Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 1.7.2023 בשעה 18:52, הלוחש למכוניות כתב:

מעבר לרימון ריח למזגן יש לנקות (רצוי בציוד מקצועי - שואב רטוב) את הריפודים וגם את התקרה - המקום החביב ללעשן להיצטבר בו. 

לפני שנים רבות ירשתי רכב חברה ממנהל שעזב - מאזדה 6 נהדרת. עם נהג שעישן 3 קופסאות ליום...

הרבה שאיבות רטובות אח"כ, והריח סירב להיעלם לגמרי - שמתי קופסא פתוחה לא קטנה עם משהו כמו קילו קפה טחון, שידוע בתכונות של ספיחת ריח. אחרי כשבוע נסיעה עם הקפה - נעלם 99% מהריח...

 

לא הכרתי את טיפ הקפה, טוב לדעת. לגבי התקרה, צריך לציין שהדבק שמחזיק את ה-Headliner הוא חלש מאוד, וצריך מאוד (אבל מאוד) להיזהר בכל מה שקשור בנוזלים, ובטח שאיבה ובטח ושאיבה רטובה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, guya72 כתב:

עשנו ברכב ? אז כל ה"חומר הטוב" (הכימיקלים הרעילים) של הסיגראני בספק אם יש יה נספג מסביב.  ואתה "תהנה" מעישון פסיבי מיד #3.

 

https://www.cancer.org.il/template/default.aspx?PageId=8579

לא כל כך הבנתי את החלק השני של המשפט , אתה בספק אם יש ? 

בריפודים אין ריח של סיגריות , הבעיה היא שאחרי כמה דק' יוצא מהמזגן ריח של סיגריות.

אז מה הפיתרון בעצם ? שאיבה רטובה של כל הרכב (מושבים / שטיחים / תקרה / פלסטיקה) + חיטוי של מערכת המיזוג אוויר עם קיטור אדים?

פילטר מזגן כבר הוחלף.

לגבי החלפה של הרכב זה לא כל כך פשוט , לא מדובר על מאזדה 3 , מדובר על רכב שקצת יותר קשה למצוא.

כמובן שלפני קניית הרכב לא ידעתי שעישנו בתוכו כי המזגן לא הופעל , וכמו שאמרתי כשנכנסים לרכב אין ריח של סיגריות שמקבל אותך.

 

 

עריכה אחרונה על ידי סקרן1
פורסם

כשקניתי את הבראבו היא הייתה מהשכרה, עד שהלכה ה' יקום דמה הרחתי את הריחות הנוראיים של הסיגריות, הייתי איתה שנתיים וזה לא עבר.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם (נערך)

[מנהלים: נא למחוק, תודה].

 

 

עריכה אחרונה על ידי Jack457

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

החרא הזה לא עובר, תחפש רכב אחר

אתה תמצא את עצמך רודף אחרי פתרונות קסם ומנסה להעלים ריח שפשוט הפך לחלק מהרכב

פורסם
לפני 14 שעות, סקרן1 כתב:

מדובר על רכב שקצת יותר קשה למצוא.

באיזה רכב מדובר?

דגם שנה?

אנא ספר, הרגת אותי מסקרנות. 🌵

  • אהבתי 1
פורסם

יש לי רכב שקניתי לפני 12 שנה , יונדאי גטס 2008 מאויס.

היה בהתחלה ריח של סיגריות שהייתי בטוח שיעלם תוך כמה ימים , אבל לקח חודשים  עד שהריח עבר ברובו,

וגם היום , 12 שנה אחרי!!! עוד יש מעט שרידים של הריח.

לכן מומלץ מאד לחפש רכב שלא עישנו בו בכלל!

ברכב הבא שאחפש באופן אישי,  זה יהיה מבחינתי תנאי סף!

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, סקרן1 כתב:

לא כל כך הבנתי את החלק השני של המשפט , אתה בספק אם יש ? 

מתנצל, משום מה הכיתוב התחרבש ולא ראיתי/ לא שמתי לב

חלק מהכימיקלים שנפלטים בעישון נספגים בריפוד של הרכב. ואח"כ אתה נושם אותם (גם אם אינך מרגיש בריח). זה המשמעות של עישון פאסיבי מיד #3.

לגבי ריח מהמזגן - אין לי הצעה משלי. 

 

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם (נערך)

אקח את הרכב לאדם מקצועי שיעשה דיטיילינג פנימי לכל הרכב וחיטוי למערכת המיזוג.

מקווה מאוד שזה יעזור.

כל הדיבור הזה על עישון צד שלישי ושבקושי יש על זה מידע באינטרנט (במיוחד על נזקים אפשריים) די מדליקים לי נורה אדומה (ולגמרי יכול להיות שאני over חרדתי).

@IsraCar  שלח ה"פ  (אני לא יכול לשלוח לך בגלל שיש לי רק 4 הודעות).

תודה לכל מי שהגיב.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי סקרן1
×
×
  • תוכן חדש...