Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מעוניין לפרק מיכל עיבוי ברכבי. ביוטיוב הוא מופיע בצד שמאל פנים (אחרי ניקוי שמשות) ומחובר בפשטות עם ברגים.

אצלי נראה שמחובר למסגרת של המאוורר.

משהו כזה:

 

איך אני מפרק אותו?

41uhcY3dcvL._AC_.jpg

פורסם
לפני 19 שעות, FROGIE כתב:

שלום לכולם,

מעוניין לפרק מיכל עיבוי ברכבי. ביוטיוב הוא מופיע בצד שמאל פנים (אחרי ניקוי שמשות) ומחובר בפשטות עם ברגים.

אצלי נראה שמחובר למסגרת של המאוורר.

משהו כזה:

 

איך אני מפרק אותו?

41uhcY3dcvL._AC_.jpg

אם זה אותו עיקרון כמו בקיה פיקנטו, אז בצד שמאל שלו אמורים להיות 2 קליפסים שנפתחים כלפי מטה ואז ניתן להרים אותו.
ולהוציא את הצינור שלו מהתופסנים.

פורסם

תודה רבה אני אבדוק באור יום.

לגבי הצינור, אני רואה צינוק דק בין המיכל לפתח מילוי של הרדיאטור, לזה אתה מתכוון?

פורסם
בתאריך 9.4.2022 בשעה 21:32, FROGIE כתב:

תודה רבה אני אבדוק באור יום.

לגבי הצינור, אני רואה צינוק דק בין המיכל לפתח מילוי של הרדיאטור, לזה אתה מתכוון?

כן, לצינור הזה אני מתכוון.
אם אתה מרוקן את הרדיאטור והפקק או החיבור צינור למטה פתוחים (והמכסה רדיאטור גם פתוח) ורוצה לרוקן את המיכל, אז אפשר להוציא את המיכל מהמקום, להוציא את הצינור מהתופסנים בלי להוציא אותו מהחיבור למכסה רדיאטור, להזיז לאחור לרגע את כונס האוויר ולהרים את המיכל והצינור כך שהם מעל גובה הרדיאטור - כך כל הנוזל יתנקז לרדיאטור והחוצה.

אם אתה לא מרוקן רדיאטור ורוצה לרוקן רק את המיכל אז צריך גם להוציא את הצינור מהחיבור למכסה רדיאטור ולרוקן אותו בנפרד.

פורסם (נערך)

בינתים מעונין פשוט לנקות את המיכל שאוכל לראות את רמת הנוזל.

איזה תופסנים יש לצינור המדובר?

צלמתי תמונות.

יש שני קליפסים כמו שאמרת, רק לא הצלחתי להבין איך אני דוחף אותם (כיוון) והאם צריך בבת אחת והאם המיכל נשלף כלפי מעלה או לצד קודם?

 

תודה רבה על העזרה.

1475448077_(1).jpg

1111341791_(2).jpg

682478931_(3).jpg

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם
לפני שעתיים, FROGIE כתב:

בינתים מעונין פשוט לנקות את המיכל שאוכל לראות את רמת הנוזל.

איזה תופסנים יש לצינור המדובר?

צלמתי תמונות.

יש שני קליפסים כמו שאמרת, רק לא הצלחתי להבין איך אני דוחף אותם (כיוון) והאם צריך בבת אחת והאם המיכל נשלף כלפי מעלה או לצד קודם?

 

תודה רבה על העזרה.

1475448077_(1).jpg

1111341791_(2).jpg

682478931_(3).jpg

הצינור והפקק אצלך שונה משלי.
התופסנים נראים דומים.
לא יצא לי לפתוח אותם עדיין, תנסה לדחוף אותם הצידה ולמטה ולהרים את המיכל למעלה.

בשביל לבדוק את רמת הנוזל אתה יכול גם לפתוח את הפקק, להכניס מקל ארוך ונקי עד התחתית(למשל שיפוד עץ) ואז להוציא ולראות עד איפה הוא רטוב ולהצמיד למיכל ולראות היכן הנק' נמצאת.

פורסם
לפני 10 שעות, FROGIE כתב:

יש שני קליפסים כמו שאמרת, רק לא הצלחתי להבין איך אני דוחף אותם (כיוון)

את הקליפס העליון דוחפים לכיוון המנוע, למטה לדעתי זה לא קליפס שצריך לשחרר אלא רק שליפה בהרמה. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...