Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שברולט סוניק 2014 RS עם 6 רמקולים 2 קדימה 2  טווטרים ו2 מאחורה גודל של הרמקולים 6 3/4 שזה 6.75

אני רוצה להחליף את הרמקולים ומחפש רמקולים טובים במחיר טוב ולא יודע אם לקנות בארץ או בחול.

אני לא מבין כל כך בתחום הזה אז אני יסתמך עליכם. מוכן להשקיע את העבודה אני רוצה לעשות.

אשמח להמלצות ממי שקנה שיגיד איזה חברה מחיר ואיפה הוא קנה.

וראיתי סרטונים בחול שמישהו החליף את הרמקולים באוטו ושם מגבר בלי סאב וופר .אשמח למידע קצת מי שיכול להסביר בכללי על איך זה עובד 

ואני לא רוצה סאב רק להחליף לרמקולים איכותיים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום מה נשמע

 

 

איזה מערכת ראש - מולטמדיה קיימת אצלך? אשמח שתעלה תמונה

כמה אתה מוכן להשקיע?

 

הסט המומלץ לשיתן לך תמורה לכסף

 

זה סט קומפוונט מקדימה (רמקול וטויטר בכל דלת)

מגבר 4 ערוצים

וכן - סאב וופר קיימים בשוק המון פתרונות לסאבים קטנים שלא יתפסו לך מקום ויעשו את העבודה

 

 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

זה המולטימדיה שיש לי.

עכשיו לגבי סאב וופר זה אוטו קטן עם באגז קטן אז בינתיים אני לא רוצה סאב פשוט להביא רמקולים טובים שיספיקו. נגיד לחבר שלי יש שירוקו 2014 אני חושב, ויש לו שם רמקולים קטלניים שהגיעו מהחברה ואני חושב שהם מספיקים ולא צריך סאב.

תגיד לי כמה רמקולים נגיד כמו שיש בשירוקו עולים אם אתה יודע

ולגבי תקציב אני לא יודע תן לי כמה הצעות שאני יראה איזה רמה ואז אני ידע כמה אני מוכן להשקיע

6EF26E75-071C-4D80-A41E-256283550585.png

×
×
  • תוכן חדש...