Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני עומד לקנות אופל מריבה 2016. יד 1, ק"מ נמוך מאוד באופן קיצוני, ללא תאונות, ספר טיפולים מוקפד.

בבדיקה עלו הממצאים הבאים - אולי יש כאן אנשים שיוכלו לתת לי הערכה לגבי עלות הטיפול שאצטרך לעשות?

1. מערכת קירור: "תקלות קירור מנוע. לתקן מערכת + חוסר מים במערכת, מערכת קירור מנוע לקויה לתיקון."

2. מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים): "לתקן מגבר בלם".

 

תודה מראש לעונים!

 

פורסם

אהלן,

האם תוכל להעלות היסטוריית טיפולים ואת הטופס בדיקה?

האם דוח סליקה נקי?

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, דר. ע כתב:

דוח סליקה נקי.

מצבר בן שנה עדיין באחריות (ראיתי תעודה). מניח שהוא חלש כי לא נוסעים כמעט באוטו.

 

1785800445_Inked_LI.thumb.jpg.53f3fc045d1c5b377bd2bb27b9f83576.jpg

כמה ליקויים שתפסו על עיניי ברכב בן 4

 

בוסטר (מגבר) בלם לפי הבדיקה לא תקין. ז"א הכושר בלימה של הרכב לקוי, ולדעתי זה לא בטיחותי.

הצמיגים ישנים ודורשים החלפה - הייתי מסתכל על התאריך ייצור שלהם, אם הם בגיל הרכב הייתי מחליף. אם יותר חדשים בודק לפי מצב בשטח, קרה לי בכמה מכונים "שהגזימו" כדי למנוע מצב חלק תקין שבמציאות לא.

מע' קירור - בעיקרון מערכת סגורה ולא אמור להייצר חוסר, אלא אם כן מילאו מעט מדיי או קיימת נזילה גלוייה/סמויה.

במידה והמצבר באחריות הייתי מנסה להחליפו תחת האחריות, אם הוא חלש.

 

לסיכום לדעתי, 

המחיר של הרכב צריך להביא בחשבון את הליקויים שעליהם תצטרך להוציא. (כמו הצמיגים, הבוסטר בלם.)

 

***דעתי האישית***

הייתי מחפש הרפתקאה אחרת, רכב גם אם טופל בזמן ונשמר, נראה שיש להשקיע פה סכום התחלתי נכבד עוד לפני שברור למה היה חוסר במי קירור מנוע.

 

בשורות טובות.

 

 

נ.ב כמובן שאם המחיר נמוך משמעותית מהמחירון, בשל התיקונים הייתי שוקל.

עוד דרך נוספת להבין מה המצב של המנוע עם המי קירור, זה לבדוק שאין "טחינה" על מכסה מילוי שמן.

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 2 דקות, Kooper כתב:

כמה ליקויים שתפסו על עיניי ברכב בן 4

 

בוסטר (מגבר) בלם לפי הבדיקה לא תקין. ז"א הכושר בלימה של הרכב לקוי, ולדעתי זה לא בטיחותי.

הצמיגים ישנים ודורשים החלפה - הייתי מסתכל על התאריך ייצור שלהם, אם הם בגיל הרכב הייתי מחליף. אם יותר חדשים בודק לפי מצב בשטח, קרה לי בכמה מכונים "שהגזימו" כדי למנוע מצב חלק תקין שבמציאות לא.

מע' קירור - בעיקרון מערכת סגורה ולא אמור להייצר חוסר, אלא אם כן מילאו מעט מדיי או קיימת נזילה גלוייה/סמויה.

במידה והמצבר באחריות הייתי מנסה להחליפו תחת האחריות, אם הוא חלש.

 

לסיכום לדעתי, 

המחיר של הרכב צריך להביא בחשבון את הליקויים שעליהם תצטרך להוציא. (כמו הצמיגים, הבוסטר בלם.)

 

***דעתי האישית***

הייתי מחפש הרפתקאה אחרת, רכב גם אם טופל בזמן ונשמר, נראה שיש להשקיע פה סכום התחלתי נכבד עוד לפני שברור למה היה חוסר במי קירור מנוע.

 

בשורות טובות.

תודה רבה. אני לוקח בחשבון שצמיגים יהיו במצב דומה בכל רכב בגיל הזה, לא? וכאן עוד נסעו ממש מעט מבחינת ק"מ. שזה מן הסתם מסביר גם מצבר חלש.
יותר מטריד אותי המערכת קירור.
אני מחפש רכב עד 50,000 ש"ח, יד 1, וק"מ נמוך. החל מ-2016. מוצא כמעט רק מכוניות סופר מיני שלא מתאימות לצרכים. אולי אני צריך לרדת בשנתון עבור רכב שנחשב אמין...

פורסם

מה הדרישות שלך מן הרכב? (אמינות, נוחות, מרווח, ביצועים, ועוד)

אם תוכל לפרט אותן, נסועה שנתית ותוואי נסיעה.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 1 דקה, Kooper כתב:

מה הדרישות שלך מן הרכב? (אמינות, נוחות, מרווח, ביצועים, ועוד)

אם תוכל לפרט אותן, נסועה שנתית ותוואי נסיעה.

היעוד שלו זה לנסוע פחות מ-8,000 ק"מ בשנה. מרחקים קצרים בד"כ.
חשוב: אמינות / שיהיה נח להתקין 2 בוסטרים לילדים מאחור / עדיפות לישיבה גבוהה יחסית מעל הכביש.
מרווח פנימי חשוב יותר מביצועים.
במסגרת התקציב, הרכב הספציפי הזה היה אמור להיות מציאה שבדיוק מתאימה...

פורסם
לפני 50 דקות, דר. ע כתב:

תודה רבה. אני לוקח בחשבון שצמיגים יהיו במצב דומה בכל רכב בגיל הזה, לא? וכאן עוד נסעו ממש מעט מבחינת ק"מ. שזה מן הסתם מסביר גם מצבר חלש.
יותר מטריד אותי המערכת קירור.
אני מחפש רכב עד 50,000 ש"ח, יד 1, וק"מ נמוך. החל מ-2016. מוצא כמעט רק מכוניות סופר מיני שלא מתאימות לצרכים. אולי אני צריך לרדת בשנתון עבור רכב שנחשב אמין...

אם מדובר במנוע 1.4 טורבו כמו של האסטרה\קרוז אז כן יש להם בעיות פוטנציאליות ידועות במערכת הקירור. אצלי למשל שברולט סוניק עם אותו מנוע היו 2 בעיות במערכת הקירור:

1. מיכל עיבוי סדוק

2. פלאנג' סדוק שדלף

בשני המקרים היה איבוד מים ואת שניהם תפסתי בזמן כי עקבתי אחרי מפלס המים לאורך תקופה אחרי שראיתי פעם אחת שמים חסרים. מאז אני תמיד עוקב אחרי מצב המים לרכב הנ"ל.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
לפני 1 דקה, yonisi כתב:

אם מדובר במנוע 1.4 טורבו כמו של האסטרה\קרוז אז כן יש להם בעיות פוטנציאליות ידועות במערכת הקירור. אצלי למשל שברולט סוניק עם אותו מנוע היו 2 בעיות במערכת הקירור:

1. מיכל עיבוי סדוק

2. פלאנג' סדוק שדלף

בשני המקרים היה איבוד מים ואת שניהם תפסתי בזמן כי עקבתי אחרי מפלס המים לאורך תקופה אחרי שראיתי פעם אחת שמים חסרים. מאז אני תמיד עוקב אחרי מצב המים לרכב הנ"ל.

אכן זה אותו מנוע אם אני לא טועה. תפסת בזמן כלומר החלפת? כמה זה אמור לעלות בערך?
תודה

פורסם

כן ברור שהחלפתי. מיכל עיבוי עלה 180 אני חושב ועבודה זה שטויות, הפלאנג' עלה 600 יחד עם העבודה אם אני זוכר נכון (יש לי את הכל רשום באקסל אז אני אחכ יכול לבדוק מדויק אם צריך).

 

דרך אגב מבחינת הלתפוס בזמן, בגלל שלרכב שלי אין שעון חום מנוע אלא רק נורה, אז קניתי מד כזה פשוט שמתחבר ל OBD ומצפצף מעל טמפרטורה מסויימת, את הסדק במיכל עיבוי תפסתי בעזרתו (זה מצוין כי אפילו שהרכב אצל אשתי, המד התחיל לצפצף על טמפרטורה של 110, וכשסיפרה לי אמרתי לי שמיד תכבה את הרכב ותשאיר אותו חונה בצד איפשהו ותקח מונית לבית, סביר להניח שבלי המד הנ"ל יכול היה ללכת מנוע די בקלות)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
Just now, yonisi כתב:

כן ברור שהחלפתי. מיכל עיבוי עלה 180 אני חושב ועבודה זה שטויות, הפלאנג' עלה 600 יחד עם העבודה אם אני זוכר נכון (יש לי את הכל רשום באקסל אז אני אחכ יכול לבדוק מדויק אם צריך).

 

דרך אגב מבחינת הלתפוס בזמן, בגלל שלרכב שלי אין שעון חום מנוע אלא רק נורה, אז קניתי מד כזה פשוט שמתחבר ל OBD ומצפצף מעל טמפרטורה מסויימת, את הסדק במיכל עיבוי תפסתי בעזרתו (זה מצוין כי אפילו שהרכב אצל אשתי, המד התחיל לצפצף על טמפרטורה של 110, וכשסיפרה לי אמרתי לי שמיד תכבה את הרכב ותשאיר אותו חונה בצד איפשהו ותקח מונית לבית, סביר להניח שבלי המד הנ"ל יכול היה ללכת מנוע די בקלות)

תודה רבה!
אין צורך לבדוק כמה זה עלה בדיוק...

×
×
  • תוכן חדש...