Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח שמישהו ישפוך לי קצת אור על הנושא, בעיקרון מצאתי אתר שמספק את כל חלקי החילוף והמשלוחים שלו לא כאלה יקרים.
כמובן מע"מ מעל ל75$
הבנתי יש בדיקה בטכניון - מישהו יודע עלות?
אז אשמח לדעת איזה עוד בלתמים ייפלו עליי מי שיש לו קצת ניסיון בהזמנת חלפים מחו"ל.
אגב, לצערי אין בארץ אופציות נורמליות, זה או סיני או שהונדה עושה עליי 700% מהמחיר של החלק.

 

פורסם

Cars245.com שאני מזמין מהם משלוח איטי (לוקח בערך חודש) בחיים לא נתפס במכס. צינורות בלם, בוקסות למשולשים, תפוחים, אטמים וכולי כולם באו אליי בלי הטרדה מהרשויות.

 

Spareto.com אם אתה מזמין דרכם ובוחר בDHL שתדע שאתה 100% תתקל במכס ובמיסים של DHL. מזמין משם רק אם אני חייב משהו דחוף ומגיע תוך 4-6 ימים.

 

 

 

פורסם
לפני 18 שעות, Shab00 כתב:

Cars245.com שאני מזמין מהם משלוח איטי (לוקח בערך חודש) בחיים לא נתפס במכס. צינורות בלם, בוקסות למשולשים, תפוחים, אטמים וכולי כולם באו אליי בלי הטרדה מהרשויות.

 

Spareto.com אם אתה מזמין דרכם ובוחר בDHL שתדע שאתה 100% תתקל במכס ובמיסים של DHL. מזמין משם רק אם אני חייב משהו דחוף ומגיע תוך 4-6 ימים.

 

 

 

פעם הזמנתי מCars245 והמשלוח נשלח ואחרי כמה ימים חזר (כמובן זיכו אותי אבל מוזר..).

Spareto משלוח מהיר הרבה חלפים, נתפס מהר במכס וכמעט תמיד התחייב בבדיקת משרד תחבורה שעולה 150 בנוסך לכל המיסים.(קונים ב 650 המיסים ובדיקה 500) לא מומלץ לקנות מהם..

 

×
×
  • תוכן חדש...