Jump to content

elbazel

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

מוניטין

1 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. התלבטות בגזרת הסטיישנים. קאיה סיד סטיישן 1.5 החדשה מציעה מפרט טוב , מבחן היה אחלה. אשמח לחוות דעת . האם לדעתכם פורד פוקוס אקטיב טורר עדיפה? או קאיה נירו פלאגאין הייבריד. מחיר הטויוטה קורולה ספייס מחוץ לתקציב. תודה רבה
  2. תודה על התשובה. כן יש כוונה להתרחב+ כלב + כסאות בטיחות ואורך חיים. אז ה7 מושבים ישרת יותר טוב ל6 שנים הקרובות.. התקציב הוא 200 , לכן רמות הגימור היי אנד פחות יתאימו. כנראה הקודיאק סטייל תתאים. אז אתה ממליץ קודיאק או 5008?
  3. תודה על כל ההתייחסויות. ההתלבטות היא 5 מושבים רחב ל3 שנים, או 7 מושבים ל6 שנים. אני אוהב להחזיק רכב הרבה זמן ולכן נוטה לכיוון 7 מושבים. בתוך כל זה האופציות השונות ל5 מושבים אטקה מעט קטנה יותר מהקארוק והcx5 הוא אוםציה אבל פחות חסכוני. לגבי מנוע רמות גימור וכו, לא הגעתי לזה וזה הפרמטר הפחות חשוב, הכי חשוב זה שמירת נתיב אקטיבי. הנסיעה משולבת, 20אלף בשנה.
  4. שלום רב, אחרי חקירות ונסיעות מבחן הגענו למסקנה שהרכבים שמדייקים לצרכים שלנו הם: קארוק ל3 שנים או קודיאק ל6 שנים. הבעיה היחידה שלי היא DSG כרגע. אני ממש ממש לא רוצה להתעסק עם גירים. לדעתי יש כבר מספיק נסיון עם התיבות DSG 7 כדי לדעת אם הן עברו 3 שנים שקטות. אני לא בקיא מה רטוב/יבש 6או7 אבל אשמח לכיוון בנושא והמלצה אם להחליף את ההתלבטות ל: 5008 ל6 שנים או 3008/cx5 ל3 שנים. תודה רבה
  5. תודה על התגובות. הסיטרואן בהחלט קיבלה המון תשבוחות על נוחות + מערכת הנעה קלאסית וטובה ואחריות ארוכה, אופציה רלוונטית צריך לבדוק, אגב, העיצוב ושילוב צבעים מאוד מוזר לי. אופל מאוד מפתה. הבנזין לא מספיק חסכונית בדרישות והדיזל עושה 12.5 למאה. אני ממש לו חובב יציאות וחריכת אספלט אבל זה נתון קצת מוגזם בעיני. אבדוק את הסיטרואן. לגבי הנירו, עשיתי נסיעת מבחן לפני שנתיים, הרגיש לי בפנים מרחב של סדאן עם כמה סמ מעל הראש.. אז היא גבולית בהיבט הזה. תודה לגבי MG hs עשיתי נסיעת מבחן. התרשמתי לטובה מהרכב ומהעסקה. השאלה האם אחריות ארוכה (5 שנים) יכולה באמת לפצות על חוסר אמינות (במידה ומתבררת חוסר אמינ ו ת) ?
  6. היי wildlands . אתה מחזיק בפורק פוקוס טורר או הx ? מוודא מדובר ברכב חדש ועדיין אתה חווה את התיאורים הללו?? תןדה רבה
  7. שלום רב, אנו בתהליך חיפוש רכב למשפחה. תינוק + ילד קטן, לפעמים כלב מצטרף לנסיעות, ובגאז לעגלה ומזוודה. הרכב יסע 17אלף בשנה. יומיות של 50 קמ , ו2 נסיעות של 150קמ בחודש. מה חשוב ברכב: אמינות/אחריות ארוכה. הכוונה להחזיק ברכב 4 שנים לפחות אולי יותר בראש שקט מאוד. חובה - מערכת קרוז אדפטיבית, זחילת פקקים ושמירת מרכז נתיב טובה קריטי. נוחות - שקט ונוחות מושבים יותר חשוב ממתלים או התנהגות נהיגה דינאמית. ביצועים - חסכוני יותר חשוב מספורטיבי. ממה להימנע: אמנע ממש מ CVT *חושש מאוד מ DSG *אף פעם לא החזקתי אצלי רכב דיזל או היברידי. דגמים שעניינו עד כה: פוקוס אקטיב טורר, נירוmg hs phev, 3008 , אוקטביה ספייס (מגיעה רק ברמת גימור הבינונית וכמובן עם dsg /: ) , זהו.. אשמח לעוד רעיונות..דיעות , המלצות מחוויה אישית. האירו את עיני🙏 למה אין רכבי סטיישן בארץ🧐 תודה רבה רבה
  8. שלום רב, מתלבט לפני קניית רכב חדש. כוונות: רכב ל-6 שנים לפחות (אמין). שני ילדים קטנים + כלב. מרווח מאחורה עם בגאז גדול. חסכוני בדלק + אבזור בטיחות. 17 אלף קמ בשנה. חצי עירוני /בינעירוני. תקציב 150 מתחברים לסגמנט של סטיישן אבל לא שוללים רכב פנאי בתקציב. דגמים מעניינים שראינו הם: אוקטביה סטיישן/פורד אקטיב טורר/ קאיה סיד סטיישן החדשה. מה חסרונות של הפורד? לא מכיר את החברה מספיק. האם יש מה לחשוש מעט מהDSG 7 של האוקטביה למשך 6 שנות אחזקה? קאיה סיד ללא מערכת שיוט מסתגלת.. האם יש מכונית מומלצת אחרת? תודה רבה
  9. דיזל זה פחות הכיוון כרגע. לגבי הפיגו 308 ב100k, הפער במחיר מפתה מאוד אך גם מרתיע..על הנייר מגיעה במפרט לא רע עם חוויית כביש ממש טובה. אמינות זה הסיפור?? משתף במחשבה, גם עם אחזקה יותר הדוקה ואולי איזה תיקון אחרי 5 שנים (מה שלא יקרה עם קורולה) אולי ההפרש של 35k שח לטובת הפיגו שווה את זה. לגבי קאיה סיד ה2019 שבדקתי בנזין מוגדשת אמורה לעמוד בנתון של 1ל15 משולב.
  10. שלום לחכמה, מחפש רכב סטיישן חדש לבעלות פרטית. מתלבט בין מספר דגמים. הפרמטרים בגדול מהחשוב לפחות חשוב. -צריכת דלק טובה מ15 קמ לליטר -תא נוסעים ומטען מרווח (יתרון לרכב המרווח) -אמינות : מתכנן להחזיק את הרכב 7 שנים לפחות. -בידוד רעשים ומהמורות -זריזות -עיצוב ואבזור לאחר בדיקה עלו הכיוונים הבאים: טויוטה קורולה ספייס (ts) בערך 138k שח פיגו 308 sw בערך 110k ש"ח קאיה סיד סטיישן בערך 130k שח ( גם רובוטית כפולה, לא dsg קלאסית אבל חושש) הסקודה הכי התאימה מבחינת הגודל אבל די ירדה מהפרק בגלל סוגיית ההתעסקות עם תיבות dsg. אז מה דעתכם? אם יש עוד כיוונים אשמח לשמוע. תודה רבה
  11. לפני חודשיים התחדשתי במאזדה 3 חדשה 2000 סמ"ק ואני ממש מרוצה.טפוטפוטפו גם אני הייתי בדילמה של ה 1600 או 2000. כביש מהיר ה 2000 יותר חסכונית . עד עכשיו טנק ראשון 12.4 ק"מ לליטר טנק שני 11.8 ק"מ לליטר. אני די מרוצה מהצריכת דלק. ההבדל הוא 10000 ש,ח והתמורה היא: סאן רוף-אף פעם לא היה לי סאן רוף ורק לאחרונה גיליתי את נפלאותיו. האוטו מואר ומאוורר פשוט תענוג. מערכת יותר טובה - שומעים מצויין ביחס ל2008. ג'אנט וצמיגים- מרגישים ושומעים כל חריץ בכביש, אחיזה מצויינת(מרגיש כמו קארטינג). וזה עניין אישי לדעתי. אני אוהב אוטו דבוק לכביש, וזו התחושה שאתה מקבל. פנסי ערפל-סתם יפה ולא מעבר. מנוע חזק יותר- נחמד. בקרת שיוט - נחמד, לא יותר. בצבע לבן מטאלי האוטו נראה מצויין אבל זה כבר עניין של טעם. נסעתי על ה 2008 גם 1600 וגם 2000 ויש שיפור ניכר בנוחות של החדשה. עם ה 2008 אתה עולה על במפר וקופץ לשמיים. עכשיו האוטו משכך את זה יפה מאוד. לכותב השרשור גם אצלי בצד ימין אין כיסוי לכונסים ובצד שמאל הכונסים אטומים. זה נראה כמו כניסת אוויר לקירור משהו אבל מעניין. לא שמתי לב לזה עד שקראתי את ההודעה שלך. לא יצא לי לבדוק את הC4.
×
×
  • תוכן חדש...