Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נהגתי בשניהם  רק ישבתי בהם בנתיים אבל לפי סרטוני מבחן הג׳אז עם 5 כוכבי בטיחות אבל מאוד איטית ורועשת בזמן מאמץ ומאוד אמינה , היונדאי יותר מתקדמת אבל הדגם הפשוט שאותו אוכל לרכוש חסר בלימה אוטונומית ויש מובילאי אבל גם נחשבת אמינה, מבחינת גודל שניהם בסדר מבחינתי. רוצה לשמוע חוות דעת של אנשים עם נסיון ברכבים האלה . את המאזדה 2 שללתי בגלל הצפיפות , טויוטה בגלל המחיר

פורסם

בגדול מה יותר חשוב לך ביצועים? יונדאי.

מרווח? הונדה.

אכן הגאז תהיה רועשת יותר בגלל הגיר הרציף.

לנסיעות פקוקות או בעיקר עירוניות, הייתי מעדיף גאז, ולא את היונדאי בגלל הגיר הרובוטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 בוקר טוב

היתרונות של הג'אז לעומת היונדאי  מתבטא בחיסכון בדלק, בסביבות 18 ק"מ לליטר בהונדה.

ובאפשרויות העמסת מטען עם פטנט הכיסאות הגאוני בתא הנוסעים.

היונדאי יותר זריזה ממנה , הג'אז מרגישה עגלה לעומתה עם הרבה רעש בהאצה.

הגיר הרובוטי יותר נעים ושקט לנסיעה, חוץ מהרעידה בהילוך 1 , אבל זה לא בכולם, יש יותר, ויש פחות, זה עדיין מזכיר לך גיר רובוטי טיפוסי.

אהבתי יותר את עיצוב תא הנוסעים ביונדאי, נראה יותר איכותי למרות הפלסטיק החלול והקשה בשניהם.

גם הריפודים יותר נעימים למגע ביונדאי.

קח בחשבון שבהונדה הורידו את הגלגל החלופי הקטן.

פורסם

בוקר טוב,

הג'אז מרווחת מאוד, ועל כסאות הקסם בטח שמעת..

צריכת הדלק אכן נמוכה, במוסך הונדה מורשה טענו שאצל לקוחות הרכב עושה 1 ל 5. אני לא מצליח להתקרב אפילו בממוצע, גם לאחר "יישור הקו" אחרי שקניתי (חייב להגיד שהאוטו נוסע בעיקר בשכונה פקוקה במרכז, מחוץ לעיר בהחלט יודע לעשות 1 ל 4).

הג'אז פחות רועשת מכפי שאפשר לדמיין אם יודעים לעבוד נכון עם התיבה הרציפה (פשוט אין טעם ללחוץ על הגז עד הסוף..).

קשה לי להסביר, אבל האוטו גורם לך לנהוג "לאט" (לא שהוא לא מסוגל ליותר, אבל הוא מעודד אותך לא לדחוק אותו), ובמציאות של ימינו אולי זה לא גרוע.

 

פורסם

כבעלים של ג'אז 2019 קומפורט -

אצלנו יש גלגל חלופי קטן.

אבזור בטיחות מובנה (אין מוביליי).

ביצועים - הרכב עצל ושמנמן, לא לחובבי האצות. אשתי דווקא די התחברה לזה, אני פחות. רועשת במאמץ.

צריכת דלק - מעולה לרכב שאינו היברידי, מדורג 4 בזיהום אוויר.

פנים הרכב - מרגיש מרווח, התא מטען מאוד נוח להעמסה (יש לנו שם עגלה ו-2 אופני איזון קבוע). הקיפול של המושב האחורי גאוני ולא ברור לי איך לא מאומץ ע"י חברות נוספות.

 

טיפולים אצל מורשה יבואן - יקרים להחריד. 

פורסם
לפני 13 שעות, Westin כתב:

בוקר טוב,

הג'אז מרווחת מאוד, ועל כסאות הקסם בטח שמעת..

צריכת הדלק אכן נמוכה, במוסך הונדה מורשה טענו שאצל לקוחות הרכב עושה 1 ל 5. אני לא מצליח להתקרב אפילו בממוצע, גם לאחר "יישור הקו" אחרי שקניתי (חייב להגיד שהאוטו נוסע בעיקר בשכונה פקוקה במרכז, מחוץ לעיר בהחלט יודע לעשות 1 ל 4).

הג'אז פחות רועשת מכפי שאפשר לדמיין אם יודעים לעבוד נכון עם התיבה הרציפה (פשוט אין טעם ללחוץ על הגז עד הסוף..).

קשה לי להסביר, אבל האוטו גורם לך לנהוג "לאט" (לא שהוא לא מסוגל ליותר, אבל הוא מעודד אותך לא לדחוק אותו), ובמציאות של ימינו אולי זה לא גרוע.

 

מה זאת אומרת 1 ל5?.

 

כל חיפוש אחרי רכב מחזיר אותנו תמיד אל ההונדה ג'אז, אבל ואנחנו יודעים שזה אולי קטנוני, סביבת הנהג של היונדאי I30 2009 שברשותנו הרבה יותר יפה נקרא לה?.

במיוחד בקרת האקלים שאותה אין בדגם הקומפורט של הג'אז ולכן ממשיכים לחפש רכב אחר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 4.12.2022 בשעה 06:14, Westin כתב:

בוקר טוב,

הג'אז מרווחת מאוד, ועל כסאות הקסם בטח שמעת..

צריכת הדלק אכן נמוכה, במוסך הונדה מורשה טענו שאצל לקוחות הרכב עושה 1 ל 5. אני לא מצליח להתקרב אפילו בממוצע, גם לאחר "יישור הקו" אחרי שקניתי (חייב להגיד שהאוטו נוסע בעיקר בשכונה פקוקה במרכז, מחוץ לעיר בהחלט יודע לעשות 1 ל 4).

הג'אז פחות רועשת מכפי שאפשר לדמיין אם יודעים לעבוד נכון עם התיבה הרציפה (פשוט אין טעם ללחוץ על הגז עד הסוף..).

קשה לי להסביר, אבל האוטו גורם לך לנהוג "לאט" (לא שהוא לא מסוגל ליותר, אבל הוא מעודד אותך לא לדחוק אותו), ובמציאות של ימינו אולי זה לא גרוע.

 

לא הגיוני 1 ל5 מה זה מוסטנג V8 ?

איפה אתה רואה את הצריכה הזו במחשב רכב ? הג'אז רכב שלא יורד מסביבות ה19 ק"מ לליטר 

פורסם
בתאריך 20.2.2023 בשעה 08:29, Shay Shd Dave כתב:

לא הגיוני 1 ל5 מה זה מוסטנג V8 ?

איפה אתה רואה את הצריכה הזו במחשב רכב ? הג'אז רכב שלא יורד מסביבות ה19 ק"מ לליטר 

לא כתבתי ברור. מה שהתכוונתי שאמרו לי שהרכב צורך 5 ליטרים ל 100 ק"מ. בפועל אני מגיע ל 6.8 ליטר ל 100 ק"מ שהם 14.7 ק"מ/לליטר.

פורסם
לפני 26 דקות, Westin כתב:

לא כתבתי ברור. מה שהתכוונתי שאמרו לי שהרכב צורך 5 ליטרים ל 100 ק"מ. בפועל אני מגיע ל 6.8 ליטר ל 100 ק"מ שהם 14.7 ק"מ/לליטר.

 

היצרן הצהיר על 20 ל-1.

בפועל הרכב עושה סביב 15-16 ל-1 בנסיעה משולבת.

×
×
  • תוכן חדש...