Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים לכולם !

שואל בשביל חבר, נכשל בשלושה טסטים מסיבות מוצדקות. אתמול נבחן בפעם הרביעית. 

הטסטרית הורתה לו לחנות במקביל למדרכה שהיא באותו גובה של הכביש וכשהוא סיים לחנות היא אומרת לו - סיימת? אתה על המדרכה. 

ולכן הוא נכשל.

בנוסף כתבה הטסטרית כי פעם אחת לא אותת לפני פניה, זה סיבה לכשלון ?

ועוד משהו, במהלך הטסט, רכב שנסע לפניו עצר במטרה לחנות ברוורס במקביל למדרכה,

החבר נעצר, אותת שמאלה למטרת עקיפה - כביש דו סטרי עירוני עם קו מקווקו - סטה מעט לשמאל, ואז ראה שיש רכב ממול, כיבה איתות . חזר לנתיב שלו . 

הטסטרית רשמה על זה משהו בערך "בלבול בכביש"  או איזה התנסחות אחרת... 

זה סיבה לכשלון ? או לפחות סיבות ביחד ?

למעשה, דעת הקהל, יש בשביל מה לערער ? 

 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם (נערך)

תראה, אין מה להפסיד מלנסות ולקוות לטוב בערעור.

עצה טובה- להחליף עיר. יש מס' ערים ששמעתי שלא מקשים מידיי בטסט-  אשדוד וקרית מלאכי בדרום, ומודיעין במרכז.

פשוט לברר על מורה טוב, לעשות מס' שיעורים מקומיים ואז לגשת לטסט באחד הערים הללו.

אם הוא מהמרכז אני ממליץ בחום על נחשון גרומר מורה ממודיעין, הוא תותח בחילוץ ממצבים של אי העברה בטסטים.

עריכה אחרונה על ידי PASHUT

משתדל לעזור

פורסם
לפני 2 דקות, PASHUT כתב:

אשדוד

צחוק הגורל...

הסיפור באשדוד

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

אוקיי. אז שינסה בקריית מלאכי. אני שמעתי על חבר מהעבודה של סבא שלי (נהג תובלה) בבית שמש לא עבר ב- 9 טסטים, ובק. מלאכי עבר על הטסט הראשון. לא מתחייב, אבל זה הסיפור. 

  • מעניין 1

משתדל לעזור

פורסם (נערך)

נבחן שכשל 4 פעמים במבחן, כנראה שבכל זאת הוא עדיין לא כשיר לקבל רשיון. המטרה היא ללמוד נהיגה נכונה ולא לקצר תהליכים ולא לעגל פינות כדי לקבל ר.נ . מכיר את הלחץ לקבל רשיון ולנהוג, נזכור שמדובר בנהיגה ברכב - כלי שיכול להיות סופר מסוכן למשתמש לא מיומן וסביבתו. זו דעתי.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 16 שעות, PASHUT כתב:

בבית שמש לא עבר ב- 9 טסטים, ובק. מלאכי עבר על הטסט הראשון

ליתר דיוק - עבר בטסט העשירי.  ואולי צבר ניסיון במהלך הזמן.

  • מעניין 1
פורסם

לנסות לערער אפשרי רשמית, אבל לצערי כמעט בלתי אפשרי במציאות צריך לבקש ערעור לפני שמזמינים/משלמים על הטסט הבא לבא למכון הטסטים לעבור על הווידאו פעם אחת ולרשום על איזה שניות הוא מערער

ומהאלה שכן הצליחו לערער האחוז שהתקבל אפסי

בהצלחה.

  • אהבתי 1

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

מצטרף לדעה הכללית פה, אמרתי לו שלדעתי יזמין כבר תור חדש,

אבל למה המורה נהיגה + מנהל בית ספר אומרים לו לערער?

מה, יכול להיות שאסור לבחון חניה במקביל למדרכה כשהמדרכה באותו גובה?

* באותו בוקר אף אחד לא הצליח אצל הטסטרית הזו ! *

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 21 דקות, M H כתב:

אבל למה המורה נהיגה + מנהל בית ספר אומרים לו לערער?

מה הסיבות לערער שהם אמרו לו? יכול להיות שאסור לבחון חניה כזו מכיוון שקשה להבחין בין המדרכה לכביש ואז אנחנו יורדים לשתי טעויות.

  • מעניין 1
פורסם

לא יודע מה היום - אבל לפני 16 שנה במהלך חנייה במקביל - אם הגלגלים נגעו במדרכה, זה היה עילה לפסילה.

ככה שאז זה לא היה רלוונטי אם המדרכה בגובה האספלט או גבוהה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

לא יודע מה היום - אבל לפני 16 שנה במהלך חנייה במקביל - אם הגלגלים נגעו במדרכה, זה היה עילה לפסילה.

גם היום.

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

זה לא היה רלוונטי אם המדרכה בגובה האספלט או גבוהה יותר.

זו בדיוק השאלה, אני חושב כמוך, אבל המורה אומר שאם המדרכה בגובה האספלט הנבחן לא רואה מספיק ברור, ולכן לא הוגן/לא חוקי לבחון כך.

 

אולי מישהו נתקל בסימוכין לדבר הזה ?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

אולי לא הוגן, אבל בזמנו היה חוקי לבחון ככה. לא יודע מה היום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סליחה על הבוטות, אבל כבר במבחן הניבחן פועל כמו שנהגים רבים פועלים , לא מאותת ! (זו עבירה שלצערי לא נאכפת, העבירה היא סטייה ממסלול הנסיעה) אין לו אמדן נכון של מיקום הרכב (נוגע במדרכה) ולכן בתנאי אמת עשוי להיות קרוב מידי לרכב אחר מימינו. ומקרה האחר הוא מנסה לעקוף רכב שמנסה לחנות, עדיף היה לו להמתין ולתת לרכב לסיים את החניה. בפועל הוא טעה בהערכת המצב ויצא לנתיב לא פנוי. 

עדיף להפנים מאשר לערער.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...