Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רומא במרץ רשמים המלצות וכו'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובה 

טרם הזמנתי שירותי קרקע כי חיכיתי ליום הולדת של הגברת שתהיה שותפה בהחלטות

הביטול קרה איך לא יום לפני 

הצגתי את זה בתור מתנה עדיין😅

אודיע לה מחר שבוטל ושתחליט מה לעשות 

לא משכתי את הכסף מהארנק הדיגיטלי כי רציתי להבין מה קורה לפני שאני משלם פעמיים ריבית על ההמרה מיורו וליורו

שוב, 

תודה

 

פורסם

יש עוד חברות תעופה חוץ מראיינאייר. תבוא עוד אופציות כמו וויזאייר, פליידובאי, טוס,לוט, בטח גם סמארט ווינג הצטרפה לחגיגה. יש עוד חברות שהתחילו לאחרונה לטוס.

מה הבעיה? בשביל לצאת תצטרך לטוס למדינה אחרת קרובה ומשם לטוס לרומא.

 

ככה לפחות אני רואה את זה. יכול להיות שהגישה שלי לא נכונה בכלל. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

וויזאיר חוזרים לטוס ממרץ. ריאנייר כן או לא. סימן שאלה. כרגע המצב פלואידי, אבל עם הרגעות המצב ואם הצפון לא יתחמם, כנראה יותר ויותר חברות יחזרו.

פורסם

ריינאייר חוזרת עכשיו בפברואר עם טיסות מצומצמות, רק לכמה יעדים, רומא לא אחת מהן לכן הביטול. 

תחפש בגוגל יש כתבה של גלובס באנגלית עם פירוט

פורסם

התגובה שלי התייחסה לרומא, שבינתיים הטיסות אליה מתבצעות רק על ידי חברות ישראליות. ליעדים אחרים אפשר להזמין בחברות הזרות שמתחילות לחזור לארץ, אבל רומא במרחק שלא סביר לטוסנאליו בקונקשן (אולי דרך אתונה), בגלל backtracking לא סביר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 שעות, DareDevil כתב:

יש עוד חברות תעופה חוץ מראיינאייר. תבוא עוד אופציות כמו וויזאייר, פליידובאי, טוס,לוט, בטח גם סמארט ווינג הצטרפה לחגיגה. יש עוד חברות שהתחילו לאחרונה לטוס.

מה הבעיה? בשביל לצאת תצטרך לטוס למדינה אחרת קרובה ומשם לטוס לרומא.

 

ככה לפחות אני רואה את זה. יכול להיות שהגישה שלי לא נכונה בכלל. 

הטיסות שרכשתי היו ישירות 

לא מתכוון לעשות קונקשיינים של כמה שעות בשדה תעופה עם תינוק 

רק המחשבה על זה עושה לי כאבי ראש 

לפני 12 שעות, garicho כתב:

וויזאיר חוזרים לטוס ממרץ. ריאנייר כן או לא. סימן שאלה. כרגע המצב פלואידי, אבל עם הרגעות המצב ואם הצפון לא יתחמם, כנראה יותר ויותר חברות יחזרו.

לא הבנתי 

גם באפליקציה של וויז וגם של ריינאייר לא מופיעה שום דבר לגבי זה ונותנים לך לרכוש כרטיסים 

מה הקטע?

פורסם
לפני 54 דקות, _-? כתב:

לא הבנתי 

גם באפליקציה של וויז וגם של ריינאייר לא מופיעה שום דבר לגבי זה ונותנים לך לרכוש כרטיסים 

מה הקטע?


יש לך טיסות של וויז לרומא החל מחודש מרץ. הם גם הודיעו שהטיסות חוזרות. 3 טיסות בשבוע. לא מבין איפה הבעיה?

 

image.thumb.png.c343c03274f4da0aae11402753e4d13e.png

×
×
  • תוכן חדש...