Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אנחנו מעוניינים לרכוש רכב בקטגוריית מיני/סופר מיני,

מתוך כוונה ככל הנראה לשדרג אותו בעוד כ-3 שנים לרכב משפחתי גדול יותר.

מבחינת אפשרות רכישה, אנחנו נזדקק לאופציית מימון או בליסינג או בעסקאות מימון דרך היבואן וכדומה.

ברשותכם מספר שאלות להתייעצות:

 

1. האם ישנה חברת ליסינג/ סוכנות רכב שהייתם ממליצים עליה? ראיתי למשל יונייטד מוטורס שהמליצו באינטרנט, וראיתי שדרך היבואן של יונדאי למשל יש פתרונות מימון דרך כלמוביל. אם למישהו יש תובנות או נסיון עם חברות כאלה אשמח לשמוע

 

2. מבחינת איזה רכב לרכוש- חשבתי על יונדאי i10, מכיוון שאנחנו מכוונים לקחת עכשיו משהו יחסית זול ובהמשך לשדרג כשתהיה לנו אפשרות כלכלית יותר מסודרת. הנסיעה תהיה באופן יומי על ציר רחובות- ירושלים. שמעתי גם דברים טובים על יאריס היברידית, אבל יש הבדל גדול במחיר. האם לדעתכם ההבדל במחיר מצדיק את הפער? ומה לגבי i20 לעומת i10?

 

תודה רבה לעונים!!

פורסם
לפני שעתיים, Shimi.eg כתב:

שלום לכולם,

אנחנו מעוניינים לרכוש רכב בקטגוריית מיני/סופר מיני,

מתוך כוונה ככל הנראה לשדרג אותו בעוד כ-3 שנים לרכב משפחתי גדול יותר.

מבחינת אפשרות רכישה, אנחנו נזדקק לאופציית מימון או בליסינג או בעסקאות מימון דרך היבואן וכדומה.

ברשותכם מספר שאלות להתייעצות:

 

1. האם ישנה חברת ליסינג/ סוכנות רכב שהייתם ממליצים עליה? ראיתי למשל יונייטד מוטורס שהמליצו באינטרנט, וראיתי שדרך היבואן של יונדאי למשל יש פתרונות מימון דרך כלמוביל. אם למישהו יש תובנות או נסיון עם חברות כאלה אשמח לשמוע

 

2. מבחינת איזה רכב לרכוש- חשבתי על יונדאי i10, מכיוון שאנחנו מכוונים לקחת עכשיו משהו יחסית זול ובהמשך לשדרג כשתהיה לנו אפשרות כלכלית יותר מסודרת. הנסיעה תהיה באופן יומי על ציר רחובות- ירושלים. שמעתי גם דברים טובים על יאריס היברידית, אבל יש הבדל גדול במחיר. האם לדעתכם ההבדל במחיר מצדיק את הפער? ומה לגבי i20 לעומת i10?

 

תודה רבה לעונים!!

לפני הכל, מאחל לכם הצלחה ברכישת הרכב, ונהיגות נעימות ובטוחות לכל אשר תסעו.

 

מבחינת מימון, יש מגוון רב של ריביות אפילו באותה חברה, ולכן הטוב ביותר לדעתי הוא שתפנו לכמה בנקים (לא רק הבנק שאתם לקוחות שלו) ולכמה חברות מימון, ותשוו את ההצעות. שימו לב גם אם הריבית היא ריבית קבועה או משתנה.

במקרה שלי (קניתי יונדאי i-20 לפני קצת פחות משנה) אני ורעייתי בחרנו ברחברת "כולמוביל פתרונות מימון", אבל אין תשובה אחת נכונה, קבלו כמה הצעות ותשוו, זה הכי טוב והכי כדאי.

 

לצורך השוואה בין התכונות של i10 / i20 / יאריס היברידית, כדאי ומומלץ בחום להיכנס ל- www.icar.co.il/compare .

זה מנוע השוואות טוב ויעיל מאוד, שמראה לך את ההבדלים בין כלי רכב שונים ממש לפרטי פרטים. לי זה עזר מאוד בהתלבטות איזה רכב לקנות.

אני בחרתי i20 ולא i10  מ-2 סיבות:

1. מערכות בטיחות ונוחות מעולות (בקרת שיוט אדפטיבית שזה שוה המון מבחינתי ולא קיים בכלל ב-i10, תיקונים אקטיביים ובלימות אוטונומיות ביותר מצבים ממה שנותן i10).

2. גודל שמתאים לא רק ליום יום, אלא גם לנסיעה משפחתית של כמה ימים (אנחנו משפחה עם 2 ילדים בגיל תיכון).

 

 

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני כשעה, harhanegev כתב:

לפני הכל, מאחל לכם הצלחה ברכישת הרכב, ונהיגות נעימות ובטוחות לכל אשר תסעו.

 

מבחינת מימון, יש מגוון רב של ריביות אפילו באותה חברה, ולכן הטוב ביותר לדעתי הוא שתפנו לכמה בנקים (לא רק הבנק שאתם לקוחות שלו) ולכמה חברות מימון, ותשוו את ההצעות. שימו לב גם אם הריבית היא ריבית קבועה או משתנה.

במקרה שלי (קניתי יונדאי i-20 לפני קצת פחות משנה) אני ורעייתי בחרנו ברחברת "כולמוביל פתרונות מימון", אבל אין תשובה אחת נכונה, קבלו כמה הצעות ותשוו, זה הכי טוב והכי כדאי.

 

לצורך השוואה בין התכונות של i10 / i20 / יאריס היברידית, כדאי ומומלץ בחום להיכנס ל- www.icar.co.il/compare .

זה מנוע השוואות טוב ויעיל מאוד, שמראה לך את ההבדלים בין כלי רכב שונים ממש לפרטי פרטים. לי זה עזר מאוד בהתלבטות איזה רכב לקנות.

אני בחרתי i20 ולא i10  מ-2 סיבות:

1. מערכות בטיחות ונוחות מעולות (בקרת שיוט אדפטיבית שזה שוה המון מבחינתי ולא קיים בכלל ב-i10, תיקונים אקטיביים ובלימות אוטונומיות ביותר מצבים ממה שנותן i10).

2. גודל שמתאים לא רק ליום יום, אלא גם לנסיעה משפחתית של כמה ימים (אנחנו משפחה עם 2 ילדים בגיל תיכון).

 

 

תודה!

איך הייתה החוויה שלכם מול כלמוביל? והאם הרכישה הייתה שרך היסואן הרשמי של יונדאי? ראיתי שהיו כמה ביקורות לא טובות על השירות לקוחות של היבואן הרשמי שלהם בארץ

פורסם
לפני 28 דקות, Shimi.eg כתב:

תודה!

איך הייתה החוויה שלכם מול כלמוביל? והאם הרכישה הייתה שרך היסואן הרשמי של יונדאי? ראיתי שהיו כמה ביקורות לא טובות על השירות לקוחות של היבואן הרשמי שלהם בארץ

כלמוביל הם היבואן הרשמי של יונדאי.

אינני יודע אם יש בכלל יש יבוא מקביל לדגמים המדוברים.

 

החוויה שלי בתור קונה היתה טובה מאוד חוץ מההמתנה הארוכה, אבל זה לא אומר כלום -

המבחן האמיתי הוא כאשר יש בעיה רצינית בתקופת אחריו. ואז רואים את הפרצוף האמתי של היבואן. לא קרה לי ואני מקוה שלא יקרה לי, אז אינני יודע איך הם לעומת יבואנים אחרים.

 

שני דברים משמעותיים שאני יכול לציין לזכותם, לפי החוזה זכותם לעדכן מחיר בזמן ההמתנה למכונית, אבל למרות הם ייקרו את המחיר פעמיים בזמן ההמתנה-

הם לא מימשו את הסעיף הזה בחוזה וגבו ממנו בדיוק את המחיר שהיה ביום ההזמנה, כמה חודישם לפני התשלום והקניה הסופית.

 

כמו כן, למרות הריבית קפצה בטירוף למעלה בארץ ובעולם בדיוק בזמן ההמתנה, הריבית לא עודכנה וקיבלתי מימון בריבית קבועה לפני מה שהיה סמוך להזמנה שלי.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 12 דקות, harhanegev כתב:

כלמוביל הם היבואן הרשמי של יונדאי.

אינני יודע אם יש בכלל יש יבוא מקביל לדגמים המדוברים.

 

החוויה שלי בתור קונה היתה טובה מאוד חוץ מההמתנה הארוכה, אבל זה לא אומר כלום -

המבחן האמיתי הוא כאשר יש בעיה רצינית בתקופת אחריו. ואז רואים את הפרצוף האמתי של היבואן. לא קרה לי ואני מקוה שלא יקרה לי, אז אינני יודע איך הם לעומת יבואנים אחרים.

 

שני דברים משמעותיים שאני יכול לציין לזכותם, לפי החוזה זכותם לעדכן מחיר בזמן ההמתנה למכונית, אבל למרות הם ייקרו את המחיר פעמיים בזמן ההמתנה-

הם לא מימשו את הסעיף הזה בחוזה וגבו ממנו בדיוק את המחיר שהיה ביום ההזמנה, כמה חודישם לפני התשלום והקניה הסופית.

 

כמו כן, למרות הריבית קפצה בטירוף למעלה בארץ ובעולם בדיוק בזמן ההמתנה, הריבית לא עודכנה וקיבלתי מימון בריבית קבועה לפני מה שהיה סמוך להזמנה שלי.

תודה רבה על התשובה המפורטת! 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

לאור פרופיל השימוש,שלכם הייתי בוחן רכישת רכב יותר גדול כבר כעת. כן, בידיעה שההוצאה יותר גדולה. זאת כי יש עוד שיקולים:

 

1. נסיעה יומיומית של 100 ק"מ - כלומר 2,500 ק"מ בחודש, בין 25,000-30,000 ק"מ בשנה. ישחוק את הרכב מהר מאוד, ורכב צפוף ישחק גם את הנהגים. בנהיגת מרחקים כאלה ההתאמה לנהג חיונית. לא הייתי קונה i10, ומקבילותיה, לפחות סופרמיני.

 

2. הרבה נסיעות בינעירוניות - אין להפריז בחשיבות אמצעי הבטיחות, ומסת הרכב היא אחת מהן. בדקו היטב את אבזור הבטיחות ומבחני הריסוק (ולא רק כוכבים)

 

3. תביאו בחשבון שהחלפת הרכב בעוד 3 שנים תעלה הפרש לא קטן. תוכלו ךחסוך חלקו עת ידי רכחשת רכב לשנים ארוכות.

 

4. הסכמי ליסינג הם נוקשים, חריגות יקרות, וקשה לתכנן לטווח ארוך. כמוכן בהחזרת הרכב כעבור 3 שנים צפה להפתעות. לדעתי עדיף לרכוש את הרכב, ואז להחזיקו ולהחליפו במועדים המתאימים לכם. אם עתם זקוקים להלוואה עדיפה בנקאית, בד"כ תהיה זולה יותר מחוץ בנקאית, והחלוקה ליותר שנים תקל על התזריל החודשי (במחיר הגדלת סך הריבית שתשלמו).

 

האמת - בנסועה כל כך גבוהה חייבים לבחון חלופות כגון תחב"צ, ואם בתכנון לשנים רבות - התאמת מקום המגורים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...