Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תופעה משונה - הרדיו והדיסק הפסיקו לעבוד בעוד שהכפתורים ששולטים על הפונקציות של הרכב עצמו מימין עובדים. כמו כן השליטה על הרדיו מההגה לא עובדת. בדקתי פיוזים, נראה תקין.

 

כמו כן פתחתי את המכשיר והסתכלתי, לא רואה שום דבר חשוד. 

 

כשמדפדפים בפונקציות על המסך הקטגוריה של המדיה מופיעה מושחרת (כלומר לא פעיל).

 

IMG_20210826_145617.thumb.jpg.330bb50247acc8e74fd0c25fb8c498d6.jpg

 

יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? תודה.

 

 

וכמובן האם לא עדיף לקנות רדיו דיסק זהה באיביי (עולה 300 שקל כולל משלוח) ולהתקין במקום להתעסק עם הישן. 

 

הבעיה שצריך ככל הנראה לתכנת את הקוד VIN של הרכב לרדיו דיסק החדש ואני לא יודע איך לעשות זאת.

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 12 דקות, edward כתב:

הבעיה שצריך ככל הנראה לתכנת את הקוד VIN של הרכב לרדיו דיסק החדש ואני לא יודע איך לעשות זאת.

עם סורק לקסיה. 

 

אתה יכול גם באותה הזדמנות להחליף לרדיו נורמלי: 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

גם אצלי ב-C3 יום אחד הרדיו מת. לא הגיב בשום צורה. רק בפקדים לתפריטים נשארו פעילים

הוחלף לאחד אחד מרכב תורם. עם Diagbox עודכן ה-VIN

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

פתרון - מסתבר שלחיצה ארוכה על הכפתור Source (כמדומני זה היה הכפתור) מכבה או מדליקה לחלוטין את כל הרדיו. עכשיו עובד כמו קודם.

האתר שלי: long.co.il

×
×
  • תוכן חדש...