Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3008 1.2 / C5 aircross 1.6 חדש


80s ghost
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

לאחר מס' ביקורים ונסיעות מבחן וחפירה בארכיון הפורום, מנסה להחליט מי הפיינליסט:

אנחנו משפחה עם 3 ילדים, ש-99% מהזמן נוסעת בתוך העיר נסיעות קצרות, ובסופ"ש מטיילים.  תקציב הגג יאפשר את ה-1.2 בדרגת הפרימיום , או ה- c5 בדרגה הבסיסית (feel).  

 

מתקשה להחליט בין הדגמים- בשניהם הנהיגה נוחה. הביצועים לא חשובים וגם ככה לא הרגשתי הבדל מהותי ביניהם (נסעתי את המסלול היומי שלנו, כול לעליות תלולות). 

הc5 יותר מרווח (בגאז'!) שזה פלוס גדול, אבל הוא מרגיש הרבה יותר פשוט בהשוואה לפג'ו בפנים.  הגג הפנורמי בפג'ו גורם לך לחייך, אבל אני חושב שבקיץ יוביל לתסכול מהחום בפנים. המחיר- כמעט זהה.

לא יודע לחזות מי ישמור על הערך ויהיה אמין יותר בטווח ה-4 שנים הקרובות (3008 כנראה בנק' פתיחה יותר טובה לאור ההיסטוריה שלו בשמירת ערך בשנים האחרונות, על ה c5 אי אפשר לדעת באמת, אך מס' המסירות גורם לי לחשוד שהוא יירד יותר)

 

מתקשה לקבל החלטה מי מהם יהיה "נכון יותר".  אשמח לשמוע מה דעתכם:

1. 3008 או c5 במנועים האלו?

2. ואם 3008 - active pack אל מול הפרימיום? 

 

תודה לכולם :) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ל-C5 מושבים נפרדים מאחור נכון? זה גם פקטור עם שלושה ילדים.
לגבי הסאנרוף בפיז׳ו, אין שום בעיה בקיץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וגם אם לך זה יפריע ניתן להתקין ציפוי שמסנן את קרינת ה UV ומפחית בהרבה את החום שנכנס.

אני עם ה3008 ואני מרוצה מאד,ה3008 שומר על ערכו וסחיר בצורה משמעותית מהסיטרואן,הוא פחות רך אבל יותר דינמי ומהנה לנהיגה,שניהם מאד שקטים .

כעיקרון,לדעתי הדבר הנכון הוא תמיד לרכוש את רמת הגימור הגבוהה,מעבר להנאה ממנה היא תמיד תימכר יותר בקלות כי אנשים תמיד רוצים לקנות רכב מאובזר כמה שיותר ,ההפרשים כמשומש קטנים יותר בין רמות הגימור.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סביר שהפיזו תשמור על ערכה טוב יותר מהסיטרואן. גם רמת איבזור גבוהה יותר תסייע במכירה ושמירת ערך עתידיתץ

אני הייתי בוחר בפיזו 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיית חום בקיץ,

אני מאלה שמאוד אוהבים גג נפתח או פנורמי נפתח, מבחינתי זה הופך את הרכב להרבה יותר כייפי, אני משתמש בזה כל יום, אפילו בקיץ, בימים החמים מאוד בעיקר בבוקר ובערב.

אני גם מצטרף על ההמלצה ל3008 פרימיום, זה ללא ספק אחד הרכבים הכי מוצלחים בתולדות פיג'ו.

אך אני ממליץ לך להתאמץ וללכת על ה1.6 ולא ה1.2, כי מבחינת אמינות הוא בליגה אחרת,

כי ה1.6 הרבה יותר חזק, אמין יותר, עם שרשרת טיימינג ולא רצועה, וצריכת הדלק אמנם גבוהה יותר, אך ממש ממש טיפה, וזה מניסיון של קצת יותר משנה וחצי וכ15K ק"מ עם דגם ה180 כ"ס 8 הילוכים.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...