Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 המחודש בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, פבל כתב:

אני (ואני מניח שכולנו) לא בדיוק האדם הממוצע. ונכון שלא נהגתי על ה-5008 עם המנוע הזה, בטח שלא כשהוא מלא באנשים וציוד. אבל נהגתי ב-3008 עם המנוע הזה ותכלס ביננו, הוא מספק לחלוטין.

הנפח וההספק לדעתי מספקים רק חלק מאוד קטן מהתמונה בכל הנוגע למנועי טורבו קטנים, ויש שני פרמטרים מאוד חשובים נוספים שצריך לזכור.

הראשון הוא שלמנוע הזה יש 23.5 מומנטים, שזה מקביל - בעולם המנועים האטמוספריים - לנפח של 2.2-2.4 ליטר (פלוס-מינוס). והמומנטים האלה כמובן מגיעים בסל"ד הרבה יותר נמוך ממה שהם היו מגיעים במנוע אטמוספרי, אז יש פחות תחושה של "מאמץ". 

השני הוא נתון ה-0-100, שעומד על קצת מעל 10 שניות. מאוד דומה לזה של פיג'ו 306xsi, ואני לא זוכר שמישהו אי פעם קרא למנוע שלה "חלש כל כך" :) ונכון, זה כמובן נתון עם נהג בלבד (אבל זה ככה בכל המכוניות) ונכון שאי אפשר לבסס עליו את הכל, אבל זה נותן איזושהי הערכה לא רעה בסך הכל.

באמת שלא ניסיתי להוציא ממך תגובה צינית בכוח 😶

אבל 0-100 של מעל 10 שניות לא נחשב לדעתי לביצועים טובים כיום, כשרוב ה-SUV-ים והפרטיות מציגים ביצועים של 8 וחצי שניות 0-100 ויש גם שפחות,
אני מניח שזו פונקציה של מחיר..
אני בהחלט מקבל את מה שרשמו קודם לתגובה שלך ש:
 

לפני 10 שעות, save כתב:

כשיש משפחה עם הרבה זאטוטים עוצמת המנוע היא שיקול משני לרוב הרוכשים. יש שיקולי אחסון , בטיחות וכאלה שבאים קודם.


כמו שרשמתי,
במקרה שלי - שהנושא רחוק ממני (משפחה, ילדים, בוסטרים וחישוב כמות היושבים לפי הגילאים), התמקדתי בזה שמנוע ה-1.6 טורבו של פיז'ו טוב בהרבה למשימה הזו של הנעת בלוק (אוירודינאמי ככל שיהיה) במשקל 2+ טון כשהוא עמוס ללא מאמץ יתר (נגיד טיול לירושלים / הכרמל / לצפון הרחוק / חרמון - היכן שלא הכל מישורי וסטנדרטי).
השאלה שלי היתה תמימה לחלוטין ורצינית לגמרי - לא צינית.😳
יצא לי לנהוג ב-3008 עם המנוע הזה (מודל 2019) והרכב נסע מצויין, אין לי ספק שה-5008 יזוז בצורה מספקת גם הוא.
רושם שוב, אני מניח שהחברים בפיז'ו עשו את שיעורי הבית שלהם ולכן המנוע קיים בקטגוריה.
אתן למי שרוצה לרכוש אותו להינות משימושיותו של הרכב בסופו של יום כפי שציינו מעלי.

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 31 דקות, Super_T כתב:

באמת שלא ניסיתי להוציא ממך תגובה צינית בכוח 😶

אני אני אני אני... באמת שלא ניסיתי להיות ציני... 😳 זה אשכרה היה רציני.

 

לפני 32 דקות, Super_T כתב:

אבל 0-100 של מעל 10 שניות לא נחשב לדעתי לביצועים טובים כיום, כשרוב ה-SUV-ים והפרטיות מציגים ביצועים של 8 וחצי שניות 0-100 ויש גם שפחות,

ברור שזה לא נחשב לביצועים "טובים" היום, אבל לחלוטין מספקים. ביצועים של 8 וחצי שניות עדיין נחשבים טובים (מאזדה 3 ולאון 1.5 עושות 8.4 והן נחשבות זריזות בהחלט) קורולה או איוניק עושות 10.9 ו-11.1 בהתאמה, וספורטאז' 2.0 עושה גם קצת מעל 11, ואני לא מכיר שמתייחסים אל המכוניות האלה כעגלות. לכן נתון של 10 שניות הוא כאמור "סביר לחלוטין" ולהרבה (אני מניח) אנשים הוא לא יהווה שנמוך. 

ההתייחסות ל-xsi אגב, הייתה פשוט כדי לתת פרופורציה ולהמחיש ש-10 שניות זה לא כזה נורא (לאנשים נורמליים, כן? זה 15 שנה בערך בזמן של חברי CF).

האם זה טוב? לא. ממש לא. אבל זה גם לא נורא. בקטגוריה הזו אפילו ה-12.7 של אקסטרייל דיזל (או 11.5 של הבנזין - למרות יותר נפח ותיבת DCT), או 12.1 של אאוטלנדר לא ממש נחשב לנורא. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתכ'ת שרשור פתחתם לנו כאן...קודם כל רבי אליהו צריך להתוודות כאן בציבור ולחדד את העניין שמלכתחילה חיפש ברצינות 5008 משומשת ולאחר שלא מצא משהו שמצא חן בעיניו, רק אז הלך לרכוש את הקודיאק, שהיא בחירה טובה כשלעצמה. אני בכלל לא מבין את ההיתנגחויות כאן; כרגע אני עם ה 5008 ומאוד נהנה ואולי מתי שהוא אחליף לקודיאק (דיזל) וגם מאוד אהנה (ואולי לסורנטו החדש, ואולי לסיאט  טראקו אם יגיע, ואולי... ואולי לא השכמתי עם שחר לגן, לעבדו בזיעת אפי). הדקויות בין 2 הרכבים הם ממש עניינים של אופי והעדפות ובכלל לא משהו של יותר טוב/פחות טוב. מילא היינו מדברים כאן על השוואה מול פחלאנדר או איכסטרייל אז ניחא, שם באמת יש הבדלים רציניים, ועדיין גם הם 2 רכבים שבסך הכל טובים.

 

לסיכום: לדעתי קצת נסחפתם, שכל אחד יקנה מה שמתאים לו ויהנה מזה. אם למישהו יש צורך בלתי מוסבר להגן בחירוף נפש על רכישה כזאת או אחרת בכדי להצדיק את ההשקעה שאולי לוותה בהתלבטות גדולה בין השניים, אז קבלת חיזוקים מפה או משם לעולם לא תבטל את ההתלבטות האמיתית כשלעצמה. מבחינתי אין בחירה מושלמת, אני יודע שרכשתי רכב לא מושלם אבל הוא הכי טוב בשבילי. גם הקודיאק לא מושלם אבל הוא הבחירה הטובה למי שרכש אותו. בסופו של יום ההתלבטות תמיד תהיה שם כי בסופו של דבר ככל הנראה רק שילוב של ה 5008 והקודיאק היה נותן את הרכב האולטימטיבי...(;-

 

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, ST12345 כתב:

חתכ'ת שרשור פתחתם לנו כאן...קודם כל רבי אליהו צריך להתוודות כאן בציבור ולחדד את העניין שמלכתחילה חיפש ברצינות 5008 משומשת ולאחר שלא מצא משהו שמצא חן בעיניו, רק אז הלך לרכוש את הקודיאק, שהיא בחירה טובה כשלעצמה. אני בכלל לא מבין את ההיתנגחויות כאן; כרגע אני עם ה 5008 ומאוד נהנה ואולי מתי שהוא אחליף לקודיאק (דיזל) וגם מאוד אהנה (ואולי לסורנטו החדש, ואולי לסיאט  טראקו אם יגיע, ואולי... ואולי לא השכמתי עם שחר לגן, לעבדו בזיעת אפי). הדקויות בין 2 הרכבים הם ממש עניינים של אופי והעדפות ובכלל לא משהו של יותר טוב/פחות טוב. מילא היינו מדברים כאן על השוואה מול פחלאנדר או איכסטרייל אז ניחא, שם באמת יש הבדלים רציניים, ועדיין גם הם 2 רכבים שבסך הכל טובים.

 

לסיכום: לדעתי קצת נסחפתם, שכל אחד יקנה מה שמתאים לו ויהנה מזה. אם למישהו יש צורך בלתי מוסבר להגן בחירוף נפש על רכישה כזאת או אחרת בכדי להצדיק את ההשקעה שאולי לוותה בהתלבטות גדולה בין השניים, אז קבלת חיזוקים מפה או משם לעולם לא תבטל את ההתלבטות האמיתית כשלעצמה. מבחינתי אין בחירה מושלמת, אני יודע שרכשתי רכב לא מושלם אבל הוא הכי טוב בשבילי. גם הקודיאק לא מושלם אבל הוא הבחירה הטובה למי שרכש אותו. בסופו של יום ההתלבטות תמיד תהיה שם כי בסופו של דבר ככל הנראה רק שילוב של ה 5008 והקודיאק היה נותן את הרכב האולטימטיבי...(;-

 

 

מצטרף לכל מילה, וזאת ההזדמנות לומר תודה לחבר יקר שעזר לי מאוד באופן אישי!

 

כפי שאמרתי מלכתחילה אלו שני רכבים מעולים עם דקויות שלחלק משמעותי מאוד ולחלק פחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי בדגם היוצא עם המנוע הקטן והופתעתי מאוד. לא יצא לי להעמיס אותו בנוסעים ומטען והוא בוודאי ירגיש אחרת אבל במהלך הנסיעה שלי הוא תפקד היטב ובשום שלב לא הורגש מחסור בכוח, גם בעליות ארוכות ומאתגרות. עוד נקודה לזכותו היא שאולי בגלל המשקל הכבד והמרכב הגדול הרעידות שמאפיינות את המנוע הזה כמעט שלא הורגשו.

ברור שתמיד נחמד יותר לרכוש רכב עם מנוע חזק אבל למי שבתקציב שלו נדחסת רק גרסת הכניסה היא עדיין תהיה בחירה טובה, במיוחד עכשיו כשמפרט מערכות הבטיחות עודכן בדגמי האקטיב. חבל שב-3008 המצב לא זהה ויש גרסה שמשלימה את מערכות הבטיחות החסרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ST12345 כתב:

חתכ'ת שרשור פתחתם לנו כאן...קודם כל רבי אליהו צריך להתוודות כאן בציבור ולחדד את העניין שמלכתחילה חיפש ברצינות 5008 משומשת ולאחר שלא מצא משהו שמצא חן בעיניו, רק אז הלך לרכוש את הקודיאק, שהיא בחירה טובה כשלעצמה. אני בכלל לא מבין את ההיתנגחויות כאן; כרגע אני עם ה 5008 ומאוד נהנה ואולי מתי שהוא אחליף לקודיאק (דיזל) וגם מאוד אהנה (ואולי לסורנטו החדש, ואולי לסיאט  טראקו אם יגיע, ואולי... ואולי לא השכמתי עם שחר לגן, לעבדו בזיעת אפי). הדקויות בין 2 הרכבים הם ממש עניינים של אופי והעדפות ובכלל לא משהו של יותר טוב/פחות טוב. מילא היינו מדברים כאן על השוואה מול פחלאנדר או איכסטרייל אז ניחא, שם באמת יש הבדלים רציניים, ועדיין גם הם 2 רכבים שבסך הכל טובים.

 

לסיכום: לדעתי קצת נסחפתם, שכל אחד יקנה מה שמתאים לו ויהנה מזה. אם למישהו יש צורך בלתי מוסבר להגן בחירוף נפש על רכישה כזאת או אחרת בכדי להצדיק את ההשקעה שאולי לוותה בהתלבטות גדולה בין השניים, אז קבלת חיזוקים מפה או משם לעולם לא תבטל את ההתלבטות האמיתית כשלעצמה. מבחינתי אין בחירה מושלמת, אני יודע שרכשתי רכב לא מושלם אבל הוא הכי טוב בשבילי. גם הקודיאק לא מושלם אבל הוא הבחירה הטובה למי שרכש אותו. בסופו של יום ההתלבטות תמיד תהיה שם כי בסופו של דבר ככל הנראה רק שילוב של ה 5008 והקודיאק היה נותן את הרכב האולטימטיבי...(;-

 

 

אם הרכב האולטמיטיבי מגיע בלי DSG אני איתך..😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התפוצה של הסקודה היא בעיקר בחברות הליסינג, שם טיב הרכב הוא משני לחלוטין לעיסקה שהחברה סוגרת מול היבואן.

פיזו באופן קבוע אינה נותנת "דיל" לחברות הליסינג ולכן אם תתעקש על ה 3008/5008 תשלם קרוב ל 1000 שקל מכיסך על הרכב מול המתחרות .

לכן הרוב המוחלט של הרכבים מתוצרת פיזו נמכרים ללקוח הפרטי, בסקודה זה תמונת מראה ושם מרבית הרכבים עובר לחברות הליסינג השונות.

הויכוח מי יותר טוב סקודה \ פיזו עקר לחלוטין לטעמי , זה בעיקר ענין של טעם אישי ומי ששוקל את הסקודה יתקשה לעכל את הפיזו ולהיפך (ברכישת רכב חדש).

באופן אישי, אם היה לי צורך ברכב 7 מקומות ה 5008 מונעת סולר הייתה האופציה המועדפת , משהו במותג סקודה לא דופק אצלי , מילא העיצוב הפנימי, הבנאליות החיצונית ..., לא תודה , אני מסוג האנשים שנהנה להעיף מבט על הרכב שלי ולא לנהוג ברכב שקוף לחלוטין.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.3.2021 בשעה 09:00, vladclar כתב:

איזה מנוע היה לכם בטיולים באירופה? 1.2 בנזין? 1.5/1.6 דיזל? אוטומטי/ ידני?

לא שאלת אותי,

אנחנו קיבלנו לפני שנתיים וחצי בערך באוסטריה את ה-5008 עם 1.6 Blue HDi של 120 כ"ס בשידוך לגיר ידני עם 6 הילוכים.

מנוע טוב, אבל הרגיש לי חלש מדי לרכב הזה.

שנה לפני כן, קיבלתי 308SW עם אותו מנוע וגיר ידני 6 הילוכים, הסחיבה של ה-308SW הייתה טובה יותר.

 

בכל מקרה, ה-5008 רכב נהדר לדעתי למי שמחפש רכב שיכול לאכלס בקלות 5 מבוגרים בנוחות. ישבנו 3 מבוגרים מאחור והיה נוח מאוד.

לא יודע איך שני המושבים האחוריים כי לא השתמשנו בהם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע היה לכם בטיולים באירופה? 1.2 בנזין? 1.5/1.6 דיזל? אוטומטי/ ידני?
אין לי ספק שמדובר ברכב מצויין למשפחה. יש לי ספק לגבי המנוע הזה 1.2 על משקל הרכב ( כולל מעל 5 נוסעים ). מה שטוב ל 208 לא בהכרח מספיק ל 5008.

אותו הדבר אפשר להגיד על רכבי רנו.
אבל שם המנוע 1.33 בכל זאת יותר חזק.

סליחה פיספסתי את השאלה שלך.
בשני הטיולים האחרונים באנגליה 1.6 בנזין 180 כ״ס.
את ה1.2 אני גם מכיר היטב כי היה לי אותו ב-3008 שכורות מספר פעמים.
קצת אוף טופיק, אבל מה שמעניין הוא שבאנגליה לפחות עד לפני כמה שנים, הסיכוי שהייתי מוצא את עצמי עם רכב כזה שכור ומנוע בנזין היה אפסי כמעט. עכשיו יותר ויותר רכבים שאני שוכר שם (בתקופה לפני קורונה פעם בחודש בממוצע) יגיעו עם מנוע בנזין ולא דיזל.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

התפוצה של הסקודה היא בעיקר בחברות הליסינג, שם טיב הרכב הוא משני לחלוטין לעיסקה שהחברה סוגרת מול היבואן.

פיזו באופן קבוע אינה נותנת "דיל" לחברות הליסינג ולכן אם תתעקש על ה 3008/5008 תשלם קרוב ל 1000 שקל מכיסך על הרכב מול המתחרות .

לכן הרוב המוחלט של הרכבים מתוצרת פיזו נמכרים ללקוח הפרטי, בסקודה זה תמונת מראה ושם מרבית הרכבים עובר לחברות הליסינג השונות.

הויכוח מי יותר טוב סקודה \ פיזו עקר לחלוטין לטעמי , זה בעיקר ענין של טעם אישי ומי ששוקל את הסקודה יתקשה לעכל את הפיזו ולהיפך (ברכישת רכב חדש).

באופן אישי, אם היה לי צורך ברכב 7 מקומות ה 5008 מונעת סולר הייתה האופציה המועדפת , משהו במותג סקודה לא דופק אצלי , מילא העיצוב הפנימי, הבנאליות החיצונית ..., לא תודה , אני מסוג האנשים שנהנה להעיף מבט על הרכב שלי ולא לנהוג ברכב שקוף לחלוטין.

מאוד לא מדויק. דווקא פיג'ו נותנת דיל טוב יותר לחברות הליסינג, במיוחד בחזית ה- 5008/קודיאק כפי שמשתקף בזירת האפס קילומטר (רכבים שחברות ליסינג קונות עם ההנחה שלהן, מוסיפות כמה אלפים/אחוזים כרווח ומגלגלות הלאה).

ההפרש בעלות החודשית נובע משתי סיבות- 

העיקרית היא חשש (שקיים עדיין מאוד) בחברות הליסינג כי הצרפתיות לא ישמרו היטב על הערך, לכן ערך הגרט מתומחר נמוך יותר והעלות העודפת נפרסת על פני תקופת החכירה. תת סעיף של היבט זה הוא זמן מכירה ארוך יותר שגורר עלויות נוספות (ירידת ערך וריבית בתקופת ההמתנה לקונה).

סיבה נוספת היא שכל התקלות הקטנות והמציקות שיש ברכבים צרפתיים (נורת התראה, פלסטיק נשבר וכו'), מחייבות לשלוח נהג, לאסוף את הרכב, להפקיד אותו במוסך, לנפק רכב חלופי וחוזר חלילה. לבנאדם פרטי מדובר בניג'וס אבל בחברות ליסינג תרגולת כזו שמתרחשת פעמיים בשנה משמעה תוספת עלות בהשוואה לרכב שמעניק לה ראש שקט.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, שי כתב:

מאוד לא מדויק. דווקא פיג'ו נותנת דיל טוב יותר לחברות הליסינג, במיוחד בחזית ה- 5008/קודיאק כפי שמשתקף בזירת האפס קילומטר (רכבים שחברות ליסינג קונות עם ההנחה שלהן, מוסיפות כמה אלפים/אחוזים כרווח ומגלגלות הלאה).

ההפרש בעלות החודשית נובע משתי סיבות- 

העיקרית היא חשש (שקיים עדיין מאוד) בחברות הליסינג כי הצרפתיות לא ישמרו היטב על הערך, לכן ערך הגרט מתומחר נמוך יותר והעלות העודפת נפרסת על פני תקופת החכירה. תת סעיף של היבט זה הוא זמן מכירה ארוך יותר שגורר עלויות נוספות (ירידת ערך וריבית בתקופת ההמתנה לקונה).

סיבה נוספת היא שכל התקלות הקטנות והמציקות שיש ברכבים צרפתיים (נורת התראה, פלסטיק נשבר וכו'), מחייבות לשלוח נהג, לאסוף את הרכב, להפקיד אותו במוסך, לנפק רכב חלופי וחוזר חלילה. לבנאדם פרטי מדובר בניג'וס אבל בחברות ליסינג תרגולת כזו שמתרחשת פעמיים בשנה משמעה תוספת עלות בהשוואה לרכב שמעניק לה ראש שקט.

 

שי

מדויק מאוד, המחירים של סקודה לחברות הליסינג אטרקטיבים מאוד, הרבה יותר מאילו של פיזו.

"התקלות הקטנות והמציקות שיש ברכבים צרפתים" ...

חזרתי לאי שם שנות התשעים של המאה הקודמת עם האמירה הזו... , עם כל הכבוד אחרי ליסינג קודם עם סקודה \ VW המנורות לא הפסיקו שם לדלוק , דרך אגב גם באיוניק הנוכחית שלי , משפחה וחברים על התאומה 3008 לא חווים תופעות מעין אילו , האמירה הזו היא סטיגמה שכדאי שתתקדם ממנה.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תחלוק מה המחירים הידועים לך. אני מכיר אחרת.

לגבי תקלות קטנות ומציקות, הן עדיין קיימות. מוזמן לעבור על היסטוריות של צרפתיות מליסינג. אישית עברתי על היסטוריה של עשרות רכבים מהשנים האחרונות (אם לא יותר) ובודדים המקרים בהן אין לפחות כניסה אחת למוסך מדי שנה בין טיפולים. 

אגב, עם השירות הנפלא של מרבית המוסכים החברים ברשתות של בלובינסקי וקרסו בחלק ניכר מהמקרים הן גם לא נפתרות בפעם הראשונה, אלא דורשות 2-3 כניסות להשלמת התיקון. למשל, פעם ראשונה המוסך "לא מבין" מה הבעיה; בפעם השניה הוא סופסוף מבין אבל אין לו את החלק ורק בפעם השלישית מגיע החלק והתקלה נפתרת...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי,צמפיון נותנים הנחה גדולה בהרבה מלובנסקי לחברות הליסינג,ורואים את זה.

 

בכל מקרה פלסטיקים נשברים בפיגו לא קרה לי מאז 1992 שהיה לי 309 בת כמה שנים,ומאז היו לי 9 דגמים שונים של פיגו.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בדיוק רואים את ההנחות הללו? אשמח אם תציג בפנינו. כי מה שאני רואה הוא דווקא שקודיאק בנזין בסיסי נמכר באפס קילומטר במחיר יקר מ- 5008 דיזל, בעוד שהמחירון הרשמי דווקא הפוך.

 

פלסטיק נשבר הוא לא בהכרח בסגנון דשבורד של 205, אלא גם אינטרפרטציות מודרניות של אותו "אופי" צרפתי, כמו סוככי שמש של 308, גומיות אטימת חלונות של 208, משענות יד של 3008 וכיוצ"ב.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...