Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר מרוקן - האם ניתן להטעין מחדש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האדם מן השורה לא צריך, כי הוא בא אלי להשאיל את המטען.

המטען ctek שלי מסומן עם שם ומספר טלפון. זה אולי הכלי עבודה שאני משאיל הכי הרבה.

לפחות 20 אנשים שונים נהנו ממנו. ככה שככל הנראה אנשים "מן השורה" כן נזקקים לזה..

 

הכלי מאוד יעיל להאריך חיים של מצברים שנפרקו, לרכבים שנוסעים למרחקים קצרים בלבד. למי שיש יותר מרכב אחד בהחלט כדאי לרכוש.

  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני שואל, אם לאחר התנעה בבוסטר שזה אומר שישר האלטרנטור מטעין את המצבר בצורה מהירה, מה יעזור מטען?

אתה מציע לאחר ריקון מצבר לא להניע בבוסטר אלא להמתין עם המטען 24 שעות?

זה לרוב לא אפשרי

פורסם

בהחלט עדיף להטעין בהטענה איטית ולא להתניע.

 

אם חייבים לנסוע מיד, אפשר להניע עם כבלים, ואז בחניה הבאה שיש זמן לחבר מטען. נסיעה קצרה לא תמלא את המצבר במלואו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מצבר שנותן סטאטר חלש. צריך להשאיר את הרכב מונע לפחות 20 דקות.

 

מצבר פרוק לגמרי. שלא מצליח להפעיל צרכנים,

אם אין מטען מצברים,

צריך להשאיר את הרכב מונע לפחות שעה-שעתיים וגם זה לא תמיד עוזר.

 

ניתן לרכוש באתרים הסיניים מטען מצברים בעשרות שקלים בודדים 

האמת, לא נסיתי.

אבל זה לא כלי מורכב ככ שאמורה להיות איתו בעיה.

 

 

.

פורסם

הסכנה במוצרים הזולים מאד באתרים הסיניים היא שהם עשויים להגיע לטעינת יתר של המצבר, מן הסתם המנגנון מניעה לטעינת יתר מעט יותר מורכב מאשר סתם מיישר זרם שדוחף זרם טעינה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 8 שעות, om2 כתב:

מצבר פרוק לגמרי. שלא מצליח להפעיל צרכנים,

אם אין מטען מצברים,

צריך להשאיר את הרכב מונע לפחות שעה-שעתיים וגם זה לא תמיד עוזר.

 

הרכב שדיברתי עליו הוא רכב שאמור להימכר בעתיד (היה שייך לאבי ז"ל)

מניח שייקח קצת זמן עד שאוכל באמת למכור ולכן הרכב בינתיים עומד בלי מצבר (ניסיתי להחזיק אותו ע"י נסיעות פה ושם)

 

לכן לפי מה שאתה כותב - עדיף לי לאחר הנעה הבאה (שתהיה בסמיכות למכירה כנראה) ללכת ולהחליף מצבר?

פורסם

תכתוב מאיפה אתה בארץ, אולי חבר פורום יוכל להשאיל לך מטען. תטעין עכשיו ואולי תוכל לחסוך את החלפת המצבר.

 

שלא תדע עוד צער.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

זה אולי הכלי עבודה שאני משאיל הכי הרבה.

שלי הושאל פעם אחת לכל אחד, לאחר מכן הם קנו בעצמם כי הבינו כמה הוא משמעותי.

מן הסתם מדובר על אנשים שמחזיקים כלים בשימוש נדיר ונוטים לפרוק.

גם אצלי במקרה של האספנות והטרקטורון, ה-ctek הנאמן שלי שעלה פחות מ-400₪ לפני כמה שנים, החזיר את העלות שלו כמה וכמה פעמים.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...