Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Positive Crankcase Ventilation System


CivicNos
שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו פה יכול לתת הסבר קצר על המערכת הנ"ל ?

לשפע אינפורמציה בצע חיפוש ב GOOGLE לצירוף PCV VALVE....

 

http://www.google.co.il/search?hl=iw&ie=ISO-8859-8-I&q=PCV+VALVE&meta=

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם סגירת הפתח למניפולד ופתיחת התפח השני לאוויר החופשי עלול לעורר בעיות ?
למעט זיהום אויר מוגבר (וחבל) לא תהיה פגיעה בביצועי המנוע.

בעיות ברישוי השנתי ייתכנו בהחלט.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה זה שונה מהצינור נשם ?
הנשמים מגיעים לרוב מאיזור מכסה השסתומים ומתחברים לתעלת הפלסטיק של סעפת היניקה **לפני פרפר המצערת** --> מה שאומר יניקה חזקה מאוד רק תחת לחיצה על הגז.

 

ה PCV יוצא מאיזור אמצע המנוע (לא תמיד) ומתחבר אחרי פרפר המצערת (ישירות למניפולד יניקה) - מה שאומר יניקה חזקה מאוד בסרק.

 

שניהם תורמים להקטנת זיהום האויר. ה PVC גם מצוייד בשסתום חד כיווני.

 

ה PVC בעצם משלים את פעולת נשם המנוע בסרק.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההסבר !

פשוט אני רוצה לבטל אותו מכיוון שהופיעו אצלי עליה וירידה בסל"ד (משיכת אוויר) וכשסתמתי את החור למניפולד הבעיה נפתרה .

גם שהוחלף השסתום לאחד חדש הבעיה עדיין המשיכה , גם צינורות וואקום הוחלפו לחדשים .

לכן אין מנוס מביטולו ..

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההסבר !

פשוט אני רוצה לבטל אותו מכיוון שהופיעו אצלי עליה וירידה בסל"ד (משיכת אוויר) וכשסתמתי את החור למניפולד הבעיה נפתרה .

גם שהוחלף השסתום לאחד חדש הבעיה עדיין המשיכה , גם צינורות וואקום הוחלפו לחדשים .

לכן אין מנוס מביטולו ..

אם הכל תקין - אין שום סיבה שזה יקרה. ייתכן ועדיין יש משיכת אויר מה-PCV (או שמה ממקום אחר שמושפע מכך).

ה PCV הוא פטנט עתיק יומין והוא סופר-יעיל בהקטנת זיהום אויר... אין שום סיבה לוותר עליו, צריך לחפש את שורש הבעיה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...