Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטפתי עם צינור

סבון מוקצף

כפפה

צינור

ניגבתי עם מגבת מיקרופייבר

למה השמשה נראית ככה?

 

המגבת דיי חדשה עשתה אולי 5 ניגובים בחיים

של מגוויירס לדעתי.

בכל מקרה מרחתי "מסיר טיפול מים" של מגוויירס

זה קצת שיפר

מה אני עושה לא נכון?

פורסם

עברתי עליה שוב עם מגבת שונה

המגבת סופגת מים

אבל שניה אחרי שאני עובר עליה נוצר גביכול כתם מים

 

מה שהזוי זה שאם אני אקח נייר סופג הכי פשוט שיש הוא ינקה את השמשה בצורה מושלמת

אבל אמרו פה שזה שורט את השמשה

פורסם

אני לא רואה את התמונות שלך ... תעלה מחדש כדי שנוכל להתייחס.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Super_T כתב:

אני לא רואה את התמונות שלך ... תעלה מחדש כדי שנוכל להתייחס.

 

חצי שעה אחרי שצולמה התמונה לקחתי מגבת אחרת יבשה

עברתי על הכל

זה מתנגב ואז חוזר

 

ברור שעכשיו אחרי 3 שעות זה נעלם

אבל בשמש כנראה כל זה יהיה כתם אחד גדול

 

אני לא מבין למה ניגוב שמשה זה תורה מסיני..ניסיתי 3 מגבות שונות וככה זה נראה

 

במשאיות שלי אני מנגב עם נייר סופג של רמי לוי

והשמשה נראית כמו חדשה (אמרו פה שזה שורט אותה. אולי. אבל לפחות אין כתמים)

 

20220729_204311.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

 

חצי שעה אחרי שצולמה התמונה לקחתי מגבת אחרת יבשה

עברתי על הכל

זה מתנגב ואז חוזר

 

ברור שעכשיו אחרי 3 שעות זה נעלם

אבל בשמש כנראה כל זה יהיה כתם אחד גדול

 

אני לא מבין למה ניגוב שמשה זה תורה מסיני..ניסיתי 3 מגבות שונות וככה זה נראה

 

במשאיות שלי אני מנגב עם נייר סופג של רמי לוי

והשמשה נראית כמו חדשה (אמרו פה שזה שורט אותה. אולי. אבל לפחות אין כתמים)

 

20220729_204311.jpg

חחח, זה מצחיק אותי שאמרת תורה מסיני על ניגוב שמשה, כי גם לי היו רגעים כאלה שחשבתי ככה. עבדתי בזמנו במותג רכב פרימיום והייתי בין היתר מוסר רכבים. זה רכבי יוקרה...למרות שהרכבים היו נקיים אחרי תהליך של שטיפה ועוד הייתי עובר כמובן על הפח עם חומרים טובים, תמיד לנקות את השמשה שתהיה פרפקט, זה היה מלחמה. תכלס, לא הצלחתי אף פעם שהיא תהיה נקייה בצורה מושלמת, פשוט לא היה מה לעשות עם זה, תמיד היו כתמים קטנים פה ושם שאפשר לראות רק בשמש/באור. 

לדעתי, לנקות שמשה ממש ברמה של פרפקט, זה דורש תהליך ארוך של פוליש או לפחות פלסטלינה ואז שימוש בעוד כמה חומרים. לא פשוט וגם לא לוקח כמה דקות קטנות.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
×
×
  • תוכן חדש...