Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 המחודש בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

לא כל כך מבין את המטרה של הויכוח, בסוף אין הרבה אופציות לרכב 7 מקומות ושני הרכבים הללו מעולים. לשניהם שוק חזק וכל אחד מגיש 7 מקומות בצורה אחרת שמתאימה לאנשים אחרים. סקודה מעולה למי שמחפש רכב פרקטי ופשוט והפיזו פונה לאנשים שמחפשים טכנולוגיה ובעיקר מרווח במושב האחורי.

אני לא חושב שאף אחד מהקונים גם לפיזו וגם לסוקדיק היה קשה למכור רכב שמור במחיר מחירון.

  • רעיון טוב! 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

חתכ'ת שרשור פתחתם לנו כאן...קודם כל רבי אליהו צריך להתוודות כאן בציבור ולחדד את העניין שמלכתחילה חיפש ברצינות 5008 משומשת ולאחר שלא מצא משהו שמצא חן בעיניו, רק אז הלך לרכוש את הקודיאק, שהיא בחירה טובה

שמע אני אולי לא מסכים עם חלק ממה שאליהו כתב פה, אבל באותה מידה אני מניח שאתה היית מגיע בחולצה עם סמל האריה השואג. המיסיונריות שלך בכל הנוגע ליצרן בולטת בכל התגובות שלך בשרשורים למיניהן.

קודם כל, ברור. גם לי. אין פה אפילו שאלה. לדעתי גם בסופר מיני 1.2 טורבו זה חלש מדי. ורכב של סביב 2 טון (במצב עמוס) צריך לפחות 400-450 כ"ס כדי להיות אופציה סבירה. זאת אחת הסיבות שאסרתי על אשתי ללדת יותר

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 4.3.2021 בשעה 14:11, פבל כתב:

המחיר ההתחלתי לא השתנה. הדגם הושק עם מחיר התחלתי של 180K וזה המחיר גם עכשיו.

הטרייד אוף הוא מנוע חלש יותר ורשימת אבזור ארוכה יותר. אם אתה שואל אותי, אני חושב שזה חכם - לרוב האנשים ה-1.2 הזה יספיק לגמרי והם יהנו הרבה יותר מהאקסטרה אבזור.

 

אני שואל ברצינות, יש היגיון ברכישת רכב כבד עם מנוע 1.2 חלש כל כך (באופן יחסי)?
לי זה נראה No Brainer ללכת על רכב חזק יותר - במיוחד כשמדובר על 7 מקומות שאמור לשנע הרבה נפשות.. (על איבזור ועיצוב אפשר להתווכח, למרות שבאופן אישי אחרי שראיתי סקודיאק ספורטסליין בכחול - "עף לי הסכך" ולפחות מבחוץ הוא עדיף לדעתי..)

אין לי ילדים ואין לי משפחה ועולם 7 המקומות מבחינתי הא עולם זר לחלוטין, אבל כשהייתי בסקודה עם זוגתי לנסיעת מבחן שלה בקאמיק, היו 3 בעלי משפחות מההיי-טק שעשו סיבוב בגרסת הספורטסליין של קודיאק ואחד הגדיל לעשות והזמין אחת מיד אחרי השניים האחרים התלבטו, אחד ציין שמחכה ל-5008 לפני שיחליט.

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשיש משפחה עם הרבה זאטוטים עוצמת המנוע היא שיקול משני לרוב הרוכשים. יש שיקולי אחסון , בטיחות וכאלה שבאים קודם.



קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיילתי שבועים עם 5008 ידני דיזל בארופה, סהכ לא רע בכלל, יש מקום בשורה השניה לכל נוסע במיוחד עם צריך 2 בוסטרים הנוסע השלישי לא סובל. הרכב אכן מודרני. מה שהפריע לי זה הגובה שלו בתוך הרכב, בהשוואה לקודיאק הוא נמוך יותר. דלת הבגאז' כשהיא פתוחה נוגעת לי בראש בזמן העמסת ציוד דבר שמאוד הפריע לי. שורה תחתונה היתי לוקח את הקודיאק אבל הפיז'ו ממש לא רעה, יש במשפחה (לא אצלי) 3008 פרימיום כבר מעל לשנתיים וכל פעם אני נדהם מחדש מהעיצוב הפנימי ונוחות הנסיעה לדעתי 1.2 קצת קטן על הרכב אז כניראה שב 5008 זה מורגש יותר.

  • אהבתי 1

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה-5008 שירתה אותנו נאמנה בשלושה טיולים באירופה. פצצה של רכב למשפחה של חמישה פלוס מטען. לא שמתי לב לעניין הגובה אבל אני לא מאלא שמחפשים לשבת גבוה כמו במשאית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע היה לכם בטיולים באירופה? 1.2 בנזין? 1.5/1.6 דיזל? אוטומטי/ ידני?
אין לי ספק שמדובר ברכב מצויין למשפחה. יש לי ספק לגבי המנוע הזה 1.2 על משקל הרכב ( כולל מעל 5 נוסעים ). מה שטוב ל 208 לא בהכרח מספיק ל 5008.

אותו הדבר אפשר להגיד על רכבי רנו.
אבל שם המנוע 1.33 בכל זאת יותר חזק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעה של 5 + מטען זה נפלא, בשביל זה ייצרו את ה3008 בדיוק, לא את ה5008

ה5008 מיוצר עבור 7 נפשות אך הרכב פשוט ללא תא מטען נורמלי.

מנוע 1.6 מנוע פנינה בעיני ויחסית גם אמין, מנוע 1.2 בשבילי קטן מדי בפרט כשהרכב מלא, מה גם שאמינותו מוטלת בספק לאור עניין הרצועה.

מה נשאר מנוע דיזל 1.5, גם הוא בגרסתו הרגילה עם 130 כ"ס סך הכל עושה עבודה סופר נפלאה אך ללא תגובת מחץ, המנוע הבכיר יותר 2.0 לדעתי כלל לא מוצע כיום.

 

להשוואה בקודיאק יש כן מקום למטען, מנוע דיזל כבר בגרסתו הבסיסית 2.0 עם 150 כ"ס מספק בהחלט, מנוע 2.0 עם 200 כ"ס בריון לא קטן ואף אמין מאוד.

 

בעניין אפקט הטכנלוגי אכן הפיזו נפלאה אך זה עניין של גישות יצרן. לא חסר דבר לקודיאק.

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, Super_T כתב:

לי זה נראה No Brainer ללכת על רכב חזק יותר

קודם כל, ברור. גם לי. אין פה אפילו שאלה. לדעתי גם בסופר מיני 1.2 טורבו זה חלש מדי. ורכב של סביב 2 טון (במצב עמוס) צריך לפחות 400-450 כ"ס כדי להיות אופציה סבירה. זאת אחת הסיבות שאסרתי על אשתי ללדת יותר משני ילדים, כי מכוניות שיכולות להסיע שלושה ילדים, ויש להן כל כך הרבה כוח, גם הרבה יותר מדי יקרות בשביל משכורת של... איך שלא קוראים למה שזה לא יהיה שאני עושה פה.

 

 אבל...

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

אני שואל ברצינות, יש היגיון ברכישת רכב כבד עם מנוע 1.2 חלש כל כך (באופן יחסי)?

אני (ואני מניח שכולנו) לא בדיוק האדם הממוצע. ונכון שלא נהגתי על ה-5008 עם המנוע הזה, בטח שלא כשהוא מלא באנשים וציוד. אבל נהגתי ב-3008 עם המנוע הזה ותכלס ביננו, הוא מספק לחלוטין.

הנפח וההספק לדעתי מספקים רק חלק מאוד קטן מהתמונה בכל הנוגע למנועי טורבו קטנים, ויש שני פרמטרים מאוד חשובים נוספים שצריך לזכור.

הראשון הוא שלמנוע הזה יש 23.5 מומנטים, שזה מקביל - בעולם המנועים האטמוספריים - לנפח של 2.2-2.4 ליטר (פלוס-מינוס). והמומנטים האלה כמובן מגיעים בסל"ד הרבה יותר נמוך ממה שהם היו מגיעים במנוע אטמוספרי, אז יש פחות תחושה של "מאמץ". 

השני הוא נתון ה-0-100, שעומד על קצת מעל 10 שניות. מאוד דומה לזה של פיג'ו 306xsi, ואני לא זוכר שמישהו אי פעם קרא למנוע שלה "חלש כל כך" :) ונכון, זה כמובן נתון עם נהג בלבד (אבל זה ככה בכל המכוניות) ונכון שאי אפשר לבסס עליו את הכל, אבל זה נותן איזושהי הערכה לא רעה בסך הכל.

  • רעיון טוב! 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נסיעה של 5 + מטען זה נפלא, בשביל זה ייצרו את ה3008 בדיוק, לא את ה5008

אתה מתעלם משני פרטים.
הראשון הוא בניגוד ל-3008 ב-5008 שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה. ושנית של-5008 עוד 260 ליטר של מקום למטען במצב של חמישה נוסעים.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה הנתונים הללו משנים משהוא? אפשר לאכלס 5 אנשים + מטען ללא בעיה.

זה שה 5008 יותר מרווחת בשימוש של 5 + מטען לא יגרום לאף אחד להעדיף אותה על פני ה 3008 לנסועה של עד 5 אנשים.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה טוען את זה על סמך מה בדיוק? אתה יודע כעובדה שאף אחד לא יעדיף אותה על ה-3008 מהסיבות האלא? מעניין שאני אישית מכיר ארבעה כאלה. 

וכשאתה אומר שהנתונים האלא לא משנים שום דבר, אתה אומר את זה על סמך הניסיון שלך בדחיפת שלושה מושבי ילדים במושב האחורי של 3008, או שני מושבי ילדים עם מספיק מקום לנער או נערה מתבגרים ביניהם ב-3008 בהשוואה ל5008?

 

ואני בטוח שאחי למשל הוא היחיד בעולם שרכש קודיאק ולא קארוק למרות שיש לו רק שלושה ילדים...

עריכה אחרונה על ידי robertf
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה יש לי 3008 ואני משנע בין 2 ל 3 ילדים על בסיס קבוע ויש שלוש בוסטרים במושב האחורי, ובנוסף תא המטען מספק למשפחה של 5.

עובדתית מוכרים הרבה יותר 3008 מאשר 5008 במדינת ישראל, וכרגיל בפורום צריך להיות מאד מדויק לגבי המילים, אז תפסתה אותי על ניסוח. אני ישכתב את המשפט שלי:

"ה שה 5008 יותר מרווחת בשימוש של 5 + מטען לא גורם להרבה אנשים להעדיף אותה על פני ה 3008 לנסועה של עד 5 אנשים."

מקווה שזה מספק אותך.

 

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן וזה לא היה עניין של להיות מדוייקים אלא העובדה שפשוט ביטלת את מה שכתבתי נקודה. 

 

לגבי הבוסטרים אצלך אני מניח שמדובר בבוסטרים רגילים ולא כיסה תינוק או ילד בן שנתיים. בכל מקרה אין מה להשוות את הנוחות המושב האחורי ב-5008 מבחינה זו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם למי שיש שלושה זאטוטים יעדיף תצורה של 7 . למה ? עגלות ועגלות ותיקים וחיתולי חירום. בקיצור מהר מאד אתה מגלה שה 3008 לא רק צרה מלהכיל כסאות , גם תא המטען טיפה דל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, robertf כתב:


אתה מתעלם משני פרטים.
הראשון הוא בניגוד ל-3008 ב-5008 שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה. ושנית של-5008 עוד 260 ליטר של מקום למטען במצב של חמישה נוסעים.

אז אתה מחזק את דברי, ה5008 כפפה ליד לשינוע 5 + מטען ברווח, הבעיה שזאת לא כוונת המשורר, המשורר מכוון לשינוע 7 + מטען, אך זה כמעט בלתי אפשרי.

 

 

נ.ב. יש תופעה לא מעטה של אנשים שנכנסים לקנות סופרב/קארוק וקונים קודיאק, משהו בתדמית/גודל עושה להם את זה.

את זה אני יודע מהסוכנות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...