Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון אם אתה מחליף אותה כמו שצריך אין צורך לבצע כיוון פרונט. אבל אם תגע בברגים של המשולש או ההגה סביר להניח שתוציא את הפרונט מאיזון גם אם לא תרגיש כל כך. כיוון פרונט היום כידוע לך מתבצע בעזרת מחשב וזה דיוק של מעלות, ממש קשה לכוון ללא מחשב למרות שזה אפשרי.

 

כיוון פרונט נע כיום בתווך מחירים של 200-300 ש"ח

פורסם

תודה רבה על התשובה.

עוד שאלה לדרך. אם יש לי חור קטן בגומיה של הציריה, ושמעתי פעם אחת נקישות קלות, אז יש מצב עוד להציל את הציריה, על ידי ניקוי והחלפת גריז, או שצריך להחליף?

ואם להחליף, לאוטו ישן (מיצובישי לנסר) שווה לקנות חדשה, או מפירוק?

פורסם

תקנה משופצת,עזוב אותך מפירוקיות..

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

אי אפשר לדעת מה מצב הצירייה דרך האינטרנט.

לך למוסך שאתה סומך עליהם וסביר להניח שתקבל את התשובה הנכונה.

 

בעקרון , אם החלו תקתוקים, הצירייה גמורה.

תמיד יש סיכוי שהתקתוק לאו דווקא מהצירייה...

 

נ.ב. אם תקנה מפירוק, קשה מאוד לומר כמה זמן נותר לצירייה לחיות, לכן ממש לא כדאי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ואיפה אני קונה משופצת?

והאם יש אפשרות לקחת את הציריה למישהו שישפצו אותה? ואם כן, אז אם למישהו יש המלצות אני אודה לו.

פורסם

אתה יכול לפנות למדביק ולתת להם את הציריה הישנה ואם יש להם במלאי לקבל אחת משופצת.

את הכתובת המדויקת תוכל לקבל בכל מוסך באזור ת"א.

פורסם

שלום.

לא קונים משופצת כי חדשה עולה בערך אותו המחיר בערך 150-160 ש"ח +-.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני קראתי קצת שירשורים פה בנןשאים דומים. והפחידו אותי המחירים שדובר עליהם שם.

1500 ש"ח לציריה חדשה מקורית, 500 ללא מקורית, ו 500 לשיפוץ.

ודובר שם גם האם עדיף מקורית או לא.

אני כמובן חושב שלאוטו כמו שלי, ועם נהיגה רגועה אין מה לחשוב על מקורי.

תודה לכל המגיבים, עזרתם מאוד.

פורסם

היי בני

איפה אני יכול להשיג ציריה לפיגו 106xsi במחיר שאמרת???

אשמח לקבל פרטים!

תודה

איתי

פורסם

שלום.

צר לי אבל לא תוכל להשיג ציריה לפז'ו שלך במחיר הזה כי ברכב המדובר ניתן לקנות פעמון חדש בילבד . וברכב שלך לא. אצלך משפצים כי הפעמון הולך קומפלט ולא ניתן להחליף פעמון לבד.

 

 

בברכ בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...