Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה-

ספארק, 1.2, 2014

לפני כשבוע פתחתי את הפקק של המיכל עיבוי כדי להציץ פנימה על הנוזל. היה בסדר וסגרתי.

אחרי יומיים נעלם כל הנוזל קירור מהמערכת. חשכו עיניי. מילאתי מים רגילים שהיו באוטו עד הבית....

מפה לשם עשיתי 1+1- לא ראיתי נזילה וחשדתי בפקק שמא ניזוק כשפתחתי וסגרתי (כדי לשלול פריצה למנוע ו/או נזילה שאני לא רואה). תוך כדי נשיאת תפילה שבזה יסתיים העניין.

החלפתי פקק לחדש. החלפתי את כל הנוזל. ניקזתי אויר. עשיתי כמה סבבי חימום קירור ומילאתי עוד קצת נוזל. הכל טוב ויפה. עד כאן.

אבל- הנוזל כל הזמן נמצא כסנטימטר וחצי מתחת לקו המקסימום.

גם אם אני ממלא עד לקו, אחרי נסיעה טובה זה יירד חזרה לכסנטימטר וחצי מתחת לקו. ונשאר שם.

 

לא ממש מטריד אותי. אני עוקב אחרי זה ומוודא שאין איבוד נוזל מעבר לזה.

 

אממה- מסקרן אותי לדעת- wtf, מה זו התופעה הזאת?

למישהו יש הסבר?

 

 

פורסם

אפשרויות

1.המים נעלמים עקב סדק באחד הצינורות  או חיבור לא טוב בין צנרת הגומי למתכת כשתחת לחץ איבוד המים גובר(נסיעה)

2.דליפה קטנה  דרך משאבת המים שנראית רק בנסיעה

3.יש פריצה קטנה  בפקונג ראש והמים נעלמים וחודרים לתא הבעירה\אגן שמן בכמות קטנה 

 

לסיכום

מערכת הקירור היא סגורה ולא אמורים להיות חסרים מים כל נסיעה

פעם בשנה יכול להיות חוסר של 100 200 מ"ל עקב אידוי מינורי מהפקק וזה בגדר הנורמלי (ואז מוסיפים כוס פלסטיק בערך בטיפול)

 

 

פורסם

לדעתי רק מהמשפט של הסנטימטר וחצי והעובדה שזאת שברולט, ניחוש שלי שזה מיכל עיבוי סדוק.

בדרך כלל אם הוא נסדק הוא נסדק בכל מיני בליטות בפלסטיק והסדק כנראה בגובה שאתה כל הזמן מאבד מים מתחתיו.

 

אתה יכול לוודא אם יש לחץ במערכת (שכנראה אין) בזה שכשהאוטו חם תפתח לאט לאט את הפקק אם אתה לא שומע פסססס או רעש בסגנון של לחץ וכבר פתחת עד הסוף היא לא אטומה.

לפתוח לאט מאוד כדי שלא יקפוץ לך לפנים, אם מתחיל לעלות בפתאומיות לסגור מייד.

פורסם
לפני 6 שעות, nit_zan כתב:

אפשרויות

1.המים נעלמים עקב סדק באחד הצינורות  או חיבור לא טוב בין צנרת הגומי למתכת כשתחת לחץ איבוד המים גובר(נסיעה)

2.דליפה קטנה  דרך משאבת המים שנראית רק בנסיעה

3.יש פריצה קטנה  בפקונג ראש והמים נעלמים וחודרים לתא הבעירה\אגן שמן בכמות קטנה 

 

לסיכום

מערכת הקירור היא סגורה ולא אמורים להיות חסרים מים כל נסיעה

פעם בשנה יכול להיות חוסר של 100 200 מ"ל עקב אידוי מינורי מהפקק וזה בגדר הנורמלי (ואז מוסיפים כוס פלסטיק בערך בטיפול)

 

 

אין דליפה ואין פרצה.

אם הייתה פרצה באטם ראש המפלס היה ממשיך לרדת אחרי שהגיע לנקודה הזאת שהוא נעצר בה.

כנ"ל אם הייתה נזילה/פריצה בחיבורים אחרים או במשאבה.

לפני 5 שעות, Shab00 כתב:

לדעתי רק מהמשפט של הסנטימטר וחצי והעובדה שזאת שברולט, ניחוש שלי שזה מיכל עיבוי סדוק.

בדרך כלל אם הוא נסדק הוא נסדק בכל מיני בליטות בפלסטיק והסדק כנראה בגובה שאתה כל הזמן מאבד מים מתחתיו.

 

אתה יכול לוודא אם יש לחץ במערכת (שכנראה אין) בזה שכשהאוטו חם תפתח לאט לאט את הפקק אם אתה לא שומע פסססס או רעש בסגנון של לחץ וכבר פתחת עד הסוף היא לא אטומה.

לפתוח לאט מאוד כדי שלא יקפוץ לך לפנים, אם מתחיל לעלות בפתאומיות לסגור מייד.

כבר נבדק. המיכל על פניו נראה שלם.

המיכל אכן אטום וכשהרכב חם בפתיחה איטית של הפקק רואים את ההבדל בין סגור לבין שחרור לחץ.

 

 

פורסם

אני בכל זאת אמליץ לנסות להחליף מיכל עיבוי, גם אם אני טועה לא נשארו בו עוד הרבה בחיים.

באזור גיל 7-8 הוא מתחיל להיסדק וזה ככה בכל האמריקאיות.

תשתדל לקנות מקורי כי מחברות עלומות שם הוא בקושי מחזיק.

פורסם

אצלי לפחות זה אף פעם לא נשאר על המקסימום.

גם אחרי מילוי המערכת מוציאה קצת החוצה ואז תמיד שהרכב קר המפלס נמצא על MIN. כשהוא חם באמצע בין MIN לMAX. זה תקין

 

 

פורסם

בדקת שהוא לא מגיע לשמן או נוזל בין השטיחונים בתא הנוסעים?

לגבי הפססס על מנוע חם זה לא מעיד שאין דליפה, יכולה להיות בריחה והלחץ עדיין נשמר חלקית.

מערכת קירור היא אטומה ודליפה ממערכת הקירור מעידה שהיא כבר לא אטומה תתחיל מבדיקת לחץ למערכת.

אם הבעיה הייתי במיכל העיבוי או בפקק היית רואה סימני מים עליו או מתחתיו.

פורסם
לפני 8 שעות, TZR84 כתב:

אצלי לפחות זה אף פעם לא נשאר על המקסימום.

גם אחרי מילוי המערכת מוציאה קצת החוצה ואז תמיד שהרכב קר המפלס נמצא על MIN. כשהוא חם באמצע בין MIN לMAX. זה תקין

לפני התקלה של הפקק זה היה קצת יותר גבוהה.

במנוע חם זה אכן על הmax.

אני כנראה סתם קטנוני.

לפני 8 שעות, tribel כתב:

בדקת שהוא לא מגיע לשמן או נוזל בין השטיחונים בתא הנוסעים?.

אין נזילה ואין חדירה למנוע. בדוק.

 

שוב, להבהיר- אני סתם נודניק. הרכב תקין, מערכת הקירור תקינה. סתם תהיתי למה המפלס נשאר טיפה מתחת לקו המקסימום ולא נשאר על המקסימום.

אגב, אם אני ממלא עד הקו או מעליו, אני יודע מאיפה נוזלים העודפים- מהפיית ניקוז עודפים שיש במיכל, כך שתאכלס הכל תקין.

 

@Shab00 סתם בשביל הקטע - בדקתי, ומאמזון מיכל מקורי עם פקק עולה כ150₪ עם משלוח. 

יש מצב שבמחיר כזה סתם בשביל הראש השקט אזמין ואחליף לפני שיגיע הקיץ.

אם/כש זה יקרה אני אעדכן בתוצאות.

 

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...