Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי רכב חשמלי - פג'ו E208 או רנו זואי.


DUDU211
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הרבה זמן רציתי רכב ולא מימשתי את חלומי. 

האמת ראיתי כמה דברים מעניינים באינטרנט אבל לא מצליח לקבל החלטה לגבי המ עדיף 

 

יש פה מישהו שיש לו את אחד הרכבים ויודע להמליץ? 

זו הוצאה רצינית ורוצה לעשות אותה בלב שלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה הרכב היחיד שלך, אני חושב שרכב חשמלי עדיין לא בשל, בגלל הטווח המוגבל והנצילות הנמוכה של הסוללה.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי הפז׳ו אבל הזואי רכב די מאכזב, תחושה זולה יחסית ופלסטיקית מאוד, טווח נמוך ואבזור שלי לפחות מרגיש לא משהו. גם נוחות הנסיעה לא השיא והרכב לא נעים על באמפרים/כבישים לא חלקים וישרים. 

טווח הנסיעה כיאה לרכב חשמלי קטן ויחסית מודל ישן (קיים בעולם כבר כמה וכמה שנים) די נמוך

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה רץ לקנות, יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית?

אם לא, חבל על הזמן, חפש רכב לא חשמלי,

בכל אופן, תרד מהזואי, השכרתי אחת, רכב זוועה, מרגיש כבד אך לא יציב, לא נוח, וההרגשה בפנים זולה מדי, לא אהבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע בזואי לפעמים באוטותל. הרכב בסדר מבחינת התנהגות, יש מספיק כוח ועל פניו מספיק טווח. 

 

הבעיה שהרכב מבפנים בנוי הכי זול שאפשר וזה פשוט לא כיף להיות בעלים של דבר כזה.

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למה שאמרו לפני, זואי מיושנת יותר בהשוואה ל-208 ואני רואה גם שהורידו אותה מאתר היבואן.

הייתי שוקל במקומה את אחותה של ה208, הקורסה החשמלית. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע עם רנו זואי כ 3 שנים.

אחלה אוטו.

אמין נוח. שקט. בטיחותי.

ללא תקלות. החזקה אפסית.

אומנם אני כבר 7 שנים עם רכב חשמלי.

אבל זאת ההחלטה הכי טובה בתחום הרכב שעשיתי.

הפגו פשוט יותר מודרנית.

וגם יותר יקרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דווקא שני הדגמים האלה? הבנתי שאלה אופציות פחות מומלצות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ronrcz כתב:

מאיפה ירית את השטות הזאת?.

208E רכב מעולה ,מודרני,אמין,מאובזר,וחזק.

רכב בנזין שהוסב לחשמל.

בעיניי זה דיל ברייקר בפני עצמו, יחד עם דגמים סיניים וגם יונדאי קונה.

 

רכב חשמלי צריך להיות מתוכנן בתור כזה מלכתחילה, ולא לחלוק פלטפורמה עם דגמים אחרים.

רכב בנזין בנוי סביב מערכת ההנעה, רכב חשמלי בנוי סביב סוללה. שאר הרכיבים פחות חשוב איפה לתקוע.

 

חוץ מזה - טווח לא להיט.

 

חזק - נגיד.

 

אמין - טוב, לא נראה שיש בו ממש מה להתקלקל, למרות שהדגם הזה כלום זמן בשוק, אז אין עדיין ממה מה לדבר על אמינות. אבל ניחא, מקבל את הטענה.

 

והזואי זה דגם מיושן. וגם הוא עם טווח עלוב.

  • משעמם 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לא כולם צריכים טווח של 600 ק"מ ,ויש גם לא מעט מרוצים מהרעיון של PHEV בכדי שלעולם לא יהיה מצב שהם יעמדו באמצע הכביש כי שכחו לטעון את המצברים.

ה208 כבר שנתיים על הכבישים,זמן מספק כדי לדעת על מי ומה מדובר.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה208 מצוינת לקטגוריה היחסית מצומצמת הזו, אבל תלוי מה הצרכים. 

מבחינת פתרון קירור סוללה היא עדיפה על הזואי (בנוסף ליתרונות אחרים)

בקיץ מצליח להשיג כ 280קמ טווח ריאלי בינעירוני תחת תנאים של נסיעה רגילה, 110קמש עם שני מבוגרים ושני ילדים

לפחות בקיץ, בחורף המצב צפוי להיות יותר טוב

 

גם כרכב ראשון זה יכול לעבוד מצוין (אם הגודל הפיזי מתאים), לא כל יום עושים 300קמ, וגם כשכן - יש עמדות טעינה ציבוריות בדרכים וביעד…. 

 

עריכה אחרונה על ידי e-r-a-n
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו היבואן מכר בארץ את הזואי הקודם, סוללה 40 קוט״ש (ZE40 ), שייצורו הופסק לפני שנתיים -- למיטב ידיעתי מה שהיבואן מכר בחצי שנה או שנה האחרונה היו רק ״יבואן יד ראשונה 0 ק״מ״.
מישהו פירסם באחת מקבוצות פייסבוק שהדגם העדכני (ZE50, סוללה 52 קוט״ש נטו וטווח (WLTP) של כ-390 ק״מ) בדיוק הגיע ארצה, ושיווקו יחל בחודשים הקרובים.
לדגם הזה, בניגוד לקודם, יש גם טעינת DC, אם כי בקצב שיא של כ-50 קו״ט בלבד; כמו הקודם, הוא תומך בטעינת AC תלת-פאזית של 22 קו״ט, שזה הופך אותו לפתרון פוטנציאלי טוב למי שאין לו אפשרות לטעון בלילה בבית (בקצב זה כל שעת טעינה מוסיפה 110 ק״מ של טווח).
אין עדיין זכר לדגם החדש בעיתונות החשמלית או אתר קראסו (הזואי הקודמת נמחקה משם ללא זכר). באירופה, הזואי נמכר ככה-ככה השנה -- המכירות ירדו ב-35% בתשעה חודשים ראשונים השנה מול שנה שעברה. התמורה מול הכסף לא טובה מול הפיז׳ו e-205 או ה-Corsa-e, ויש צפי שרנו יצטרכו או לעשות שיפורים משמעותיים (יש כבר דגם מחליף, רנו 5 חדש שיהיה חשמלי בלבד -- אבל יושק רק ב-2024).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...