Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה לשדרג את מערכת השמע ברכב שלי. בעיקר שהסאונד יהיה נקי יותר גם בעוצמה גבוהה והוספת סאבוופר.

חייב לציין שאני לא מבין כלום בעניין מערכות שמע לרכב, אז אצטרך המלצות למקומות שאתם מכירים וממליצים בלי שארגיש מרומה (הן במחיר והן במקצועיות).

התקציב שלי הוא באיזור ה2500 (גמיש עד כ3000 אם ההוספה שווה את הביצועים) כולל התקנה.

אני מאיזור הדרום, אוכל להגיע למרכז להתקנה.

 

המולטימדיה שיש ברכב מקורית מהחברה, בדיוק כמו שיש בתמונות בפוסט הזה :

האם יש צורך להחליף את המערכת הזאת? יש מבצעים טובים עכשיו באליאקספרס.

 

תודה רבה.

פורסם

בתקציב הנל אתה יכול בנות מערכת יפה מאוד 

הרב  מחליפים 

את הרמקולים מקדימה לקומפוננטים 

מוסיפים מגבר 4 ערוצים 

וסאב 

 

 

בחודש הזה  יש לו מעט מבצעים ברב האתרים אז אתה יכול לבנות אחלה ציוד 

 

ההיתי הולך על הסט הנל 

 קומפוננט Audison Prima APK 165

מגבר לרכב 4 ערוצים Audison SR 4.300

סאב וופר Hertz DBX 25.3

מערכת מושלמת לרכב ונכנס  לך בתקציב מצוין 

 

 

פורסם
לפני כשעה, DIN_13345 כתב:

בתקציב הנל אתה יכול בנות מערכת יפה מאוד 

הרב  מחליפים 

את הרמקולים מקדימה לקומפוננטים 

מוסיפים מגבר 4 ערוצים 

וסאב 

 

 

בחודש הזה  יש לו מעט מבצעים ברב האתרים אז אתה יכול לבנות אחלה ציוד 

 

ההיתי הולך על הסט הנל 

 קומפוננט Audison Prima APK 165

מגבר לרכב 4 ערוצים Audison SR 4.300

סאב וופר Hertz DBX 25.3

מערכת מושלמת לרכב ונכנס  לך בתקציב מצוין 

 

 

איך הסט הזה? עדיף?

https://www.alexsander.co.il/product/16569/audison

 

ואני צריך המלצה למקום שיתקין לי את המערכת, זה לא פחות חשוב

פורסם
לפני 43 דקות, Ran Rubin כתב:

איך הסט הזה? עדיף?

https://www.alexsander.co.il/product/16569/audison

 

ואני צריך המלצה למקום שיתקין לית המערכת, זה לא פחות חשוב

סט נהדר אבל אני פחות מתחבר לסאב שולחני . הוא נחנק די מהר אבל כן זה סט שדי דומה למה שהרשמתי לך רק הסאב שונה.

 

מקומות התקנה יש לו מעט . יש את אלכסנדר עצמם  שהם מצוינים 

בר מאוטו בר מאשדוד 

ישראל גוניור מחולון 

×
×
  • תוכן חדש...