Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב, 

אחרי חקירות ונסיעות מבחן הגענו למסקנה שהרכבים שמדייקים לצרכים שלנו הם: 

קארוק ל3 שנים או קודיאק ל6 שנים. 

הבעיה היחידה שלי היא DSG כרגע. אני ממש ממש לא רוצה להתעסק עם גירים. 

לדעתי יש כבר מספיק נסיון עם התיבות DSG 7 כדי לדעת אם הן עברו 3 שנים שקטות. אני לא בקיא מה רטוב/יבש 6או7 אבל אשמח לכיוון בנושא והמלצה אם להחליף את ההתלבטות ל: 

5008 ל6 שנים או 3008/cx5 ל3 שנים. 

תודה רבה 

עריכה אחרונה על ידי elbazel
פורסם

קודיאק מגיע עם DSG שבעה הלוכים רטוב.

 

קארוק מגעי עם DSG שבעה הילוכים יבש ואפשר לקבל אחריות לשלוש שנים.

 

ה-DSG7 היבש הוא התיבה הנפוצה ביותר בישראל בפער. למעלה מ-250000 כלי רכב המשתמשים בתיבה הזאת נוסעים בכבישי ישראל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קארוק? האחות אטקה של סיאט תהיה זולה ומאובזרת יותר. 

קודיאק? עבר מתיחת פנים שעדיין לא הגיעה לארץ. 

 

אם נשווה קארוק ל-3008. יש יתרון גדול לפיג'ו. במיוחד בדגם הפרימיום. 

קודיאק ל 5008. לפיג'ו 3 מושבים נפרדים בשורה 2 ורצפה שטוחה. 

הגיר בפיג'ו (כנראה) יהיה אמין יותר. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

חסר פה קצת מידע..

- האם יש צורך בשבעה מושבים? (לדעתי לא אחרת הקארוק לא היה אופציה)

- היכן נוסעים, האם זחילה בפקקים שעה וחצי / שעתיים ביום או נסיעה רגילה כולל בין-עירוני וכד'..?

- מה הסכום העומד בידך לרכישה? יש הבדל בין קארוק סטייל לקודיאק ספורטסליין 

- איזו גרסה של הרכבים אתם מעוניינים לרכוש? כי ייתכן ואטקה FR תיתן יותר עבור השקל מול קארוק שאינה הגרסה המאובזרת ביותר

- גם בהמלצות של ה3008/5008 - אילו מנועים על הפרק? אילו רמות גימור? כי יש פה הבדלי סכומים משמעותיים

 

לדעתי בכל מקרה, המאזדה בכלל לא אופצייה בשיקולים הללו.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

תודה על כל ההתייחסויות.

ההתלבטות היא 5 מושבים רחב ל3 שנים, או 7 מושבים ל6 שנים. אני אוהב להחזיק רכב הרבה זמן ולכן נוטה לכיוון 7 מושבים. 

בתוך כל זה האופציות השונות ל5 מושבים אטקה מעט קטנה יותר מהקארוק והcx5 הוא אוםציה אבל פחות חסכוני. לגבי מנוע רמות גימור וכו, לא הגעתי לזה וזה הפרמטר הפחות חשוב, הכי חשוב זה שמירת נתיב אקטיבי. 

הנסיעה משולבת, 20אלף בשנה. 

 

 

פורסם (נערך)

קח בחשבון שההבדלים במחיר בין רמות הגימור גדולים, לכן שאלתי.

אני גם פחות מבין את ההתחשבות ב-5 מקומות + 7 מקומות בו"ז - האם יש כוונה להרחבת המשפחה? לא ענייני,

אבל,

אם כן, אז בהחלט הייתי שוקל את הקודיאק 7 מקומות ברמת גימור גבוהה כמו הספורטסליין או L&K (במיוחד אם זה לכמה שנים..) - מאמין שתקבל שם מבחינת בטיחות את מה שאתה מחפש

(לא ראיתי שעודכנו פרטים על הדגם של מתיחת הפנים, אבל מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב קיימת כבר כיום - רמה 6 מבחינת הדירוג של משרד התחבורה)

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

תודה על התשובה. כן יש כוונה להתרחב+ כלב + כסאות בטיחות ואורך חיים. אז ה7 מושבים ישרת יותר טוב ל6 שנים הקרובות..

התקציב הוא 200 , לכן רמות הגימור היי אנד פחות יתאימו. כנראה הקודיאק סטייל תתאים. אז אתה ממליץ קודיאק או 5008?  

פורסם
לפני 14 שעות, zvit כתב:

קודיאק מגיע עם DSG שבעה הלוכים רטוב.

גם ב-1.5TSI?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, Super_T כתב:

אם כן, אז בהחלט הייתי שוקל את הקודיאק 7 מקומות ברמת גימור גבוהה כמו הספורטסליין או L&K (במיוחד אם זה לכמה שנים..) - מאמין שתקבל שם מבחינת בטיחות את מה שאתה מחפש

יש הבדל של קומפקטית חדשה בין קארוק סטייל (מאובזרת בנדיבות אבל לא הבכירה ביותר) לקודיאק ספורטליין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 דקות, Night Driver כתב:

יש הבדל של קומפקטית חדשה בין קארוק סטייל (מאובזרת בנדיבות אבל לא הבכירה ביותר) לקודיאק ספורטליין.

מה ההבדלים? לא הרבה למעט חור גדול הרבה יותר בכיס

לקודיאק הנוכחי אין מערכת שמירת נתיב טובה אלא רק תיקון קטן כשממש צריך, לא ניתן להסתמך עליה כלל (תקף לכל הגרסאות).

במתיחת פנים המערכת שמירת נתיב תעבוד עם חומרה ותוכנה אחרים שיתנו כנראה מענה מושלם.

פורסם
לפני כשעה, אליהו שבת כתב:

מה ההבדלים? לא הרבה למעט חור גדול הרבה יותר בכיס

שני דגמים שונים ברמות גימור שונות,
והרבה מאוד הבדלים, 
אולי צריך לשים כאן הפניה לשרשור על איכות הגימור והחומרים ברכב 🙄🙂

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני 4 שעות, dorsht כתב:

גם ב-1.5TSI?

 

כן

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...