א הזה?! כאילו האוטו מגמגם ונתקע קצת כל העברת הילוך"

20 דקות של נסיעה הספיקו לה בשביל לשלול על הסף, רק בגלל הגיר.

אני מניח שאפשר להתרגל לזה, אבל למה? (2024 כאמור...)

קנתה בסוף ספארק ומרוצה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ExtraD כתב:

הנה, בבקשה, יש תקדים.
תודה - מרגיש לי שהתנפלו עלי קצת 😄

 

אתה מפספס את הנקודה.

אף אחד לא אומר שאין הבדל בין אוטומט רגיל לרובוטי.

הנקודה היא אחריות.

 

האשמת את המוכר בחוסר שקיפות, בהונאה כמעט, בניצול של קורבן חסר ישע, חוסר אחריות. אבל הקונה? זה לגיטימי לגמרי שהיא תבוא להוציא סכום גדול ברכישה שהיא לא מבינה בא כלום בלי לעשות מינימום הכנה.

 

ולגבי ההבדל, רבים בכלל לא מודעים אליו, אחרים מסתגלים בלי בעיה ולא נותנים לזה להטריד אותם,כמו להפוך את ה-USB כי הוא לא מתחבר. מעטים יחסית מתחרפנים.

 

שלא לדבר על זה שלא כל הרובוטים זהים, יש דגמים שבהם זה עבוד מצויין ובאחרים פחות. אתה יודע איך מבדילים בינהם? עושים נסיעת מבחן לפני שמוציאים עשרות אלפי שקלים.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, ExtraD כתב:


היא גילתה שהגיר הוא רובוטי רק אחרי שהרכב נמסר לה מתחת לבית. מבירור קצר ראיתי שכל הקיה פיקנטו lx של 2024 הן רובוטיות (מה עם זה באמת?🙃)  - אבל מעבר לזה שהנציג לא אמר לה שזה רובוטי:)

הניחוש שלי,שאם אתה לא היית מגלה לה שהוא רובוטי, היא לא הייתה מגלה זאת לעולם

🫣

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, zvit כתב:

זה לא ממש חשוב. מדובר על דגם נפוץ שאין שום בעיה למצור לו חוכר אחר. זה לא שמדובר על הזמנה מיוחדת.

כל חוכר רוצה לקבל רכב עם ניילונים ידהראשונה ולא רכב משומש שנסע כמה מאות ק"מ...

בדיוק כמו שלא תגיד על אדם שקנה חולצה, לבש אותה פעמיים וגילה שהיא לא נוחה לו - יחזיר את החולצה לחנות ומישהו אחר יקנה אותה...

החוכרת לא עשתה שיעורי בית וצריכה לשאת בתוצאות,היא יכולה להאשים רק את עצמה.. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצר חברה שלך עשתה טעות ועכשיו היא רוצה שמישהו יגיד לה שהיא צודקת.

כשהיא תלך לקנות איזה דירה ב2 מיליון שקל היא תקנה על סמך הבטחה של הקבלן או שתיקח עורך דין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...