Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל מריבה 2016- עלות ממצאי בדיקה.


דר. ע
שימו לב! השרשור הזה בן 968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

אני עומד לקנות אופל מריבה 2016. יד 1, ק"מ נמוך מאוד באופן קיצוני, ללא תאונות, ספר טיפולים מוקפד.

בבדיקה עלו הממצאים הבאים - אולי יש כאן אנשים שיוכלו לתת לי הערכה לגבי עלות הטיפול שאצטרך לעשות?

1. מערכת קירור: "תקלות קירור מנוע. לתקן מערכת + חוסר מים במערכת, מערכת קירור מנוע לקויה לתיקון."

2. מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים): "לתקן מגבר בלם".

 

תודה מראש לעונים!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

האם תוכל להעלות היסטוריית טיפולים ואת הטופס בדיקה?

האם דוח סליקה נקי?

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, דר. ע כתב:

דוח סליקה נקי.

מצבר בן שנה עדיין באחריות (ראיתי תעודה). מניח שהוא חלש כי לא נוסעים כמעט באוטו.

 

1785800445_Inked_LI.thumb.jpg.53f3fc045d1c5b377bd2bb27b9f83576.jpg

כמה ליקויים שתפסו על עיניי ברכב בן 4

 

בוסטר (מגבר) בלם לפי הבדיקה לא תקין. ז"א הכושר בלימה של הרכב לקוי, ולדעתי זה לא בטיחותי.

הצמיגים ישנים ודורשים החלפה - הייתי מסתכל על התאריך ייצור שלהם, אם הם בגיל הרכב הייתי מחליף. אם יותר חדשים בודק לפי מצב בשטח, קרה לי בכמה מכונים "שהגזימו" כדי למנוע מצב חלק תקין שבמציאות לא.

מע' קירור - בעיקרון מערכת סגורה ולא אמור להייצר חוסר, אלא אם כן מילאו מעט מדיי או קיימת נזילה גלוייה/סמויה.

במידה והמצבר באחריות הייתי מנסה להחליפו תחת האחריות, אם הוא חלש.

 

לסיכום לדעתי, 

המחיר של הרכב צריך להביא בחשבון את הליקויים שעליהם תצטרך להוציא. (כמו הצמיגים, הבוסטר בלם.)

 

***דעתי האישית***

הייתי מחפש הרפתקאה אחרת, רכב גם אם טופל בזמן ונשמר, נראה שיש להשקיע פה סכום התחלתי נכבד עוד לפני שברור למה היה חוסר במי קירור מנוע.

 

בשורות טובות.

 

 

נ.ב כמובן שאם המחיר נמוך משמעותית מהמחירון, בשל התיקונים הייתי שוקל.

עוד דרך נוספת להבין מה המצב של המנוע עם המי קירור, זה לבדוק שאין "טחינה" על מכסה מילוי שמן.

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Kooper כתב:

כמה ליקויים שתפסו על עיניי ברכב בן 4

 

בוסטר (מגבר) בלם לפי הבדיקה לא תקין. ז"א הכושר בלימה של הרכב לקוי, ולדעתי זה לא בטיחותי.

הצמיגים ישנים ודורשים החלפה - הייתי מסתכל על התאריך ייצור שלהם, אם הם בגיל הרכב הייתי מחליף. אם יותר חדשים בודק לפי מצב בשטח, קרה לי בכמה מכונים "שהגזימו" כדי למנוע מצב חלק תקין שבמציאות לא.

מע' קירור - בעיקרון מערכת סגורה ולא אמור להייצר חוסר, אלא אם כן מילאו מעט מדיי או קיימת נזילה גלוייה/סמויה.

במידה והמצבר באחריות הייתי מנסה להחליפו תחת האחריות, אם הוא חלש.

 

לסיכום לדעתי, 

המחיר של הרכב צריך להביא בחשבון את הליקויים שעליהם תצטרך להוציא. (כמו הצמיגים, הבוסטר בלם.)

 

***דעתי האישית***

הייתי מחפש הרפתקאה אחרת, רכב גם אם טופל בזמן ונשמר, נראה שיש להשקיע פה סכום התחלתי נכבד עוד לפני שברור למה היה חוסר במי קירור מנוע.

 

בשורות טובות.

תודה רבה. אני לוקח בחשבון שצמיגים יהיו במצב דומה בכל רכב בגיל הזה, לא? וכאן עוד נסעו ממש מעט מבחינת ק"מ. שזה מן הסתם מסביר גם מצבר חלש.
יותר מטריד אותי המערכת קירור.
אני מחפש רכב עד 50,000 ש"ח, יד 1, וק"מ נמוך. החל מ-2016. מוצא כמעט רק מכוניות סופר מיני שלא מתאימות לצרכים. אולי אני צריך לרדת בשנתון עבור רכב שנחשב אמין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הדרישות שלך מן הרכב? (אמינות, נוחות, מרווח, ביצועים, ועוד)

אם תוכל לפרט אותן, נסועה שנתית ותוואי נסיעה.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Kooper כתב:

מה הדרישות שלך מן הרכב? (אמינות, נוחות, מרווח, ביצועים, ועוד)

אם תוכל לפרט אותן, נסועה שנתית ותוואי נסיעה.

היעוד שלו זה לנסוע פחות מ-8,000 ק"מ בשנה. מרחקים קצרים בד"כ.
חשוב: אמינות / שיהיה נח להתקין 2 בוסטרים לילדים מאחור / עדיפות לישיבה גבוהה יחסית מעל הכביש.
מרווח פנימי חשוב יותר מביצועים.
במסגרת התקציב, הרכב הספציפי הזה היה אמור להיות מציאה שבדיוק מתאימה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, דר. ע כתב:

תודה רבה. אני לוקח בחשבון שצמיגים יהיו במצב דומה בכל רכב בגיל הזה, לא? וכאן עוד נסעו ממש מעט מבחינת ק"מ. שזה מן הסתם מסביר גם מצבר חלש.
יותר מטריד אותי המערכת קירור.
אני מחפש רכב עד 50,000 ש"ח, יד 1, וק"מ נמוך. החל מ-2016. מוצא כמעט רק מכוניות סופר מיני שלא מתאימות לצרכים. אולי אני צריך לרדת בשנתון עבור רכב שנחשב אמין...

אם מדובר במנוע 1.4 טורבו כמו של האסטרה\קרוז אז כן יש להם בעיות פוטנציאליות ידועות במערכת הקירור. אצלי למשל שברולט סוניק עם אותו מנוע היו 2 בעיות במערכת הקירור:

1. מיכל עיבוי סדוק

2. פלאנג' סדוק שדלף

בשני המקרים היה איבוד מים ואת שניהם תפסתי בזמן כי עקבתי אחרי מפלס המים לאורך תקופה אחרי שראיתי פעם אחת שמים חסרים. מאז אני תמיד עוקב אחרי מצב המים לרכב הנ"ל.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yonisi כתב:

אם מדובר במנוע 1.4 טורבו כמו של האסטרה\קרוז אז כן יש להם בעיות פוטנציאליות ידועות במערכת הקירור. אצלי למשל שברולט סוניק עם אותו מנוע היו 2 בעיות במערכת הקירור:

1. מיכל עיבוי סדוק

2. פלאנג' סדוק שדלף

בשני המקרים היה איבוד מים ואת שניהם תפסתי בזמן כי עקבתי אחרי מפלס המים לאורך תקופה אחרי שראיתי פעם אחת שמים חסרים. מאז אני תמיד עוקב אחרי מצב המים לרכב הנ"ל.

אכן זה אותו מנוע אם אני לא טועה. תפסת בזמן כלומר החלפת? כמה זה אמור לעלות בערך?
תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ברור שהחלפתי. מיכל עיבוי עלה 180 אני חושב ועבודה זה שטויות, הפלאנג' עלה 600 יחד עם העבודה אם אני זוכר נכון (יש לי את הכל רשום באקסל אז אני אחכ יכול לבדוק מדויק אם צריך).

 

דרך אגב מבחינת הלתפוס בזמן, בגלל שלרכב שלי אין שעון חום מנוע אלא רק נורה, אז קניתי מד כזה פשוט שמתחבר ל OBD ומצפצף מעל טמפרטורה מסויימת, את הסדק במיכל עיבוי תפסתי בעזרתו (זה מצוין כי אפילו שהרכב אצל אשתי, המד התחיל לצפצף על טמפרטורה של 110, וכשסיפרה לי אמרתי לי שמיד תכבה את הרכב ותשאיר אותו חונה בצד איפשהו ותקח מונית לבית, סביר להניח שבלי המד הנ"ל יכול היה ללכת מנוע די בקלות)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, yonisi כתב:

כן ברור שהחלפתי. מיכל עיבוי עלה 180 אני חושב ועבודה זה שטויות, הפלאנג' עלה 600 יחד עם העבודה אם אני זוכר נכון (יש לי את הכל רשום באקסל אז אני אחכ יכול לבדוק מדויק אם צריך).

 

דרך אגב מבחינת הלתפוס בזמן, בגלל שלרכב שלי אין שעון חום מנוע אלא רק נורה, אז קניתי מד כזה פשוט שמתחבר ל OBD ומצפצף מעל טמפרטורה מסויימת, את הסדק במיכל עיבוי תפסתי בעזרתו (זה מצוין כי אפילו שהרכב אצל אשתי, המד התחיל לצפצף על טמפרטורה של 110, וכשסיפרה לי אמרתי לי שמיד תכבה את הרכב ותשאיר אותו חונה בצד איפשהו ותקח מונית לבית, סביר להניח שבלי המד הנ"ל יכול היה ללכת מנוע די בקלות)

תודה רבה!
אין צורך לבדוק כמה זה עלה בדיוק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...