Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, שביט כתב:
לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה 😆

 

רק שזה היה בשנת 2012.. כשהרכב היה סתם רכב קצת ישן והוא היה סטודנט תפרן

פורסם
לפני 16 שעות, EliC25 כתב:

ד"ש מצרפת של פעם...

ה205 עם רישוי מחדש מ2006, לא הצלחתי למצוא את המספר המקורי בשום מאגר. אז או שזה היה רכב עם לוחית צה"לית ששרד עשר שנים בשירות, או שאני לא יודע...

אחי היה מש"ק רכב שהיה אחראי על הקשר בין מוסך מורשה לובינסקי לצה"ל, היה מקבל את המכוניות האלו לטיפול, דואג להזמנות חלפים משופצים שצה"ל סיפק וכו'.

דרכו עברו מאות מכוניות כאלה. 

 

כמובן חלפו כמה שנים מאז אבל הזיכרון המשותף שלנו לא זוכר שהיו 205 מודל 1996 בצה"ל, ההספקה האחרונה הייתה של מודל 1995. אבל כאמור לא חותם על זה 😁

 

וגם לא זכורים לנו מקרים של 10 שנים בשרות, זה חסר תקדים לחלוטין. לרוב זה היה 6-7 שנים, 8 כבר חריג. 

 

כבר כתבתי את זה בפרום כמה פעמים אז מתנצל על הכפילות.

 

הצבא היה עובד לפי סכום תיקון מקסימלי שהיה מופחת ככל שהרכב מתיישן.

 

דוגמא - רכב 4 שנים על הכביש, מאשרים תיקון עד 8000 ש"ח.

רכב 5 שנים על הכביש - תיקון עד 6000 ש"ח.

רכב 6 שנים על הכביש - עד 3000 ש"ח. 

 

 

אחרי זה זה היה יורד עוד ובשנה השביעית כבר על תיקון של  נגיד של  1000 ש"ח היו משביתים את הרכב. מדובר בתיקון חד פעמי, לא מצטבר. 

 

אם הרכב הגיע 3 פעמים לתיקונים ב 700 ש"ח כל פעם, היו מאשרים את זה ולא משביתים אותו.

 

 

יכול להיות שאיכשהו היא שרדה 10 שנים אם הייתה בשימוש מאוד מועט ולא נדרשה לתיקונים משמעותיים...

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

328 מקורית, יפה. אוטומטית אמנם אבל לא נתקטנן.

אי אפשר להיתקטנן כי יושב אדם בגיל 50/60 ונוהג בתשוקה כאילו העולם המשיך כרגיל 

יש לזה ערך מיוחד לעומת רכבים ונהגים שהם בקטע מוזיאוני כזה

  • אהבתי 1
פורסם

מהרשת, הרכב עם רישוי בתוקף, אז למה מוזנח?

גם אם הבעלים במילואים/חו״ל, זו לא סיבה להזנחה הזו.

1.jpg

  • מבאס 4

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני שעתיים, yohai71 כתב:

20250904_105643.thumb.jpg.6217ba7d077c84b336c2ab38d0ddcbb9.jpg

 

20250904_105620.thumb.jpg.0f20a5a000b6029f761192ba17676191.jpg

אוטו מספר 1. 

בנוי כמו טנק, נוסע מאות אלפי קמ.

בקיבוץ היו לנו מלא כאלו. נסעו חצי מיליון ק"מ.

מזגן מעלה, מרווח. הסטיישן סופר שימושי.

הדגם הידני גם היה בעל ביצועים סבירים.

בתור ילד קטן תמיד רציתי את האדומה.

באו במלא צבעים.

  • אהבתי 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני כשעה, kompy כתב:

מהרשת, הרכב עם רישוי בתוקף, אז למה מוזנח?

גם אם הבעלים במילואים/חו״ל, זו לא סיבה להזנחה הזו.

מרבון...

 

לפני כשעה, לירון .ה. כתב:

בתור ילד קטן תמיד רציתי את האדומה.

באו במלא צבעים.

עדיין רוצה גם היום,

אבל דור אחד לפני, הרדטופ 2 דל', GLF, מנוע 1.8, בצבע בורדו.

אוטו שהוא גורמט על גלגלים.

  • אהבתי 3
  • מצחיק 5

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, kompy כתב:

מהרשת, הרכב עם רישוי בתוקף, אז למה מוזנח?

גם אם הבעלים במילואים/חו״ל, זו לא סיבה להזנחה הזו.

1.jpg

צילמתי לפה דומה ליפני כמה ימים

IMG_6955.png

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני שעתיים, kompy כתב:

מהרשת, הרכב עם רישוי בתוקף, אז למה מוזנח?

גם אם הבעלים במילואים/חו״ל, זו לא סיבה להזנחה הזו.

1.jpg

יש מקומות שלכלוך כזה יכול להצטבר בתוך כמה ימים, אם רק חנית תחת העץ הלא נכון.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

מתכוננים למכירות בשבוע הבא,  קיה ev3 יצאה לאויר העולם המקומי 😉 

 

29082-1(2).thumb.jpeg.931fbbe24901f12ccd8dc3d179218d4c.jpeg

 

29082-2.thumb.jpeg.494178b48feba5b6f4fc4cdfc2125365.jpeg

עלתה לכביש ב 1.9.2025 בשימוש עובד של היבואן

 

  • אהבתי 5
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רנו כזה לנוסעים עוד לא יצא לי לראות 

PXL_20250905_041925075.jpg

PXL_20250905_062543133.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...