Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב אצלי כמעט 7 שנים.
יד שניה - 01 ברשיון.
163 אלף ק"מ.
גיר ידני

החלקים הטובים:
*ללא תאונות בכלל, בלי שום תיקוני פח \ צבע.
*היסטוריית טיפולים מלאה. 
טופלה עד 75,000 ק"מ במוסך מורשה צ'מפיון, כל 15,000 ק"מ. 
טיפול 90,000 במוסך זיסו (מומלץ הפורום),
ומאז כל הטיפולים (פעם בשנה) במוסך רון. 
בוצעה החלפת טיימינג ומשאבת מים ב 120 אלף. הוחלף גם "חליל" - חלק פלסטיק במערכת הקירור שדלף. חוץ מזה לא היו תיקונים, רק טיפולים שוטפים.

*פנים הרכב שמור (אעלה תמונות בקרוב).
*רוב הנסיעות של הרכב (85% הערכה שלי) הן בינעירוניות. בתוך העיר מתנייד על אופניים \אוטובוס.
* גיר ידני ומנוע אטמוספרי, keep it simple, אין הרבה מקום לתקלות מסובכות.

החלק הפחות טוב:
אני גר בלב גושדן באיזור צפוף, ויש כמה וכמה שפשופי חניה, סריטות וכו'.

רכשתי את הרכב כשהיינו זוג בלי ילדים, עכשיו כבר יש 2 ילדים, וזה הזמן לעבור לרכב גדול יותר. חוץ מזה הרכב עושה את העבודה ואין בעיות.
טסט עד פברואר.
נמצא ברמת גן.

מבקש מחירון - 19 אלף ש"ח.

אעלה תמונות נוספות בקרוב. 

פרטים נוספים בהודעות.
הרכב החדש אמור להגיע עוד שבוע. בינתיים מפרסם רק כאן ובין חברים.
 

my_fabia.jpg

20210606_092328_2.jpg

20210723_015214.jpg

עריכה אחרונה על ידי rolling_stony
×
×
  • תוכן חדש...