Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

לאחרונה רכשנו סוזוקי SX4 HB 2012 עם 160,000 ק"מ.

על פניו הרכב ענה על כל הקריטריונים שלנו, אמינות, חסכון בדלק (-היות ורוב הנסיעה היא בין עירונית, תוצאה ממוצעת של 1:13.5 עם מזגן וחלק מהדרך בעליות תלולות) ולכאורה גם נוחות.

אז זהו - שרק לכאורה.

 

מסתבר שלמרות התשבחות הרכב מתקשה להתמודד עם מהמורות בכביש וכשאתה בתוך העיר אז כל מהמורה מורגשת, וגם לאחר השקעה של אלפי שקלים והחלפת כל הבולמים לבולמים חדשים תוצרת יפן עדיין השיפור אינו מספיק והנוסעת העיקרית ברכב (-אמא שלי) שוקלת להחליף את הרכב בגלל העניין הזה.

לדעתי היא יותר מידי רגישה לנושא נוחות הנסיעה - אבל כנראה שהיא לא היחידה , ומי אני שאתווכח.

 

חוץ מזה הרכב מעולה, וזו באמת באסה שרק העניין הזה מעיב עליו.

אציין גם שכמעט תמיד היא נוסעת יחידה ברכב - ללא נוסעים נוספים.

 

אז אני שואל - האם  יש מתחרה ראויה בתקציב הנ"ל לפי כל הקריטריונים שציינתי ?

עריכה אחרונה על ידי benj1990
פורסם

למיטב ידיעתי, סיטרואן C4 מאותו שנתון היא נוחה באופן בלתי רגיל.

תוכלו לקבל מחירון על סוזוקי ולהישאר עם הפרש ליישור קו...

משתדל לעזור

פורסם

סופר מיני או מיני גם מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, PASHUT כתב:

למיטב ידיעתי, סיטרואן C4 מאותו שנתון היא נוחה באופן בלתי רגיל.

תוכלו לקבל מחירון על סוזוקי ולהישאר עם הפרש ליישור קו...

ממ.... איך הדגם הזה מבחינת אמינות וחיסכון בדלק?

 

לפני 30 דקות, yulianx כתב:

סופר מיני או מיני גם מתאים?

מיני לא מתאים, לכל הפחות סופר מיני

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, benj1990 כתב:

שלום,

לאחרונה רכשנו סוזוקי SX4 HB 2012 עם 160,000 ק"מ.

על פניו הרכב ענה על כל הקריטריונים שלנו, אמינות, חסכון בדלק (-היות ורוב הנסיעה היא בין עירונית, תוצאה ממוצעת של 1:13.5 עם מזגן וחלק מהדרך בעליות תלולות) ולכאורה גם נוחות.

אז זהו - שרק לכאורה.

 

מסתבר שלמרות התשבחות הרכב מתקשה להתמודד עם מהמורות בכביש וכשאתה בתוך העיר אז כל מהמורה מורגשת, וגם לאחר השקעה של אלפי שקלים והחלפת כל הבולמים לבולמים חדשים תוצרת יפן עדיין השיפור אינו מספיק והנוסעת העיקרית ברכב (-אמא שלי) שוקלת להחליף את הרכב בגלל העניין הזה.

לדעתי היא יותר מידי רגישה לנושא נוחות הנסיעה - אבל כנראה שהיא לא היחידה , ומי אני שאתווכח.

 

חוץ מזה הרכב מעולה, וזו באמת באסה שרק העניין הזה מעיב עליו.

אציין גם שכמעט תמיד היא נוסעת יחידה ברכב - ללא נוסעים נוספים.

 

אז אני שואל - האם  יש מתחרה ראויה בתקציב הנ"ל לפי כל הקריטריונים שציינתי ?

  בעבר עשיתי בדיקה לרכב הזה  ושלמתי מקדמה וב- 5 דקות שנסעתי מהמכון עד לסוכנות הרגשתי   כאב בחוט השדרה ומעולם לא היו לי בעיות גב  באף רכב .

  הבדיקה הייתה פיקס .

   ביטלתי את הרכישה

אחרי זה קראתי עוד תלונות על הדור הזה ש יוצר בהונגריה שכיון יש לו אופציה של 4*4 הוא תוכנן עם בולמים קשים

עדיף לקנות 2010 שיוצר ביפן

עריכה אחרונה על ידי avri6
פורסם
לפני שעתיים, avri6 כתב:

  בעבר עשיתי בדיקה לרכב הזה  ושלמתי מקדמה וב- 5 דקות שנסעתי מהמכון עד לסוכנות הרגשתי   כאב בחוט השדרה ומעולם לא היו לי בעיות גב  באף רכב .

  הבדיקה הייתה פיקס .

   ביטלתי את הרכישה

אחרי זה קראתי עוד תלונות על הדור הזה ש יוצר בהונגריה שכיון יש לו אופציה של 4*4 הוא תוכנן עם בולמים קשים

עדיף לקנות 2010 שיוצר ביפן

וואו, סוף סוף משהו שעושה היגיון.

כי אני נסעתי על 2011 יפני וההרגשה היתה אחרת לגמרי

פורסם

גם הSx4 2012 של אבא שלי שנהגתי עלייה לא מעט מרגישה מאוד נוקשה, הרכב בסהכ מאוד אמין ונוסע בסדר אבל ספיגת המהמורות שלו פשוט נוראית.

 

  • מעניין 1

Isuzu Pickup 4X4 1993 2.0l ->Suzuki Jimny 2008 1.3l->Mazda 2 2015 1.5l

 

פורסם
לפני 4 שעות, LiadE כתב:

גם הSx4 2012 של אבא שלי שנהגתי עלייה לא מעט מרגישה מאוד נוקשה, הרכב בסהכ מאוד אמין ונוסע בסדר אבל ספיגת המהמורות שלו פשוט נוראית.

 

אז כנראה שהתמונה מתבהרת, ה 2012 וכל מה שיוצר עם הכנה ל 4x4 כנראה יותר נוקשה, באסה.

×
×
  • תוכן חדש...