Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום , יש בעיה ברכב בעיקר בבקרים שלוקח לו זמן להכניס להילוך.

הגיר הוא ידני ויש שהייה בערך של 5-10 שניות בכניסה להילוך (גם R).

התייעצתי עם מישה ושאמר שבדגם הזה יש לבצע החלפת קלאץ' כל 100 אלף.

השאלה אם זה נכון ואכן יפתור את הבעיה , ואם כן אפשרי לבצע זאת באופן עצמאי עם כלים בייתים?

פורסם

מה זה שהייה בכניסה להילוך? 

 

קלאץ' בפנים, אתה מסיט את הידית שמאלה ולמעלה להילוך ראשון. מה גורה? 

יש התהגדות וההילוך לא משתלב? 

משתלב עם רעש? מה קורה עם הילוכים אחרים כשהאוטו בתנועה? 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Buki כתב:

מה זה שהייה בכניסה להילוך? 

 

קלאץ' בפנים, אתה מסיט את הידית שמאלה ולמעלה להילוך ראשון. מה גורה? 

יש התהגדות וההילוך לא משתלב? 

משתלב עם רעש? מה קורה עם הילוכים אחרים כשהאוטו בתנועה? 

האוטו לא זז. כאילו ההילוך לא נכנס .זה קורה בצורה דרמטית בהילוך רוורס . מכניס לרוורס שהאוטו קר יש רעשי שחיקה.

כשהרכב בתנועה הכל זורם

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

לאלאלא.
תסביר מהתחלה ולאט, בלי דרמה, תענה בבקשה לשאלות לפי הסדר:
אתה מניע את הרכב, עוזב בלמים ומשחרר בלם יד, לוחץ על הקלאץ'
מסיט את ידית ההילוכים ל1 או רוורס:
1. האם הידית מבצעת את כל המהלך?
במידה והתשובה ל1 כן:
אתה משחרר את המצמד עד הסוף לאט לאט:
2. האם המנוע כבה?
3. מה קורה לסל"ד בשלב זה?
4. האם הרכב מתקדם?
5. האם הרכב עומד במקום בהילוך עם מצמד לא לחוץ?
6. אתה מריח ריחות?

במידה והתשובה להיא לא:
7. האם משחק עם ההילוכים (העברה ל2 ואז חזרה למשל) מקלה על השילוב?
8. האם זה קורה רק כשהרכב קר?
9. האם לאחר השילוב להילוך התנהגות המצמד תקינה?
10. האם יש הבדל בסל"ד בין רכב בהילוך וקלאץ' לחוץ ובין רכב בניוטראל וקלאץ' משוחרר?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני שעתיים, shellcase כתב:

לאלאלא.
תסביר מהתחלה ולאט, בלי דרמה, תענה בבקשה לשאלות לפי הסדר:
אתה מניע את הרכב, עוזב בלמים ומשחרר בלם יד, לוחץ על הקלאץ'
מסיט את ידית ההילוכים ל1 או רוורס:
1. האם הידית מבצעת את כל המהלך?
במידה והתשובה ל1 כן:
אתה משחרר את המצמד עד הסוף לאט לאט:
2. האם המנוע כבה?
3. מה קורה לסל"ד בשלב זה?
4. האם הרכב מתקדם?
5. האם הרכב עומד במקום בהילוך עם מצמד לא לחוץ?
6. אתה מריח ריחות?

במידה והתשובה להיא לא:
7. האם משחק עם ההילוכים (העברה ל2 ואז חזרה למשל) מקלה על השילוב?
8. האם זה קורה רק כשהרכב קר?
9. האם לאחר השילוב להילוך התנהגות המצמד תקינה?
10. האם יש הבדל בסל"ד בין רכב בהילוך וקלאץ' לחוץ ובין רכב בניוטראל וקלאץ' משוחרר?

תודה על התגובה 

1 כן

2 לא 

3 יציב 

4 לא 

5 כן רק לפעמים ברוורס שאר ההילוכים כרגיל..

6. לא אין ריחות.

יש רעשים.

פורסם

אז אני מבין שהילוכים משתלבים היטב והבעיה היא שלפעמים המצמד לא מחבר כשאתה משחרר את הדוושה ולפעמים כן? ובמצב שאתה משלב הילוך ומשחרר את הקלאץ', אתה לא מרגיש את נק' החיכוך? כאילו הקלאץ' לא מחבר? אבל זה לא עקבי?

אם הבנתי נכון - ניחוש ראשון שלי הוא שהבעיה או במאסטר\סלייב של המצמד, האם אתה יודע לזהות אותם ולחפש אם יש הזעות שמן באיזור שלהם?
מה זה הרעשים? תוכל להעלות סרטון שבו אתה מראה ומקריין את מה שקורה בלייב?

להבנתי אין החלקה של הקלאץ' אלא הבעיה היא שהוא לא מתחבר וזה לא עקבי.
דרך טובה לבדוק החלקה היא לשלב להילוך גבוה (4-5) במהירות של 2 בעליה ולהדביק דוושה לרצפה, אם הרכב מגמגם\לא מאיץ, הקלאץ' לא מחליק, אם הסל"ד עולה כאילו שילבת לניטראל הקלאץ' מחליק.

רק מוודא שוב - העברת ההילוכים חלקה והבעיה היא בחיבור המצמד?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, shellcase כתב:

אז אני מבין שהילוכים משתלבים היטב והבעיה היא שלפעמים המצמד לא מחבר כשאתה משחרר את הדוושה ולפעמים כן? ובמצב שאתה משלב הילוך ומשחרר את הקלאץ', אתה לא מרגיש את נק' החיכוך? כאילו הקלאץ' לא מחבר? אבל זה לא עקבי?

אם הבנתי נכון - ניחוש ראשון שלי הוא שהבעיה או במאסטר\סלייב של המצמד, האם אתה יודע לזהות אותם ולחפש אם יש הזעות שמן באיזור שלהם?
מה זה הרעשים? תוכל להעלות סרטון שבו אתה מראה ומקריין את מה שקורה בלייב?

להבנתי אין החלקה של הקלאץ' אלא הבעיה היא שהוא לא מתחבר וזה לא עקבי.
דרך טובה לבדוק החלקה היא לשלב להילוך גבוה (4-5) במהירות של 2 בעליה ולהדביק דוושה לרצפה, אם הרכב מגמגם\לא מאיץ, הקלאץ' לא מחליק, אם הסל"ד עולה כאילו שילבת לניטראל הקלאץ' מחליק.

רק מוודא שוב - העברת ההילוכים חלקה והבעיה היא בחיבור המצמד?

 

נכון מה שכתבת מדוייק. 

העלתי סרטון עם הרעשים (כרגע הרוורס דווקא נכנס ):

 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

הרעש בסרטון (רעש בסרק כשהמצמד לא לחוץ שנעלם כשלוחצים עליו) מקורו ככה"נ ממיסב גיר של ההילוך הישיר.
אבל התופעה של אי שילוב הילוך לא קשורה לזה בהכרח (אלא אם משהו ממש מוזר קרה שם בפנים).
אתה ככל הנראה (ואשמח אם תחכה לעוד תגובות) תצטרך להוציא את הגיר מהאוטו להחלפת המיסב ואם אתה כבר שם - תעשה קלאצ' על הדרך.

הנה שרשור שמתאר תופעות דומות ויש בו כמה הסברים שאולי יעזרו לך להבין יותר:

 

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 10 דקות, shellcase כתב:

הרעש בסרטון (רעש בסרק כשהמצמד לא לחוץ שנעלם כשלוחצים עליו) מקורו ככה"נ ממיסב גיר של ההילוך הישיר.
אבל התופעה של אי שילוב הילוך לא קשורה לזה בהכרח (אלא אם משהו ממש מוזר קרה שם בפנים).
אתה ככל הנראה (ואשמח אם תחכה לעוד תגובות) תצטרך להוציא את הגיר מהאוטו להחלפת המיסב ואם אתה כבר שם - תעשה קלאצ' על הדרך.

הנה שרשור שמתאר תופעות דומות ויש בו כמה הסברים שאולי יעזרו לך להבין יותר:

 

תודה רבה על העזרה!.

פורסם

לדעתי הרוורס לא משתלב. 

זאת אומרת אתה עדיין בניטרל כשזה קרוה.

 

מידית הההילוכים יש מוט אחד שמגיע לאיזור הגיר ואז באיזור הגיר המוט מפעיל 3 מוטות קישור עם בוקסות גומי בקצוות. 

 

אני מדבר על חלקים מספר 2 ו 3 בתרשים. 

 

אולי אחת הבוקסות קורעה והמנגנון לא מבצע את כל המהלך בשביל לשלב רוורס. 

 

 

זה די ניחוש אבל תקלה כשהמצמד משתלב בכל ההילוכים חוץ מברוורס אני לא מכיר. או שהוא משתלב או שלא.

 

Screenshot_20210216-235316_(1).thumb.png.7267c07ab93e6e706e8134e26224da7f.png

 

רעש קל (מאוד) כשמצמד לא לחוץ שנעלם עם לחיצה על המצמד הוא תקין, זה רעש של גל כניסה מסתובב בגיר. עם מצמד לחוץ הוא לא מסתובב. 

 

שוב זה כל עוד מדובר ברעש קל ששומעים אם מתאמצים לשמוע. 

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

לדעתי הרוורס לא משתלב. 

זאת אומרת אתה עדיין בניטרל כשזה קרוה.

 

מידית הההילוכים יש מוט אחד שמגיע לאיזור הגיר ואז באיזור הגיר המוט מפעיל 3 מוטות קישור עם בוקסות גומי בקצוות. 

 

אני מדבר על חלקים מספר 2 ו 3 בתרשים. 

 

אולי אחת הבוקסות קורעה והמנגנון לא מבצע את כל המהלך בשביל לשלב רוורס. 

 

 

זה די ניחוש אבל תקלה כשהמצמד משתלב בכל ההילוכים חוץ מברוורס אני לא מכיר. או שהוא משתלב או שלא.

 

Screenshot_20210216-235316_(1).thumb.png.7267c07ab93e6e706e8134e26224da7f.png

 

רעש קל (מאוד) כשמצמד לא לחוץ שנעלם עם לחיצה על המצמד הוא תקין, זה רעש של גל כניסה מסתובב בגיר. עם מצמד לחוץ הוא לא מסתובב. 

 

שוב זה כל עוד מדובר ברעש קל ששומעים אם מתאמצים לשמוע. 

תודה! כיוון חשיבה מאוד מעניין. יש גישה קלה למוטות האלו?

×
×
  • תוכן חדש...