Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סלקום פייבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם למישהו ניסיון עם סלקום פייבר 1000GB?

אני לא מצליח למצוא מידע לגבי הנתב שלהם. אצלי יש אילוץ של מיקום הנתב והייתי רוצה לראות כיצד הוא נראה, אם ניתן לתליה וכו.

כמו כן, הנתב שלהם מקבל סיב ומוציא RJ45 (כבל תקשורת רגיל)? או שיש צורך בעוד ממיר באמצע?

פורסם

שאלה קצת מוזרה, באיזה שלב עלי לבקש התנתקות מבזק בינלאומי מרגע שהזמנתי התקנה של סלקום?.. נאמר, לאחר סיום ההתקנה ובדיקה שהכל תקין?

פורסם

הם נותנים נתב של sagemcom (לפחות זה מה שנתנו לי לפני שנה בערך), לא חושב שניתן לתלות אותו, הוא די קובייתי ויש לו מעין צורת טרפז בתחתית שמקשה על זה.
מאוד מרוצה מהאינטרנט, מה שכן ההתקנה של הכבל מהקופסא לדירה הייתה חאפרית בטירוף, ישראלית פר-אקסלנס עם ״אל תדאג, הכל יהיה בסדר״ כאשר אני שואל על הסיב שמתוח לראוטר בעוצמה שלא תבייש מעצור למטוסי קרב על נושאות מטוסים.
שכירות אז פחות הטריד אותי כל עוד הכל עובד, וואללה באמת עובד בלי שום בעיות עד עכשיו לעומת הפח אשפה הזה שנקרא בזק. אין שכירות על הנתב לידיעתי.

לפני שעתיים, omricn כתב:

כמו כן, הנתב שלהם מקבל סיב ומוציא RJ45 (כבל תקשורת רגיל)? 

בדיוק.
5 דקות אחרי ההתקנה התנתקתי מבזק.

  • אהבתי 1
פורסם

מעדכן שהותקן. התקנה חינם (סלילה של סיב מהארון בבניין לדירה). בדיקת מהירות קווית הורדה 980 ; העלאה 100 . WIFI - הורדה 500~ העלאה 100~. טירוף. 

מהירות הורדה WIFI שהיתה לי עם בזב"ל לפני כן היתה תקועה על 30 לא משנה מה. 

בסלון Chromecast with Google TV מחובר WIFI, בעבר בקושי הייתי יכול להסטרים 1080 בלי Buffering, היום גם 8K רץ בקלות.

פורסם

יש לי בן שמחובר לחבילת קוואד של סלקום (סיבים, טלויזיה, סלולר וטלפון קווי מיותר) - סה"כ מרוצה מהשירות. אבל עומד לעבור דירה, ושם יהיה מחובר לפרטנר. נראה אם יהיה מרוצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, omricn כתב:

מעדכן שהותקן. התקנה חינם (סלילה של סיב מהארון בבניין לדירה). בדיקת מהירות קווית הורדה 980 ; העלאה 100 . WIFI - הורדה 500~ העלאה 100~. טירוף. 

מהירות הורדה WIFI שהיתה לי עם בזב"ל לפני כן היתה תקועה על 30 לא משנה מה. 

בסלון Chromecast with Google TV מחובר WIFI, בעבר בקושי הייתי יכול להסטרים 1080 בלי Buffering, היום גם 8K רץ בקלות.

 

אני אהיה קונספירטור. 

אבל בוא תבדוק את זה שוב עוד חודש ככה.

או בשעות ה״עומס״. אם זה נשאר ככה זה מדהים.

פורסם
לפני 3 שעות, Nakamichi כתב:

 

אני אהיה קונספירטור. 

אבל בוא תבדוק את זה שוב עוד חודש ככה.

או בשעות ה״עומס״. אם זה נשאר ככה זה מדהים.

ה''קאץ' '' האמיתי הוא לבדוק מול שרתים יותר מרוחקים, כלומר מדינות אחרות, כמו אלה שמהם מגיע רוב התוכן שלנו.

המהירויות קצת יורדות, אבל עדיין מאד מאד מהר והשיפור מורגש מאד.

פורסם

דווקא רוב התוכן שמגיע אלינו הוא מקומי (סוג של).

רוב צריכת המדיה שלי היא Netflix ו PLEX על שרת מקומי. תוכן Netflix מגיע ישירות מהספקיות למיטב ידיעתי ולא מחו"ל ככה שפינג תאורטי אל תוכן של Netflix הוא מקומי.

אני לא יודע מהיכן אנחנו מקבלים תוכן Youtube אבל כאמור 4K, 8K ללא שום Buffering.

פורסם
לפני 7 שעות, omricn כתב:

מעדכן שהותקן. התקנה חינם (סלילה של סיב מהארון בבניין לדירה). בדיקת מהירות קווית הורדה 980 ; העלאה 100 . WIFI - הורדה 500~ העלאה 100~. טירוף. 

מהירות הורדה WIFI שהיתה לי עם בזב"ל לפני כן היתה תקועה על 30 לא משנה מה. 

בסלון Chromecast with Google TV מחובר WIFI, בעבר בקושי הייתי יכול להסטרים 1080 בלי Buffering, היום גם 8K רץ בקלות.

המדידות האלה עם ראוטר של סלקום?

 

פורסם

הראוטר שהוחלף אצלי היה אותו אחד שאצלך, באמת נתן אחלה כיסוי יחסית לגודלו.

את הראוטר של סלקום הכנסתי אל תוך ארונית התקשורת בדירה, לעומת ה VTECH שהיה תלוי מעליה, אני לא יודע כמה זה משפיע כי דלת הארונית מפלסטיק אבל אני יכול לומר שהכיסוי טיפה (ממש טיפה) פחות חזק. אולי זה באמת בגלל הכנסתו אל הארונית.

עוד דבר שיש לקחת בחשבון של VTECH אין בכלל אופציה ל 5Ghz. בראוטר של סלקום יצרתי 2 רשתות, אחת 5Ghz ואחת 2.4Ghz (עבור מכשירים שאינם תומכים ב 5Ghz כגון נורות ובקרים חכמים שיש אצלי). 

תדר 5Ghz באופן טבעי נותן כיסוי חלש יותר אבל מהירות החיבור כפול 5. אם אני מתחבר לרשת ה 2.4 הכיסוי כמעט זהה לזה שהיה ב VTECH.

×
×
  • תוכן חדש...