Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! ,

גיסי קנה לא מזמן רכב מסוג פיאט פנדה 1.2 ידנית.

אחרי הקניה הוא גילה שלא טיפלו ברכב בכלל! . עשינו לרכב טיפול - פלאש (תוסף של ליקווי מולי) למנוע - בלי לפרק אגן שמן והחלפנו שמן , פילטר שמן , פליטר אוויר , פלאגים , שמן גיר , קלאץ' , נשם שמן.

חודש אחרי הטיפול הרכב נסע מצויין . אחרי חודש חודשיים הרכב נתקע כשהוא מגיע לסלד 2000 ולוקח לסל"ד הרבה זמן לרדת.

הצריכת דלק עלתה ויש גם בעיית סחיבה.

מאיפה להתחיל לדעתכם?

פורסם

לבצע פלאשינג בלי לפרק אגן שמן עלול לגרום לנזק- כל הטינופת והבוצה מגיעה לרשתית משאבת השמן,עלולה לסתום אותה ומשם הדרך לסופו של המנוע מתקצרת.

לגבי תצרוכת דלק- לבדוק  תחילה מתי הוחלף מסנן דלק לאחרונה ולוודא שימוש בחלפים איכותיים (מצתים ומסנן אוויר לכל הפחות).

אם יש מנורת מנוע דולקת,יש מקום לפנות למכון להזרקות דלק להמשך בירור תפקוד חיישן/י חמצן וממיר קטליטי.

 

  • אהבתי 2

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, רפי לין כתב:

מה שנת הייצור של המכונית וכמה ק"מ היא עברה?

כשהבעיה קיימת, האם נדלקת נורת תקלה כלשהיא?

בברכה  --  רפי לין

היי רפי,

2010 עשתה 160K בערך. אין נורת תקלה..אבל לא טיפלו בה (לא החליפו שמן) לפחות 30-35K קילומטר..אין מנורת מנוע.

לפני 13 שעות, colauti 9 כתב:

לבצע פלאשינג בלי לפרק אגן שמן עלול לגרום לנזק- כל הטינופת והבוצה מגיעה לרשתית משאבת השמן,עלולה לסתום אותה ומשם הדרך לסופו של המנוע מתקצרת.

לגבי תצרוכת דלק- לבדוק  תחילה מתי הוחלף מסנן דלק לאחרונה ולוודא שימוש בחלפים איכותיים (מצתים ומסנן אוויר לכל הפחות).

אם יש מנורת מנוע דולקת,יש מקום לפנות למכון להזרקות דלק להמשך בירור תפקוד חיישן/י חמצן וממיר קטליטי.

 

היי. איך אפשר לדעת אם הפילטר דלק פנימי או חיצוני?.

מצתים היו לרכב של NGK עם הבעיות. ואז קנינו של בוש המנוע רעד איתם (כאילו הוא עובד על 3 בוכנות) ואח"כ החלפנו לדנסו .המנוע עובד יפה אבל עדיין יש בעיית סחיבה וכו'. 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, netanel1014 כתב:

מצתים היו לרכב של NGK עם הבעיות. ואז קנינו של בוש המנוע רעד איתם (כאילו הוא עובד על 3 בוכנות) ואח"כ החלפנו לדנסו .המנוע עובד יפה אבל עדיין יש בעיית סחיבה וכו'. 

מסתובבים המון זיופים של מצתים בשוק- חשוב לבדוק שהמצתים מתאימים מראש לרכב ,לא להתפתות ולקנות הכי זול שיש.

אם קנית והמנוע מזייף- לחזור למוסך המטפל/למקום ממנו נקנתה הסחורה הבעייתית.

אם המנוע עובד יפה ללא זיופים,זה פחות הכיוון אם כי לא הייתי שולל עדיין לחלוטין אך,בודק גם את מערכת הדלק.

לא מכיר את הרכב אבל לגבי מסנן חיצוני- הוא קיים אם כאשר פותחים מכסה מנוע רואים אותו- יותר אופייני לרכבי שנות ה 80-90 ופחות לרכבים משנתונים מתקדמים יותר.

אם לא רואים מסנן חיצוני אז הוא פנימי.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...