Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינוי בינוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלנו פנייה בדואר מחברה שמתעסקת בנושא,עברנו כנס עם הסבר קצר וניתן לידינו חוזה לחתימה ראשונית.

הוסבר בע"פ וצויין בהסכם בכתב שנקבל:

תוספת 25 מטר לשטח הדירה,חנייה פרטית+מחסן בטאבו+ממ"ד +מרפסת.

היזם אמר,שאם התוכנית תאושר בעיריה יש סיכוי שתטוך 6-8 שנים זה יגמר.

כיום על הבית שלי יש מכנתא בבנק- מול מי אני צריך להתצייעץ- עורך דין ? יועץ משכנתאות ? 

אשמח להבהרות גם אם בקצרה.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

היה כאן שרשור דומה לא מזמן. 

עדיף שתתארגנו עם נציגות דיירים, תבחרו משרד עורכי דין שייצג אתכם, ולא לחתום על שום דבר לאף יזם. 

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מחזק, קחו משרד עו"ד מומחה בתחום, מקובל שהיזם משלם על השירות אבל מזמין השירות אלו הדיירים. 

חלקם גם מוצאים יזמים. 

בכל מקרה תעגנו בחוזה שאין ניגוד עניינים והוא מייצג רק אתכם. 

 

אם יזם פנה אליכם יתכן ואחרים גם יביעו עניין, זה פועל לטובתכם, בחרו את זה ש

א. יהיה בעל הסיכוי הכי טוב לסיים את העבודה. כל הבטחה לא שווה הרבה אם היזם קרס/ברח 

ב. יתן לכם חבילה כוללת שמתאימה לכם. ישנם הרבה דברים מעבר למטרז', החל משלב התכנון והפינוי ועד המפתחות. 

 

סעיף 0 זה לבחור נציגות בהתאם לכמות הדירות, תיישרו קו במטרות ותסכימו להחליט בהצבעות רוב, אחרת תבזבזו זמן ואנרגיה בוויכוחים ושכנועים, פה אחד לא יקרה. 

 

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אל תדאג
בנכס שאני מחזיק מדברים על פינוי בינוי מ 2008
דיברו,הבטיחו, עשו עשרות ישיבות, ויכוחים, מלחמות בין הדיירים
שום דבר לא זז ולא בכיוון לזוז

 

פורסם
לפני 7 שעות, Nemesis כתב:

היה כאן שרשור דומה לא מזמן. 

עדיף שתתארגנו עם נציגות דיירים, תבחרו משרד עורכי דין שייצג אתכם, ולא לחתום על שום דבר לאף יזם. 

יש התארגנות של נציגות דיירים ועורך הדין שהיה בכנס הסביר...

צריך באמת לשאול מי עורך הדין המייצג אותנו- עדיין לא חיתמתי בטענמה שאני צריך לקחת חוזה לעורכת דין לייעוץ- רק שבוע הבא (עובד במרכז,גר בצפון).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

אל תדאג
בנכס שאני מחזיק מדברים על פינוי בינוי מ 2008
דיברו,הבטיחו, עשו עשרות ישיבות, ויכוחים, מלחמות בין הדיירים
שום דבר לא זז ולא בכיוון לזוז

 

יש לך מזל, יכולת להיות תקוע בתהליך של הבנייה מ2008. מה שנקרא תודה לאולוהים.

לעניינו, ממליץ לקבל המלצות על עוד יזם-קבלן שיתן הצעה.

אני לא ממליץ ללכת על יזם שמביאים קבלנים אלא יזם שהוא גם הקבלן (יוצא שהאינטרס המשותף בגדול של שניכם הוא לסיים כמה שיותר מהר). 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בנוסף לדברי החכמה שנאמרו מעליי, אין לך בכלל מה להתחיל לנשום לכיוון של פינוי-בינוי, אם אין אישור מכיוון העיריה לכל הקרקס הזה.
בדרך כלל השיטה הידועה היא כזו: היזם מציע לכם הרים וגבעות, כולל תאריכים דמיוניים (8 שנים? 😄😆🤣😂 וכו'. הבנת כבר...), הדיירים מתלהבים וחותמים לו על בלעדיות וזהו, אתם מחושקים אצלו. עכשיו תורו והוא צריך להתחיל לפעול ולזוז, ולעבור כמובן את כל הביורוקרטיות הקיימות ואתם, בד"כ (תלוי על מה חתמתם) לא תוכלו לפנות אל יזם אחר.

פורסם
לפני 3 שעות, colauti 9 כתב:

יש התארגנות של נציגות דיירים ועורך הדין שהיה בכנס הסביר...

צריך באמת לשאול מי עורך הדין המייצג אותנו- עדיין לא חיתמתי בטענמה שאני צריך לקחת חוזה לעורכת דין לייעוץ- רק שבוע הבא (עובד במרכז,גר בצפון).

 

 

אם זה לא עורך דין שאתם בחרתם מראש, הוא לא מייצג אתכם. 

כפי שאמרתי, קודם כל נציגות, בחירת עורך דין, ולאחר מכן אפשר לעשות מכרז בין יזמים. 

  • אהבתי 2
פורסם

דבר נוסף מנסיון, אם אין הסכמת לפחות 70% מהדיירים לכל העניין, ועדיף יותר לכיוון 90, אז אין בכלל מה להתעסק בזה ולבזבז זמן ועצבים

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השאלה גם בכמה דיירים מדובר.

ככל שיש יותר אנשים מעורבים, הסיכוי שזה יקרה יותר קטן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

אמנם הכל יכול להיות, אבל 25 מטר תוספת להליך חדש באזור גוש דן למשל,  שרק מתחיל עכשיו מאפס, הרבה פעמים סיכוי סביר שלא תקבל לרב 12 מר ומטה  (כמובן יש תכניות נקודתיות בתוקף , מדיניות, דירה זערורית במיוחד, מקרים כאלה ואחרים, זה בתור כיוון כללי של הדברים ).

רוצה לומר שזה הצעה רצינית אם היזם מבטיח לך את 25 מר בתור התחייבות לא מותנית.

 

 

פורסם
לפני 16 שעות, SlowRide כתב:

השאלה גם בכמה דיירים מדובר.

ככל שיש יותר אנשים מעורבים, הסיכוי שזה יקרה יותר קטן.

באיזור 15 בלוקים  - סה"כ 60 קומות (הציעו רק לצד שלנו בינתיים) שזה אומר 240 דדיירים.

אברר מי עורך הדין שמייצג אותנו אך לפי מה שנאמר בכנס הערייה אינה מתלהבת מפינוי בינוי אצלנו.

לפני 14 שעות, yb כתב:

 

אמנם הכל יכול להיות, אבל 25 מטר תוספת להליך חדש באזור גוש דן למשל,  שרק מתחיל עכשיו מאפס, הרבה פעמים סיכוי סביר שלא תקבל לרב 12 מר ומטה  (כמובן יש תכניות נקודתיות בתוקף , מדיניות, דירה זערורית במיוחד, מקרים כאלה ואחרים, זה בתור כיוון כללי של הדברים ).

רוצה לומר שזה הצעה רצינית אם היזם מבטיח לך את 25 מר בתור התחייבות לא מותנית.

 

מהי התחייבות לא מותנית ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני שעה, colauti 9 כתב:

באיזור 15 בלוקים  - סה"כ 60 קומות (הציעו רק לצד שלנו בינתיים) שזה אומר 240 דדיירים.

אברר מי עורך הדין שמייצג אותנו אך לפי מה שנאמר בכנס הערייה אינה מתלהבת מפינוי בינוי אצלנו.

אז זה אומר שעכשיו צריך להגיע כמה שיותר מהר להסכם כלשהוא עם קבלן כלשהוא ולהתחיל לפעול למצוא מועמד/ת לראשות עיר שיסכים לאשר כזו תכנית. ככה שאחרי הבחירות לעירייה ב2024, ניתן יהיה לאשר את התוכניות.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אם כן זה נשמע שווה.

השאלה פה זה היתכנות, אם אין תכנית מאושרת, זה הכל דיבורים באויר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...