Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם...! אני יודע שהנושא דובר רבות...(ביצעתי חיפוש..)

אבל לא הגעתי למסקנה האם פוליש המותאם במיוחד לצבע מטאלי יכול להזיק או לא...

אני מתכוון לעשות מחר טיפול גדול לצבע של הרכב... ואני חייב לדעת.. תודה רבה לעוזרים!:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אם הפוליש מיועד לצבע מיטלי אין כל חשש.

 

לדעתי- שימוש בחומר כזה באופן חד פעמי ולעיתים רחוקות ביותר ורק עם הצבע שלך זקוק לזה, קרי שרוף או דהוי.

 

בשאר המקרים השתמש בווקס.

 

אהה כן, וראיתי את האוטו שלך הוא מושלם וזקוק רק לווקס.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

הבנתי... פשוט יש לי שריטות קלות .... שאם מסתכלים מקרוב קרוב אז רואים... כנראה מישהו עשה ניקוי עם מכונה כל שהיא בעבר ברכב....:? אני יחכה עם הפוליש... אולי עוד שנתיים...:-)

בינתיים אני יקנה ווקס איכותי... ואולי מעלים שריטות..:-P

תודה רבה ויש לך את ה HGT הכי יפה שראיתי מימי...:wink:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

פוליש ווקס לא יכולים לעשות כלום לצבע הרכב במיוחד לא שריטות

 

 

אם אתה רוצה אני יכול להפנות אותך למישהו בפרטי שעשה לי על שחור מטאלי ואני ממש ממש מרוצה

 

 

עידן

מפש איביזה טורבו 2001-2 ה"פ

פורסם

אני חייב להצתרף לשירשור:

יש לי על כל הרכב נקודות קטנות כאלו כמו חלודה,אבל זה לא...זה כנראה משהו כמו סוכר שהגיעה לרכב ממקום שאבא שלי ההחנה את הרכב ליד העבודה הקודמת.מיצרים של עם סומסום וכל מיני דברים כאלה.

הבעיה זה לא יורד עי שטיפות! זה לא נראה רגיל,צריך להסתכל טוב כדי לראות את זה,אבל מרגישים את זה כאילו הרכב מלוכלך,משופשף...עשיתי ווקס ובכל זאת הרכב לא חלק.

כדי לעשות פוליש? הצבע הוא כסף מטאלי והוא לא דהוי ולא כלום.

פורסם
אני חייב להצתרף לשירשור:

יש לי על כל הרכב נקודות קטנות כאלו כמו חלודה,אבל זה לא...זה כנראה משהו כמו סוכר שהגיעה לרכב ממקום שאבא שלי ההחנה את הרכב ליד העבודה הקודמת.מיצרים של עם סומסום וכל מיני דברים כאלה.

הבעיה זה לא יורד עי שטיפות! זה לא נראה רגיל,צריך להסתכל טוב כדי לראות את זה,אבל מרגישים את זה כאילו הרכב מלוכלך,משופשף...עשיתי ווקס ובכל זאת הרכב לא חלק.

כדי לעשות פוליש? הצבע הוא כסף מטאלי והוא לא דהוי ולא כלום.

תעשה פוליש לצבע מטאלי, ייתכן שזה יעשה את העבודה

או שתיקח טיפה אציטון ותנסה להוריד את זה. אבל בעדינות (בעבר ניסיתי את זה על צבע מטאלי, זה פתר לי בעייה דומה)

אחר כך תשטוף, ותמרח ווקס.

×
×
  • תוכן חדש...