Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מוכר הציע לי אותו, טענתי שהוא לא סינתטי מלא (לא מבין גדול, אבל פשוט לא כתוב).

אני קניתי קסטרול (הירוק 5-30 A5). כתוב שהוא סינתטי מלא.

 

בסוף ראיתי דיון זהה כאן

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם (נערך)

גם אלטרנטיבה.ה2100 לא נראה סינתטי מלא. אני חושב האמת שגם הקסטרול לא, אבל הוא נראה יותר טוב. זה תקן של פורד האמת, או מאזדה. 

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם (נערך)
בתאריך 11.12.2022 בשעה 11:13, Haim_gds כתב:

אני משתמש ב"מוטול" סינטטי מלא בעלות של 190 ש"ח לגלון בזמן ש LM חצי סינטטי עולה 150 ש"ח, ה 60-70 ש"ח נוספים האלה כל שנה מרגישים זניחים בזמן שאני נוסע ביום יום עם מנוע חזק בן 14 שנה שעבר כמעט רבע מליון קילומטר.

מה רשום על מיכל שמן שהוא סינטטי מלא?

אם אני קונה קסטרול אדג'/מגנטיק או מוטול, מה לחפש שיהיה רשום על המיכל?

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם

ester טוב לא יכול לעלות זול כי הייצור שלו סופר ייקר. זה כמו שמן זול מחברה עלומת שם שרשום על האריזה 100$ pao. וראיתי כבר כאלה. בגדול תקן זה לא דבר הכי חשוב בשמן כי נניח יצרן כמו amsoil שהוא יצרן יחסית קטן לא יכול להרשות לעצמו שלשלם מיליונים ליצרני רכב כדי שהם יתנו לו את התקן שכנראה השמן עומד בו אבל זה לא אומר שהשמן לא מתאים.  כמו שקסטרול היום כבר בלי תקן במוו של כמה סדרות שמנים שעד לפני שנה כן עמדו בתקן כל זה כי shell היום משלמת יותר לבמוו אז פתאום כל השמנים שלהם הכי טובים לבמוו. שמנים זולים זה שמנים ממוחזרים או כאלה עם ערכת תוספים מינימליים. יש בחור שהוא מהנדס שעובד באחד החברות הגדולות בעולם בפורום רוסי oil club, ולא פעם הסביר איך זה עובד . יש הרבה שמנים זולים ממש זבל שביניהם הולך למוסכי יבואן.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי, אז הזמנתי את השמן של ליקווי מולי. כשאני מסתכל על הגלון אני מבין שאין דירוג API. האם הם הפסיקו לעבוד איתם? ברור לי שאין לזה שום אפקט בפועל על השמן (נראה שדווקא היה את זה בקופסה הישנה), רק זה לכאורה לא תואם את ספר הרכב.

פורסם
בתאריך 11.12.2022 בשעה 12:17, קורן בן אשר כתב:

רק רגע. עצור סוסים. זה רכב יפני עם מנוע יפני, מה קשור תקני ACEA אירופיים? יפנים עובדים לפי תקני API או ILSAC. עוד מקרה שהיבואן כותב בספר בעברית מה שמתחשק לו? חפש הוראות טכניות **באנגלית בלבד**. אני מנחש שצריך API SN ומעלה או ILSAC GF-5.

ושוב, אתה מתבחבש שלא לצורך. האוטו הזה ייסע גם על שמן דקלים. כל שמן שיש לו את התקנים שטויוטה דורשים, מספיק טוב.

היי,

 

כדי שיהיה פה לכולם, מצאתי את ההוראה בספר הרכב האנגלי. שם אכן מדברים על תקני ACEA, וזה רלוונטי לא רק לאוונסיס, אלא לכל הדגמים עם המנוע 2ZR-FAE, כמו אוריס, ורסו וכנראה חלק מהקורולות. אני מבין מההוראות שלא ניתן למלא ככלל שמן ACEA C3, אלא רק להוסיף וגם זה עד ליטר. כלומר, בעקיפין (וזה מחרפן אותי שלא יכלו לומר בבירור), C2 הוא התקן שצריך (אגב זה השמן שטויוטה משתמשים בו, גם כמקורי וגם זה של פז). מצרף כאן את ההוראה:

 

PHOTO-2022-12-26-23-40-57.thumb.jpg.2107dbc31f6328f242aa2f9014d03564.jpg

×
×
  • תוכן חדש...