Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 54 דקות, לירון .ה. כתב:

וואלה פרסם את שמו, הוא יהיה מיליונר!

ולך לא משנה לנסוע ברכב כזה לא בטיחותי, שהוא ברור סכנה לך ולסביבה.

לא סכנה המערכות הבטיחותיות עובדות לחלוטין 

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 3 שעות, חורך הגלגלים כתב:


לא ראית את הרכב , הטמבון מלא ברגים, כל הפנסים מחוברים עם חוטים ברזל כי התושבות שלהם נשברו, בפנים הכל ריח מסריח כי אבא שלי היה מעביר צואת סוסים לקומפוסט לגינה, נזילות בכל מקום, נוזל קירור עם המון חלודה בראדיאטור, לא עשה טיפול המון זמן, פלסטיקים שבורים בתוך הרכב, המון קילומטראז, גיר מקרטע בהילוך ראשון, עוד מעט נגמר הטסט, כל הפח מהצדדים של המנוע עקום ובכללי כל האוטו שפשופים ושריטות, מזגן לא עובד, צופר לא עובד, דלוקה נורת מנוע, כל הבולמים חורקים כל באמפר, ואני בטוח שיש עוד הרבה דברים ששכחתי, אבל הרכב נוסע ככה כבר הרבה זמן , אנחנו דואגים רק למלות שמן בזמן וזה פשוט ממשיך לנסוע. 

איך עברת טסט בכלל

פורסם
לפני 16 דקות, חורך הגלגלים כתב:

לא סכנה המערכות הבטיחותיות עובדות לחלוטין 

איזה מערכות בטיחות יש בפונטו ישנה?

רכב שלא מטופח ומוזנח, הוא לא רכב בטיחותי.

נקודה. רשמת בולמים גמורים, משפיע על יכולת ההיגוי והבלימה, זה לא בטיחות? בלמים? מה מצבם?

צמיגים לא רשמת, אבל יכול לנחש. 

אורות שבורים ותלויים על חוטים??

אתה רואה משהוא בלילה? לא מסנוור אחרים, זה לא בטיחות?

אבל עזוב, העיקר הבריאות.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 11 דקות, לירון .ה. כתב:

איזה מערכות בטיחות יש בפונטו ישנה?

רכב שלא מטופח ומוזנח, הוא לא רכב בטיחותי.

נקודה. רשמת בולמים גמורים, משפיע על יכולת ההיגוי והבלימה, זה לא בטיחות? בלמים? מה מצבם?

צמיגים לא רשמת, אבל יכול לנחש. 

אורות שבורים ותלויים על חוטים??

אתה רואה משהוא בלילה? לא מסנוור אחרים, זה לא בטיחות?

אבל עזוב, העיקר הבריאות.

ברקסים טובים, צמיגים ככה ככה , אני נוסע ממש לאט אז זה לא משמעותי הבולמים והיכולות היגוי, גם ככה המנוע הזה לא זז, האורות נראלי שהם נופלים יותר לכיוון מטה ולכן לא מסנוורים. רואים טוב בלילה ואני לא נוסע במקומות שאין אור בכל מקרה. 

פורסם (נערך)
לפני שעה, חורך הגלגלים כתב:

אני נוסע ממש לאט אז זה לא משמעותי הבולמים והיכולות היגוי, גם ככה המנוע הזה לא זז, האורות נראלי שהם נופלים יותר לכיוון מטה ולכן לא מסנוורים. רואים טוב בלילה ואני לא נוסע במקומות שאין אור בכל מקרה.

אתה תותח על חלל,

יש מצב לתמונות של הזוחל הנדיר הזה  🙃? תודה.

עריכה אחרונה על ידי אוריס 2015
פורסם
לפני 3 שעות, חורך הגלגלים כתב:

ברקסים טובים, צמיגים ככה ככה , אני נוסע ממש לאט אז זה לא משמעותי הבולמים והיכולות היגוי, גם ככה המנוע הזה לא זז, האורות נראלי שהם נופלים יותר לכיוון מטה ולכן לא מסנוורים. רואים טוב בלילה ואני לא נוסע במקומות שאין אור בכל מקרה. 

שמע אתה הורג אותי מצחוק אתה נוסע על פחית שימורים

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, לירון .ה. כתב:

איזה מערכות בטיחות יש בפונטו ישנה?

רכב שלא מטופח ומוזנח, הוא לא רכב בטיחותי.

נקודה. רשמת בולמים גמורים, משפיע על יכולת ההיגוי והבלימה, זה לא בטיחות? בלמים? מה מצבם?

צמיגים לא רשמת, אבל יכול לנחש. 

אורות שבורים ותלויים על חוטים??

אתה רואה משהוא בלילה? לא מסנוור אחרים, זה לא בטיחות?

אבל עזוב, העיקר הבריאות.

לא חושב שצריך לרדת על כל אחד שמחזיק רכב ישן ולא מחליף בולמים,

הבטיחות מתחילה מהנהג לדעתי. ומצורת הנהיגה.

פורסם

ראית את החתימה שלי?

ראית איזה מכוניות אני מחזיק ליום יום?

לא הבנתי את הקשר?

אז שיתכבד בעל הפונטו וירשום מה יכולות הנהיגה שלו, האם עבר קורסים? הדרכות

  • משעמם 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אני יודע איזה מכוניות אתה מחזיק ביום יום, אני דיברתי על מי שלא מחליף בולמים...

( ובמאמר המוסגר, דווקא אתה שלא קונה רכב דנדש עם בלימה אוטונומית (abs יש לך?)וכו' וכו' - אמור יותר להבין שבסופו של דבר הכל זה ניהול סיכונים. גם נסיעה על אופנוע מסוכנת ולא תעיר לאף אחד שעושה את זה.)

אבל עזוב את זה, אני לא רוצה לדבר על הנושא בעצמו - כמה רחוק צריך ללכת עם בולמים צמיגים סיניים וכולי וכולי,

המציאות בישראל היא שלרוב האנשים אין כסף לקנות רכב חדש, ולהרבה אין גם כסף לקנות רכב שהוא לא ישן, ואחוז בלתי מבוטל לא מרשה לעצמו לשפץ באופן מקיף וגם לא לזרוק את האוטו לגריטה.

זה מעורר הערכה שאתה ככה מקפיד על תקינות הרכב, אבל האם אתה תשנה את המציאות הזו? לא. האם אני ישנה את דעתך? גם לא, וגם לא מעוניין. לכל אחד יש את הדעה שלו וזה לגיטימי. לא ביקשתי שתפסיק להקפיד על בטיחות מירבית, סך הכל ביקשתי שתנסה להסתכל על המצב מנקודת מבט אחרת.

בתכל'ס זה גם האינטרס שלך, כי בסופו של דבר מי שצריך את הפורום אלה בעלי הרכבים הישנים יותר ובעלי התקלות הרבות יותר, לא אלה שמסתפקים על הצבע של האוטו, או באיזה שמפו לקרצף אותו - למרות שגם זה חשוב.

וגישה כזאת, שלא מתאימה לרוב האנשים - רק מרחיקה אנשים מהפורום ומדללת את התעבורה כאן, אז בואו נזרום על האהבה שלנו לרכבים ועד שלא מגיע מישהו שנוסע בלי בלמים, ציריות או הגה - נמליץ לו בעדינות להחליף בולמים ונמשיך הלאה. לא נשנה את העולם בכל מקרה.

מקווה שתיקח את הדברים ברוח טובה, (ואם לא - אין טעם להתייחס, ממילא אני לא ישנה אותך...😁)

באהבה.

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ויש אנשים שהתעקשות על בלמים וציריות או הגה יבריחו אותם מהפורום.  אז בוא לא נתעקש גם על זה.

 

מצטער, אבל אם אתה לא מסוגל להחזיק רכב תקין  (ולא, תקינות צבע לא רלוונטי בכלל) אז שלא יחזיק רכב.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 10 שעות, נקודה טובה כתב:

אני יודע איזה מכוניות אתה מחזיק ביום יום, אני דיברתי על מי שלא מחליף בולמים...

( ובמאמר המוסגר, דווקא אתה שלא קונה רכב דנדש עם בלימה אוטונומית (abs יש לך?)וכו' וכו' - אמור יותר להבין שבסופו של דבר הכל זה ניהול סיכונים. גם נסיעה על אופנוע מסוכנת ולא תעיר לאף אחד שעושה את זה.)

אבל עזוב את זה, אני לא רוצה לדבר על הנושא בעצמו - כמה רחוק צריך ללכת עם בולמים צמיגים סיניים וכולי וכולי,

המציאות בישראל היא שלרוב האנשים אין כסף לקנות רכב חדש, ולהרבה אין גם כסף לקנות רכב שהוא לא ישן, ואחוז בלתי מבוטל לא מרשה לעצמו לשפץ באופן מקיף וגם לא לזרוק את האוטו לגריטה.

זה מעורר הערכה שאתה ככה מקפיד על תקינות הרכב, אבל האם אתה תשנה את המציאות הזו? לא. האם אני ישנה את דעתך? גם לא, וגם לא מעוניין. לכל אחד יש את הדעה שלו וזה לגיטימי. לא ביקשתי שתפסיק להקפיד על בטיחות מירבית, סך הכל ביקשתי שתנסה להסתכל על המצב מנקודת מבט אחרת.

בתכל'ס זה גם האינטרס שלך, כי בסופו של דבר מי שצריך את הפורום אלה בעלי הרכבים הישנים יותר ובעלי התקלות הרבות יותר, לא אלה שמסתפקים על הצבע של האוטו, או באיזה שמפו לקרצף אותו - למרות שגם זה חשוב.

וגישה כזאת, שלא מתאימה לרוב האנשים - רק מרחיקה אנשים מהפורום ומדללת את התעבורה כאן, אז בואו נזרום על האהבה שלנו לרכבים ועד שלא מגיע מישהו שנוסע בלי בלמים, ציריות או הגה - נמליץ לו בעדינות להחליף בולמים ונמשיך הלאה. לא נשנה את העולם בכל מקרה.

מקווה שתיקח את הדברים ברוח טובה, (ואם לא - אין טעם להתייחס, ממילא אני לא ישנה אותך...😁)

באהבה.

כן יש לרכב שלי abs, זו מערכת מתחילת שנות ה 90. יש מצבים שאני מעדיף רכב נטול, אבל זה אחרי הרבה ניסיון ולמידה.

אולי אני נשמע כמו זקן טרחן, ואני ממש לא זקן, רחוק מזה. רכב צריך להיות בטיחותי נקודה, סימן קריאה. אתה לא יכול לדאוג ולתחזק, סע באוטובוס.

אין שום קשר לפורום לחובבי רכב.

בנסיעה על הכביש אני כן רוצה לדעת שהרכב מאחורי יעצור בזמן, לא יחליק לתוכי, שהאורות שלו יאירו אותו מספיק, זה גם החיים שלי.

ומשהוא שכותב שיש לו משהוא שבקומבינה מעביר את האוטו טסט, אז איזה חובב רכב הוא בדיוק?

זה פורום אפשר להשמיע ולשמוע.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...