Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם


שלום,
בזמן נסיעה הרכב התחמם, נדלקה נורת אזהרה, מפלס מי הקרור במיכל ההתפשטות עלה ומי הקרור התחילו לרתוח.
במוסך הוחלף טרמוסטט אבל הבעיה לא נפתרה.
עכשיו רוצים להחליף משאבה. ולא יודעים בדיוק מה זה יכול להיות...
מה דעתכם יכולה להיות הסיבה לתקלה?
 
תודה
 
 
 
 
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
 

פורסם (נערך)

אם המוסך בוחר להחליף קודם חלקים סתם ורק אח"כ לאבחן את התקלה באופן ממוחשב - אמור לו שלום (ולא להתראות),

אא"כ - ביקרת במוסך שני שביצע את הבדיקה (אבל גם אז תפרד מהמוסך הראשון לשלום... 😜 )

עריכה אחרונה על ידי חולגי
  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

פורסם

לפני שמתחילים להחליף לך לחלקים סתם מבלי לחקור לעומק, תוודא שהרדיאטור נקי ולא מלוכלך או סתום.

 

תחפש את ה- USER MANUAL  של הרכב שלך ותבדוק טווח תקין של טמפרטורה.

 

תקנה מד טמפרטורה שמתחבר לפלאג- OBD - עולה כ 100 שקל ומאוד נוח לעקוב, אני התקנתי אצלי במיקרה, כך אתה יכול לקבל אינפורמציה בזמן אמיתי בכל מיני מצבי נסיעה.

 

https://www.aliexpress.com/item/32792228053.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dCF3MsB

 

לי היתה בעבר באפלאוז תופעה דומה וזה היה רדיאטור סתום, ניקוי פנימי לא עזר.

פורסם

ומי משער איך מחשב הרכב יכול "לדעת" שיש תקלה במאורר הרדיאטור

שהוא רכיב חשמלי טיפש?

(רמז - תחשבו כמו מחשב).

בברכה  -  רפי לין

בתאריך 10.6.2021 בשעה 06:30, פריג'י כתב:

ואין חיווי? כל המחשבים במכוניות היום ובאוטו בן 5 מאוורר מפסיק לעבוד בלי שהמחשב יודע מזה? נשמע לי מוזר.

 

פורסם (נערך)

רפי, אני מופתע ממך... 

את האתגר הטכנולוגי אני משאיר למהנדסי החשמל של יצרני הרכב. מעשית כמובן שזה אפשרי. מה הבעיה לשים רכיב כמו דיודה שייתן למחשב אות דיגיטלי כל זמן שהמאוורר פועל?

 

דוגמה קלה - בפיז'ו סיטרואן יש נגד מהירויות. כאשר הוא מתקלקל המאוורר עובד רק במהירות גבוהה והמחשב יודע זאת. (אנחנו יודעים על קיומו של החלק הארור כי הוא מתקלקל דיי הרבה...)

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

מחשב הרכב מוציא אות הפעלה לממסר הפעלת מאורר הרדיאטור, מהירות 1 או מהירות 2

ואם מאורר הרדיאטוןר לא פועל, אז המחשב מזהה שאין ירידת סל"ד מנוע בגלל הפעלת המאוורר

ו"יודע" שהוא אכן לא פועל ויכול להתריע על תקלת פעולת המאורר רדיאטור.

בברכה  -  רפי לין

 

×
×
  • תוכן חדש...