Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות האם להגיש תביעה קטנה לאחר סירוב להכיר בתיקון באחריות.


שימו לב! השרשור הזה בן 947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי כ 3 חודשים סיטרואן C3 שעלתה על הכביש בסוף דצמבר 2017 ונמצאת עדיין באחריות (יש 5 שנים אחריות לרכב) והגיעה ל 100000 קמ,  אני יד שנייה, הרכב נקנה מאוטוסנטר ללא אחריות שלהם ועמד אצלם שנה בערך במגרש, אצל הבעלים הקודמים הוא טופל במוסך מורשה משרד התחבורה ולא אצל היבואן, קיבלתי ממנו מספר חשבוניות טיפולים, לאחר כמה חודשים שהוא אצלי נדלקה מנורת מנוע, לקחתי אותו למוסך מורשה של היבואן ושם התברר שהבעייה בעצם היא לחץ שמן נמוך שנגרם כתוצאה  מכך שרצועת הטיימינג התפוררה במנוע (תקלה סדרתית ידועה במנועי PureTech) וסירבו לתקן בבעיה באחריות, גם פנייה ליבואן לא עזרה בכלום, לטענתם יש איחור בטיפולים ולא ברור בדיוק איזה שמן בדיוק שמו  (כתוב בחשבוניות שמן בתקן פ'גו ואין את המקט)  ומאחר ורצועת הטיימינג מקבלת שימון משמן המנוע היא נהרסה בשל כך ואין אחריות, קיבלתי הצעת מחיר של 4300 שקל לתיקון הבעייה , בסופו של דבר תיקנתי במוסך אחר בעלות פחותה אבל עדיין לא זולה, במוסך אמרו לי שאורך החיים של המנוע נפגע. אני שוקל מה לעשות, יש לי קייס לתביעה קטנה נגד היבואן ? הרי יש פה תקלה סידרתית שמתרחשת גם במנועים שטופלו אצלו בשמנים הכי משובחים , ויש ריקול של היצרן (רק לא בדגם שלי בשנת הייצור שלי) , והרצועה הוחלפה לדגם משופר, זה לא נראה שיש התנערות , מה דעתכם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש אמת בטענות היבואן בדבר איחור בטיפולים?

לדבריך - סביר להניח שבשנה שהרכב היה במגרש ,לא בוצע בו טיפול שנתי. נקודה נוספת - הנסועה של הרכב גבוהה למדי -סביב 35K בשנה, קרי ייתכן והיה צורך במספר טיפולים גדול יותר בזמן הזה לעומת רכב עם נסועה ממוצעת. 

נקודה נוספת - תבדוק האם רכב שלך נדרש לריקול, ואם כן - האם בוצע התיקון הנדרש.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כנראה איחור בטיפולים וגם בשנה שהרכב היה במגרש הוא מן הסתם לא טופל, הרכב לא זכאי לריקול למרות שהוא סובל בעצם מאותם תסמינים של רכבים בעלי אותו מנוע. העניין שהתקלה במנועים האלה מתרחשת להערכתי בכל מקרה בגלל בעייה בחומר ממנו עשויה הרצועה. מאחר וגם רכבים שטופלו בדקדקנות במוסכי היבואן סובלים ממנה, היצרן הוציא דגם חדש לרצועה והורידו את מרווחי ההחלפה שלה, האיחור בטיפולים הוא רק תירוץ בשביל היבואן להתחמק מאחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לפנות ישירות ליצרן, לפעמים זה עוזר.

בשביל תביעה תצטרך להביא תיעוד של השמן בו השתמשו במוסך, חוות דעת מומחה ולא מעט טרטורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...