Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עם ספארק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 דקה, yulianx כתב:

מה עם ספארק?

כמובן שגם. לא ניסחתי טוב, התכוונתי האם יש לי סיבה בכלל לשקול גם i10 (כל פעם שאני מדבר עם חבר שלי הוא מוריד לי את הביטחון בספארק ובפנדה).

לגבי פנדה: אם אמשיך לשבת על יד 2 סביר להניח שיצוץ משהו, נכון? פעם ראשונה שאני קונה רכב, עוד לומד איך העולם הזה מתנהל.

בנוסף אני משתמש בתוסף Handz, הוא מראה את ההסטוריה של המודעה. רכב שבלוח כבר מעל שבוע שבועיים (ובוודאי שמעל חודש) הוא ישר חשוד, נכון?

פורסם

הi10 בסדר,  אין משהו מיוחד בה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אני נמרח עם הקניה הזאת יותר מדי.

מה אומרים על הסקודה סיטיגו (ספציפית אני מסתכל על הזאת: קישור ליד2)?
אני קורא בכל מיני סקירות (בעיקר בחו"ל) שהיא עדיפה מבחינת נוחות ודלק.

איך האמינות והטיפולים שלה? 

זה תחליף ראוי לפנדה (שאני לא מצליח למצוא משהו טוב ביד 2)?

עריכה אחרונה על ידי chaimgross
פורסם

יש הרבה מאוד ספארק ביד 2.

2 טיפים:

א. להעדיף מנוע 1,200 על מנוע 1,000.

ב. לבדוק ב 7 עיניים מצב קלאץ-  מחלה של הרכב זו הדוושת קלאץ'  שנוטה להישבר והתיקון מעט יקר.

  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 4 דקות, colauti 9 כתב:

יש הרבה מאוד ספארק ביד 2.

2 טיפים:

א. להעדיף מנוע 1,200 על מנוע 1,000.

ב. לבדוק ב 7 עיניים מצב קלאץ-  מחלה של הרכב זו הדוושת קלאץ'  שנוטה להישבר והתיקון מעט יקר.

הבעיה היא שבכל מקום שקראתי עליו טוענים שהמושב מאוד לא נוח ושתפעול ההילוכים לא מוצלח, אז אני חושב שאוותר עליו.
לכן אני מתלבט עכשיו בין פנדה (שאני רוצה אבל לא ממש מוצא) לבין סיטיגו/מי

פורסם
Just now, chaimgross כתב:

הבעיה היא שבכל מקום שקראתי עליו טוענים שהמושב מאוד לא נוח ושתפעול ההילוכים לא מוצלח, אז אני חושב שאוותר עליו.
לכן אני מתלבט עכשיו בין פנדה (שאני רוצה אבל לא ממש מוצא) לבין סיטיגו/מי

סטיגו- מיי רובן עם גיר רובוטי חד מצמד (שזה ביג נו נו) -אם תמצא ידני אז אולי לשקול

פנדה,אם טופלה כמו שצריך עדיפה לפחות בעיניי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 2 דקות, chaimgross כתב:

תוכל לפרט את השיקולים למה אתה מעדיף את הפנדה?

רכב נחשב זול  וקל יותר לתחזוקה (בתנאי שתוחזק כראוי) בטח במחירי החלקים בהשוואה למוסכי צמפיון .

אם אני זוכר נכון,היא גם יחסית גדולה לסגמנט שלה.

  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני שעה, chaimgross כתב:

הבעיה היא שבכל מקום שקראתי עליו טוענים שהמושב מאוד לא נוח ושתפעול ההילוכים לא מוצלח, אז אני חושב שאוותר עליו.
לכן אני מתלבט עכשיו בין פנדה (שאני רוצה אבל לא ממש מוצא) לבין סיטיגו/מי

תנסה בעצמך, נוחות זה משהו אישי.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...