Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברם, יש לי קיה נירו והתושבת של הנורה הקידמית הימנית נישרפת שוב ושוב, כשאני מחליף האור של הצד הימני חזק יותר מהשמאלי ואחרי כמה שבעות נישרף ממש הכל שם נמס 

מישהו מכיר יודע מה אפשר לעשות בנידון תודהה

פורסם

מספר הצעות: 

תבדוק את החיווט אם הוא לא חשוף תחליף את שקע הנורה לשקע קרמי שעמיד יותר בחום מאשר אלו מהפלסטיק

תשתדל להתקין נורה של פיליפס או של אושרם 

כשאתה מתקין את הנורה, אל תיגע בחלק של הזכוכית עם ידיים חשופות. השמן הטבעי באצבעות הוא גם אחד מן הגורמים לסיום מוקדם של חיי הנורה. 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 3 שעות, Moshe c כתב:

תשתדל להתקין נורה של פיליפס או של אושרם 

עכשיו יש לי נורה של פילפס

העניין המוזר שהאור של הנורא הזאת חזק משמעותי מהאור השני

פורסם
לפני 4 שעות, אנונידוס כתב:

שלום חברם, יש לי קיה נירו והתושבת של הנורה הקידמית הימנית נישרפת שוב ושוב, כשאני מחליף האור של הצד הימני חזק יותר מהשמאלי ואחרי כמה שבעות נישרף ממש הכל שם נמס 

מישהו מכיר יודע מה אפשר לעשות בנידון תודהה

 

תעלה צילום של בית המנורה.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

הנורה לא מכוונת או שלא יושבת טוב. בגלל זה נראה לך יותר חזק.

או שהרפלקטור עייף אז צד אחד זורק אור חלש יותר.

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
פורסם
לפני 40 דקות, אנונידוס כתב:

עכשיו יש לי נורה של פילפס

העניין המוזר שהאור של הנורא הזאת חזק משמעותי מהאור השני

לפיליפס, כמו לחברות אחרות, יש מספר דגמים לאותו סוג נורה שכל אחד מהם מפיץ אור בצבע/חוזק שונה. 

בהנחה ושני הפנסים זהים, תתקין שתי נורות זהות ותקבל את אותה תאורה. 

 

פורסם
בתאריך 23.8.2023 בשעה 16:17, אנונידוס כתב:

שלום חברם, יש לי קיה נירו והתושבת של הנורה הקידמית הימנית נישרפת שוב ושוב, כשאני מחליף האור של הצד הימני חזק יותר מהשמאלי ואחרי כמה שבעות נישרף ממש הכל שם נמס 

מישהו מכיר יודע מה אפשר לעשות בנידון תודהה

 

התשובות שקיבלת לא מסבירות למה המנורה נשרפת לאחר מספר שבועות.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...