Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יונדאי סנטה פה 2008 מנוע בנזין 2.7

הרכב סובל מהתנעות ארוכות (משהו כמו 4-5 שניות להתנעה) בעיקר כשהמנוע חם.

חיברתי לו מחשב ויש לו קוד תקלה 2187 ו2189 - תערובת עניה בסרק.

הוצאתי לו את הערכים של המנוע, אשמח אם מישהו יוכל לומר לי אם רואים שם משהו שיש איזה חיישן או משהו לא תקין.

 

 

תודה גדולה

 

ערכים.pdf תקלה 2187.pdf

פורסם (נערך)

ערכי המד כמות אוויר נמוכים, בדוק שאין משיכת אוויר, צינרות וואקום, צינור יניקת אוויר.

במידה ואין משיכות אויר החשד הוא מד כמות אויר תקול.

נתק את מד כמות אוויר ובדוק אם ההתנעה טובה יותר (יקפיץ תקלה לאחר מכן  תחזיר ותאפס)

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
לפני 2 דקות, ba323f כתב:

ערכי המד כמות אוויר נמוכים, בדוק שאין משיכת אוויר, צינרות וואקום, צינור יניקת אוויר.

במידה ואין משיכות אויר החשד הוא מד כמות אויר תקול.

נתק את מד כמות אוויר ובדוק אם ההתנעה טובה יותר (יקפיץ תקלה לאחר מכן  תחזיר ותאפס)

דבר ראשון תודה רבה

האם מד כמות אויר זה חיישן maf ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ניתקתי חיישן מד אויר

ההתנעה עדיין ארוכה 

אבל לא נותן קוד תקלה של תערובת עניה

ניקיתי חיישן MAF אך הערכים נשארו אותו דבר

מה עוד יכול להיות?

ואיך אני בודק אם יש משיכת אויר?

 

×
×
  • תוכן חדש...