Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי כריזמה 2003, עם נורית מנוע שמתריעה על חיישן חמצן קדמי תקול.

כל מוסך שדיברתי איתו רוצה באזור 700-800₪ על תיקון החיישן.

חיפשתי בגוגל באמצעות המקט של החיישן(Mr507846
1588a020)

החלק עולה באזור 50-60₪

האם זה הגיוני?

יש מוסכים שיסכימו להחליף את החיישן החיישן שאני קונה ומביא להם?

מה העלות הצפויה?

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, otak כתב:

יש ברשותי כריזמה 2003, עם נורית מנוע שמתריעה על חיישן חמצן קדמי תקול.

כל מוסך שדיברתי איתו רוצה באזור 700-800₪ על תיקון החיישן.

חיפשתי בגוגל באמצעות המקט של החיישן(Mr507846
1588a020)

החלק עולה באזור 50-60₪

האם זה הגיוני?

יש מוסכים שיסכימו להחליף את החיישן החיישן שאני קונה ומביא להם?

מה העלות הצפויה?

מוסך שמכבד את עצמו יגבה להערכתי 150--200 לפני מעמ עבור העבודה ( שלוקחת מספר דקות בלבד אם החישן נפתח באופן חלק)

למרות שאני חושב שכן תמצא מי שיתקין בפחות.

 

לגביי עלות החלק אני לא חושב שהוא עולה 50 שקלים, אלא אם מדובר בחיישן סיני.

 

אתה יכול לחפש ברשת חיישן תואם מקור DENSO (בחול) שעלותו אני מעריך 300-350 שקלים , ולהתקין בעצמך או להביא לבעל מקצוע ( שלמען האמת אין הפרש גדול מידיי )

 

 

עריכה אחרונה על ידי barak5915
×
×
  • תוכן חדש...