Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות רכב פנאי קטן משומש, וביחוד ASX ופיג'ו 2008


calabasa
שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אילו הכל היה כל כך פשוט, לא היתה כמות כזאת של רכבי PSA עם מנועי 1.2 שכבר עברו החלפה.
יש כאן "הברקה" - רצועה טבולה בשמן בצירוף של הוראות ההחלפה שלה עם מרווח גדול מדי.
אילו הייתי מחזיק רכב כזה, הייתי מחליף את הרצועה כל 60 אלף קילומטרים, גם עם מק"ט חדש של הרצועה, בלי הקשר להנחיות היבואן ( שם זה כמעט כפול ).
אבל בשביל זה צריך לקנות רכב משומש עם קילומטראז' נמוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, yossiaviel כתב:

אם צריכת הדלק לא מעניינת אותך לך על זה. 

הייתה לי כזו, 2019. 0 תקלות. רכב מצויין. 

החיסרון היחידי, [אם אפשר לקרוא לזה ככה], צריכת דלק. אבל עדיין קצת יותר חסכוני בדלק אפילו מהספורטאגי 1.6.

 

עכשיו אני עם 2021. {בסמלון}.

הרבה יותר חסכוני בדלק מה-2019. גם יחסית למנועי 2 ליטר של חברות אחרות.

עם גיר טיפה שונה. לגבי אמינות, כמובן 0 תקלות.

 

אגב, איפה מצאת ביקורות שליליות, שקשורות לאמינות בקשר לרכב הזה? אפשר לינק?

לשאלתך, מצאתי במספר אתרים (בלי לחפש רחוק מדי, אלו התוצאות שעלו) ביקורת על האמינות של מיצובישי בשנים האחרונות באופן כללי, וחוות דעת צוננות על ה ASX בפרט. אבל בחלק מהמקומות מדברים על גרסאות ישנות יותר של הרכב, וכמו שאמרו כאן קודם, במקומות שונים בעולם יש קריטריונים שונים, מודלים שונים להשוואה ודרישות שונות. הנה כמה קישורים:

https://www.osv.ltd.uk/how-reliable-are-mitsubishi-cars/

https://www.whatcar.com/mitsubishi/asx/estate/review/n72/buying-owning

https://www.autoexpress.co.uk/mitsubishi/asx

https://www.carbuyer.co.uk/mitsubishi/asx/owner-reviews

 

לגבי צריכת הדלק - זו נקודה טובה. אני מניח שעם הקילומטראז' הנמוך למדי שלי (חישבתי 11000 לשנה בממוצע) זה לא סופר קריטי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

calabasa

קראתי את המאמרים הללו די מזמן.

מלבד זה, שברוב האתרים הללו, אינם מציינים את סיבת חוסר האמינות, [אם קיימת], הדגמים שמופיעים, אינם נמכרים אצלנו בכלל. חלקם זה דגמי דיזל, הגה בצד ימין, ללא אביזרי בטיחות . וחלקם עם ק"ם בשמיים. ולגבי היתר, הם רכבים פרטיים בכלל.

ה-ASX בעל מוניטין אמינות גבוהה מאוד. הסיבה שאתה רואה הרבה ביד 2, זה בגלל שנמכרו המון רכבים כאלה. גם לחברות ליסינג, וגם ב-0 ק"ם.

אגב, 50 % מהם, אם לא יותר, זה רכבים עם עבר של חברה כזו או אחרת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה בכיון שונה... 

קח את ה90 שיש לך, שים מקדמה על mg zs ev ותתקדם לרכב חשמלי, ג'יפון יש אומרים... 

תחסוך הרבה כי עלות טעינה מלאה, בבית זה 25 ש"ח שנותנים רשמית 263 ק"מ למרות שזה תלוי מהירות וסגנון נהיגה ככה שאפשר להוציא יותר. 

מרווח יותר מasx, מהנה לנהיגה, בטיחותי, חסכוני, שקט וחשמלי מלא... 

כמובן שאני כותב את זה כי יש לי כזאת אז אם יש עוד שאלות, אשמח לענות. 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, bero כתב:

המלצה בכיון שונה... 

קח את ה90 שיש לך, שים מקדמה על mg zs ev ותתקדם לרכב חשמלי, ג'יפון יש אומרים... 

תחסוך הרבה כי עלות טעינה מלאה, בבית זה 25 ש"ח שנותנים רשמית 263 ק"מ למרות שזה תלוי מהירות וסגנון נהיגה ככה שאפשר להוציא יותר. 

מרווח יותר מasx, מהנה לנהיגה, בטיחותי, חסכוני, שקט וחשמלי מלא... 

כמובן שאני כותב את זה כי יש לי כזאת אז אם יש עוד שאלות, אשמח לענות. 

זה לא רעיון רע בכלל, זה בטוח. אמנם ה-90 אלף שציינתי כוללים כבר הלוואה, אבל שינוי כיוון והגדלת ההלוואה בשביל לחסוך בהוצאות דלק שוטפות זה לא בלתי אפשרי. במקור כששקלתי לקנות חדש עם השקעה גדולה יותר חשבתי על הקאמיק החדשה של סקודה כי בתור ג'יפון ברמת גימור בסיסית (אחרת זה יקר לי מדי) היא המאובזרת ביותר והיא גם די חסכונית יחסית. אז גם אם היא לא הכי זולה אבסולוטית, היא נשמעת משתלמת. אבל מאז הלכתי יותר לכוון של יד שניה בפחות הלוואה. לגבי חשמלית אני פשוט לא לא יודע מספיק. למשל מה יקרה בשוק בעתיד והאם אפשר יהיה למכור בקלות? מתי אצטרך וכמה יעלה להחליף סוללה? האם לא כדאי להמתין טיפה שהטכנולוגיה תהיה נפוצה יותר? מה האמינות לטווח ארוך? אני צריך לקרוא על זה קצת...   

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.6.2021 בשעה 08:42, wildlands2019 כתב:

לא חסרים כאלה שמחליפים אפילו לפני הזמן ומתחילים לסבול מצריכת שמן מטורפת עד שביקת מנוע מוחלטת.

איזה קשקוש ,אין שום קשר בין תהליך החלפת הרצועה לבין פתאום צריכת שמן מוגברת,זה לא יכול לקרות כי אין שום קשר בין הדברים במנוע.

אנשים עשו 1+2=7 ,זה לא נכון.

בתאריך 7.6.2021 בשעה 08:46, vladclar כתב:

אילו הכל היה כל כך פשוט, לא היתה כמות כזאת של רכבי PSA עם מנועי 1.2 שכבר עברו החלפה.
יש כאן "הברקה" - רצועה טבולה בשמן בצירוף של הוראות ההחלפה שלה עם מרווח גדול מדי.
אילו הייתי מחזיק רכב כזה, הייתי מחליף את הרצועה כל 60 אלף קילומטרים, גם עם מק"ט חדש של הרצועה, בלי הקשר להנחיות היבואן ( שם זה כמעט כפול ).
אבל בשביל זה צריך לקנות רכב משומש עם קילומטראז' נמוך.
 

ברור,אבל הכשל כאן הוא ברמת היצרן/יבואן ולא ברמת הרכב כפי שאתה אומר.

אם לובנסקי היו מורידים הוראה למוסכים לבדוק היטב את הרצועות בכל טיפול או רחמנא ליצלן ריקול על הרצועות לא היית שומע מילה על כל זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.6.2021 בשעה 13:10, calabasa כתב:

זה לא רעיון רע בכלל, זה בטוח. אמנם ה-90 אלף שציינתי כוללים כבר הלוואה, אבל שינוי כיוון והגדלת ההלוואה בשביל לחסוך בהוצאות דלק שוטפות זה לא בלתי אפשרי. במקור כששקלתי לקנות חדש עם השקעה גדולה יותר חשבתי על הקאמיק החדשה של סקודה כי בתור ג'יפון ברמת גימור בסיסית (אחרת זה יקר לי מדי) היא המאובזרת ביותר והיא גם די חסכונית יחסית. אז גם אם היא לא הכי זולה אבסולוטית, היא נשמעת משתלמת. אבל מאז הלכתי יותר לכוון של יד שניה בפחות הלוואה. לגבי חשמלית אני פשוט לא לא יודע מספיק. למשל מה יקרה בשוק בעתיד והאם אפשר יהיה למכור בקלות? מתי אצטרך וכמה יעלה להחליף סוללה? האם לא כדאי להמתין טיפה שהטכנולוגיה תהיה נפוצה יותר? מה האמינות לטווח ארוך? אני צריך לקרוא על זה קצת...   

כיום יש אחריות של 8 שנים או 150 אלף ק"מ על הסוללה וקצב הדעיכה שלה מאוד איטי כי יש קירור מים. סיכוי גדול שלא תצטרך להחליף. להמתין טיפה, לא הרכבים שיש כיום טובים מספיק. 

לדעתי אנשים יעדיפו את החשמליות בעתיד ראה חיזוק לכך בצעד של יצרני הרכב שלכולם יש דגמים חשמליים וחלקם מפסיקים ייצור של מנוע רגיל. 

תקרא, תבדוק ותעשה נסיעה כי החוויה שונה ומהנה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נא לא להפוך את הדיון לפוסט נוסף על רצועת הטיימינג, יש דיון בפורום הטכני, פותח השירשור מוזמן לקרוא:

רצועת טיימינג.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...