Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האור של כפתורי המזגן עובד, והמדחס נשמע שנכנס לפעולה שאני לוחץ על AC
אך בכל השלב הזה המזגן לא מוציא כלל אויר.

יש פיוז מיוחד רק למפוח של המזגן? או בגלל ששאר הדברים עובדים זה לא בעיה בפיוזים...
יש למישהו כיוון? פתאום שבק הלך לו המזגן..

פורסם

האם המפוח כן עובד במהירות מקסימלית ? בדוק וחזור לדווח.

 

בדרך כלל קיים פיוז נפרד למפוח. בדוק בספר הרכב היכן הוא נמצא.

 

קח בחשבון שאם הפיוז נשרף כנראה שקיימת בעיה במפוח או בחיווט שלו.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא עובד בכלל המפוח בשום מהירות

זה קרה לי פתאום שהנעתי את הרכב ומיד הדלקתי את המזגן על עוצמה חזקה מאוד...
אבל ממש באותו שנייה של ההנעה. יש מצב זה גרם לשריפת הפיוז אם זו הבעיה
 

פורסם

שני הפיוזים של BLOWER MOTOR שלמים

אם הרגליים של הפיוז יחסית שחורות אבל הנתיך באמצע שלם, זה פיוז תקין? עלול ליצור תקלה? 

פורסם (נערך)

תבדוק באור יום גם את בית הפיוז. אם הרגלים שחורות נקה אותם בעזרת אלכוהול.

 

אם תוכל לעלות צילום מקרוב של בית הפיוזים הדבר יכול לעזור.

 

בכול מקרה אתה יכול לבדוק בעזרת רב מודד בצורה פשוטה האם מגיע מתח לפיוז והאם קיים מתח גם אחרי הפיוז כאשר המפוח עובד.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...