Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים קניתי GT :-P

ויש באוטו שני צמיגים שאני חייב להחליף..הקדמי שמאלי והאחורי ימני..שכנראה פעם היה מקדימה...בקיצור אמרו לי לקנות משומשים כי השניים האחרים במצב טוב...

אם אני מעביר את שני הצמיגים הטובים לאחור, ושם שני צמיגים משומשים מקדימה זה בסדר? מבחינת הדפרנציאלים??

חבל לי לקנות 4 חדשים כי יש שניים במצב טוב

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

פורסם

קודם כל מזל טוב.

למה לא עידכנת בתוצאות בדיקה?

לגבי הצמיגים ההנחיה של סובארו היא להחליף את ארבעתם יחד.

מאירן

STI 2004

 

 

פורסם

לקנות משומשים זה אחת ההצעות היותר דפוקות שאני מצליח לחשוב עליהם.

גומי קונים חדש וטרי, על אחת כמה וכמה במכונית ספורטיבית כמו שלך שהולכת לראות נהיגה ספורטיבית (ואני לא אומר את זה במובן הרע, להיפך - תהנה!).

 

כמובן שלא יצא לך לקרוא את המאמר הבא, הוא נוגע בדיוק אליך והכותרת שלו היא -

משחק הניחושים הגדול! - או - שאלות לפני רכישת צמיגים, נא לקרוא לפני ששולחים הודעה חדשה

המאמר נמצא כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=71736

 

קרא אותו, הוא יעזור לך להבין למה באוטו שלך במיוחד אסור לך להתפשר.

 

מוטי.

פורסם

עזוב אותך ממשומשים שמחודשים ,חבר שלי קנה צמיג מחודש שנראה מעולה

אחרי חודשיים התבקע לחלוטין

קנה סט חדש וגם תקבל מחיר טוב לרביעייה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...