Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

פאסאט 2005 1.8T נדלקה לי נורת שמן אלדין בצהוב

בדקתי  מפלס שמן והוספתי למכסימום  הנורה המשיכה לדלוק  כאשר אני מאפס את מתח החיישן הנורה נכבת

אבל  מה שמוזר שכעבור 100 קמ בדיוק נדלקת שוב ללא תלות בכמות השמן 

החלפתי חיישן כמות שמן והתופעה נשארה אם אני מאפס אז לאחר 100 קמ בדיוק נדלקת הנורה 

1 האם צריך לעשות כיול לחיישן ? ואם כן איך?

2 האם משהו נתקל בתופעה כזו? או מכיר פיתרון אפשרי , אשמח להתיחסותכם

תודה

פורסם
לפני 14 שעות, המצליח כתב:

החלפתי חיישן כמות שמן והתופעה נשארה אם אני מאפס אז לאחר 100 קמ בדיוק נדלקת הנורה - האם התקנת חיישן מקורי חדש ?

1 האם צריך לעשות כיול לחיישן ? ואם כן איך ? - אין צורך לכייל את החיישן.

2 האם משהו נתקל בתופעה כזו? או מכיר פיתרון אפשרי , אשמח להתיחסותכם

תודה

 

אכן נתקלתי בתופעה ברכב שלי.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, המצליח כתב:

שלום 

פאסאט 2005 1.8T נדלקה לי נורת שמן אלדין בצהוב

בדקתי  מפלס שמן והוספתי למכסימום  הנורה המשיכה לדלוק  כאשר אני מאפס את מתח החיישן הנורה נכבת

אבל  מה שמוזר שכעבור 100 קמ בדיוק נדלקת שוב ללא תלות בכמות השמן 

החלפתי חיישן כמות שמן והתופעה נשארה אם אני מאפס אז לאחר 100 קמ בדיוק נדלקת הנורה 

1 האם צריך לעשות כיול לחיישן ? ואם כן איך?

2 האם משהו נתקל בתופעה כזו? או מכיר פיתרון אפשרי , אשמח להתיחסותכם

תודה

 

כנראה יש לך בעיה במיקרוסוויץ' של מכסה תא המנוע. נסה לפתוח את מכסה המנוע כאשר הסוויץ' במצב ON ללא התנעה ולאחר מכן לסגור את מכסה המנוע.

* ייתכן מאוד שלא היית צריך להחליף את חיישן מפלס שמן מנוע.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

 

כנראה יש לך בעיה במיקרוסוויץ' של מכסה תא המנוע. נסה לפתוח את מכסה המנוע כאשר הסוויץ' במצב ON ללא התנעה ולאחר מכן לסגור את מכסה המנוע.

* ייתכן מאוד שלא היית צריך להחליף את חיישן מפלס שמן מנוע.

היי מרק

אותה תופעה היתה גם עם החיישן הישן , החישן החדש מקורי 

ניסיתי פתיחת מכסה מנוע עם סוויץ במצב ON הבעיה לא נפתרה  ב 100 קמ בדיוק מדליק את הנורה קבוע  גם שהשמן מלא

פורסם (נערך)

שאלה: כאשר אתה פותח את מכסה המנוע נדלקת לך בלוח השעונים התראה על מכסה מנוע פתוח בצבע אדום ?

 

התקלה שאתה מדבר עליה אופיינית לבעיה במיקרוסווי'ץ או/גם במנגנון הנעילה של מכסה מנוע.

 

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 7 דקות, מרק10 כתב:

שאלה: כאשר אתה פותח את מכסה המנוע נדלקת לך בלוח השעונים התראה על מכסה מנוע פתוח בצבע אדום ?

 

התקלה שאתה מדבר עליה אופיינית לבעיה במיקרוסווי'ץ או/גם במנגנון הנעילה של מכסה מנוע.

 

Untitled.jpg

לשאלתך  אין לי חיווי ברכב למכסה מנוע , לא קים ברכב שלי 

פורסם (נערך)

האם קיים חיווי לדלת פתוחה של הנהג/נוסע ?

תוכל לעלות תמונה של לוח השעונים של רכבך ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מעולה.

מנגנון הנעילה או המיקרוסווי'ץ של מכסה תא המנוע תקול לכן אין לך חיווי של מכסה מנוע פתוח וגם החיווי של מנורת אלדין לא נעלם.

טפל בבעיה.

מחשב לוח השעונים או מחשב מנוע לא יודע האם מכסה תא המנוע סגור או פתוח לכן מנורת אלדין תמשיך להציק לך.

 

אתה יכול לנסות לקצר את המגעים של הקונקטור אשר מגיע למיקרוסווי'ץ בעזרת חתיכת חוט נחושת בכדי לעבוד על המערכת כאילו מכסה המנוע סגור.

 

ראה סרטון הסבר לבעיה.

 

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

אתה יכול לנסות לקצר את המגעים של הקונקטור אשר מגיע למיקרוסווי'ץ בעזרת חתיכת חוט נחושת בכדי לעבוד על המערכת כאילו מכסה המנוע פתוח.

תיקנתי.

כאשר מכסה המנוע פתוח המיקרוסווי'ץ למעשה סוגר מעגל ולהיפך.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 11 שעות, מרק10 כתב:

תיקנתי.

כאשר מכסה המנוע פתוח המיקרוסווי'ץ למעשה סוגר מעגל ולהיפך.

היי מרק

מצאתי את המפסק בתא המנוע פלג החיבור היה שבור  סגרתי את המגעים עם חוט לכמה שניות ואכן הנורה כבתה , ארכוש מפסק כזה חדש ואחליף

תודה רבה  , עבור המידע ,המקצועיות ונחישות לעזור ישר כוח

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, המצליח כתב:

היי מרק

מצאתי את המפסק בתא המנוע פלג החיבור היה שבור  סגרתי את המגעים עם חוט לכמה שניות ואכן הנורה כבתה , ארכוש מפסק כזה חדש ואחליף

תודה רבה  , עבור המידע ,המקצועיות ונחישות לעזור ישר כוח

 רק רגע...<3

 

איזה חלק מהפלג היה שבור ? החלק שמגיע יחד עם החיישן או הנגדי ? תעלה תמונה בכדי נוכל לעזור לך למצוא פיתרון זול.

לדעתי זה המק"ט 3B0953236D של מפסק חדש, לא זול בכלל.

 

מכיוון שהרכב שלך יחסת יישן הייתי מנסה לחסוך כמה שאפשר כלומר אולי אפשר לוותר על הקונקטור ולהלחים את החוטים ולאחר מכן לבודד אותם בעזרת שרינק (בידוד מתכווץ) ושלום על ישראל.

 

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/switch/3b0953236d/

 

בקישור המצורף תוכל לרכוש את המפסק בחצי מחיר כולל משלוח(מקורי).
 

https://cars245.com/en/item/audi-volkswagen-3B0953236D-switch/
 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 שעות, מרק10 כתב:

 רק רגע...<3

 

איזה חלק מהפלג היה שבור ? החלק שמגיע יחד עם החיישן או הנגדי ? תעלה תמונה בכדי נוכל לעזור לך למצוא פיתרון זול.

לדעתי זה המק"ט 3B0953236D של מפסק חדש, לא זול בכלל.

 

מכיוון שהרכב שלך יחסת יישן הייתי מנסה לחסוך כמה שאפשר כלומר אולי אפשר לוותר על הקונקטור ולהלחים את החוטים ולאחר מכן לבודד אותם בעזרת שרינק (בידוד מתכווץ) ושלום על ישראל.

 

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/switch/3b0953236d/

 

בקישור המצורף תוכל לרכוש את המפסק בחצי מחיר כולל משלוח(מקורי).
 

https://cars245.com/en/item/audi-volkswagen-3B0953236D-switch/
 

היי מרק 

המקט שנתת זה למעשה כולל המנעול ולכן יקר 

חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי בעלי אקספרס רק את הפלג שאני צריך  בעלות של 9 שח כולל משלוח הזמנתי וכאשר יגיע אלחים לחוטים ואז ישאר אורגינל בעלות נמוכה

היות שבדקתי עם מודד המפסק עצמו מתפקד טוב רק הפלג שלו התפורר 

כמובן שאים לא היתי מוצא פלג כזה במחיר מצחיק היתי מאמץ את הרעיון שלך להלחים את החוטים ללא הפלג בגלל העלויות 

העלתי תמונה של הפלג שהזמנתי

תודה

פלג מכסה מנוע (3).png

×
×
  • תוכן חדש...